Bitumer Diplax on erityinen mineraali- ja bitumiseos, jota käytetään kylmässä muodossa. Sitä voidaan käyttää kaikissa sääolosuhteissa lämpötiloissa -20 °C:sta +60 °C:een. Se on suoraan pakkauksesta valmiina välittömään käyttöön. Erityistä laitteistoa ei tarvita. Vauriokorjaukset ovat jätteen vähäisiä, ja ylimääräinen seos voidaan kerätä säiliöön ja käyttää myöhempiin korjauksiin.
Bitumer DIPLAX:ia käytetään:
• Nopeisiin ja pysyviin korjauksiin asfaltti- ja betonipintojen vaurioissa.
• Tyhjien tilojen täyttämiseen asennustöiden jälkeen: kaasu, saniteetti, sähkö jne.
• Mahdollistaa vaurioiden poistamisen kaikissa muodoissa, syvyyksissä ja ko'oissa.
Repar Steel
Kaksikomponenttinen sementtislauri, joka on muokattu joustavilla hartseilla ja erityisillä korroosionestoaineilla hapettuneiden vahvistustankojen passivoivaan käsittelyyn rappeutuneen betonin korjauksessa. Repar Steelin korroosionesto-efekti määräytyy korkean alkaliteetin ja anhydriittijärjestelmän komponenttien superpozzolaanisen reaktion perusteella, sekä nesteosassa (B) olevien siirtyvien ja rajapintakorroosionestoaineiden läsnäolon ansiosta, jotka pystyvät toteuttamaan katodista ja anodista suojaa orgaanisten yhdisteiden perusteella, jotka tekevät rautasulfaatteja käyttökelvottomiksi elektrolyyttisten korroosioprosessien ravinnoksi. Ratkaisun polymeerikomponentit myös lisäävät edelleen korroosionesto-efektiä, erityisesti aggressiivisia hyökkäyksiä vastaan, jotka johtuvat klorideista ja sulfaateista, ja parantavat tartuntaa käsitellyn tangon ja betonin välillä (tartuntakoe EN 15184 -standardin mukaisesti, joka noudattaa UNI EN teknistä standardia 1504 "Betonirakenteiden suojaus- ja korjaustuotteet ja -järjestelmät - Osa 7: Vahvistusten korroosiosuojaus").
Passivoiva suojaava korroosionestohoito vahvistustangoille korjaustöissä teräsbetonissa.
Poista huolellisesti irtonainen ruoste metallipinnoilta altistuneista vahvistustangoista hiekkapuhalluksella tai syvällä harjauksella, kunnes saadaan valkoinen metallipinta. Tämä toimenpide on välttämätön Repar Steelin korroosionesto-ominaisuuden tehokkaaksi kehittämiseksi. Ilman muuta, hiilidioksidiprofiilin etenemisen estämiseksi betonissa on välttämätöntä täydentää korjaus asianmukaisilla korjauslaasteilla: thixotrooppisilla (Repar-sarja) tai valuilla (Grout-sarja).
Sekoita komponentit A ja B ja jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, paakkuuntumaton seos. Levitä harjalla aiemmin valmisteltujen vahvistustankojen pinnoille. Estääksesi korjauslaastin levittämisen poistamasta vielä tuoretta Repar Steel -käsittelyä, odota tuotteen kovettumista ennen volyymikorjausta. Suositeltu vähimmäisodotusaika on noin 6-8 tuntia kesälämpötiloissa ja noin 12-16 tuntia talvilämpötiloissa. Älä levitä tuotetta, jos lämpötila on alle 5 °C tai jos on odotettavissa, että lämpötila voi laskea tämän arvon alle ensimmäisten 12 tunnin aikana kovettumisen aikana.
0,03 - 0,1 kg Repar Steelia kutakin lineaarista metriä käsiteltävää terästankoa kohti.
Pönttö 3,4 kg [A] - Pullo 1,6 kg [B] - Paketti: 1 Pönttö 3,4 kg [A] + 1 Pullo 1,6 kg [B]
Käyttäjäkokemus
Polygonmachs 120-140 TPH mobiili asfaltin tuotantolaitos on suunniteltu tarjoamaan erinomainen käyttäjäkokemus. Sen pääominaisuuksia ovat nopea käyttöönotto ja helppo käyttö, mikä mahdollistaa sujuvan projektin aloituksen. Poikkeuksellisen liikkuvuutensa ansiosta työmaasiirtymät voidaan varmistaa nopeasti ja vaivattomasti. Laitoksen käyttäjäystävällinen ohjausjärjestelmä helpottaa operaattoreiden asfaltin tuotantoprosessin valvontaa ja säätämistä. Kyky optimoida sekoituskaavoja ja parametreja erityisten projektivaatimusten täyttämiseksi varmistaa tehokkaan asfaltin tuotannon erilaisissa olosuhteissa. Joustavuutensa ansiosta laitos voi myös mukautua erilaisiin olosuhteisiin. Tätä laitosta voidaan käyttää töissä, joissa sitä on siirrettävä paljon tai pystytettävä nopeasti eristyksissä oleviin paikkoihin. Sen virtaviivainen muotoilu ja toimintatehokkuus varmistavat, että tuotanto voi alkaa lähes heti saapuessaan mille tahansa työmaalle, mikä tekee siitä joustavan ja luotettavan vaihtoehdon urakoitsijoille.
120 tonnia:140 tonnia
Ajoneuvoesteet yhdistävät korkeat turvallisuusvaatimukset moderniin muotoiluun, mikä tekee niistä sopivia ympäristöihin, joissa on erityisiä esteettisiä kriteerejä. Erittäin alhainen voiman siirto sillalle tekee valikoimastamme ihanteellisen vanhojen siltojen kunnostamiseen.
Tiekäytävämme ovat saatavilla eri suorituskykytasoilla, eli H2 ja H4b, sekä eri käyttöleveyksillä, eli W2, W3, W4 ja W5, NBN EN 1317 -standardin mukaisesti. Erilaisten mittojen ja suotuisien voiman siirtojen ansiosta voimme aina tarjota sopivan ratkaisun.
{"BORDURES":"REUNAT\nBetoni 100 x 20 x 10 BENOR\nBetoni 100 x 20 x 10 viistetty BENOR\nBetoni 100 x 20 x 27 viistetty 5mm/5mm BENOR\nBetoni 100 x 25 x 8 liitos\nBetoni 100 x 30 x 10 viistetty BENOR\nBetoni 100 x 30 x 10 BENOR\nBetoni 100 x 30 x 15 viistetty 2mm/2mm BENOR\nBetoni 100 x 35 x 15 viistetty 2mm/2mm BENOR\nBetoni 100 x 20 x 10 BENOR\nBetoni 100 x 20 x 10 BENOR\nBetoni pyöristetty 100 x 12 x 20\n\nBORDURES FILETS D’EAU\nBetoni 45 x 100 x 20 – 15 BENOR\nBetoni 50 x 100 x 22 – 15 BENOR\n\nCANIVEAUX EN BETON\nBetoni 50 x 50 x 10\nBetoni 100 x 20 x 10\nBetoni 100 x 30 x 20\nBetoni 100 x 50 x 20\nBetoni 100 x 75 x 20\n\nBORDURES\nBetoni 100 x 20 x 10 BENOR\nBetoni 100 x 20 x 10 viistetty BENOR\nBetoni 100 x 20 x 27 viistetty 5mm/5mm BENOR\nBetoni 100 x 25 x 8 liitos\nBetoni 100 x 30 x 10 viistetty BENOR\nBetoni 100 x 30 x 10 BENOR\nBetoni 100 x 30 x 15 viistetty 2mm/2mm BENOR\nBetoni 100 x 35 x 15 viistetty 2mm/2mm BENOR\nBetoni 100 x 20 x 10 BENOR\nBetoni 100 x 20 x 10 BENOR\nBetoni pyöristetty 100 x 12 x 20\n\nBORDURES"}
Tämä uuden sukupolven istuinmalli ei ainoastaan kevennä ajoneuvojasi 18,6 kg painollaan, vaan myös tarjoaa mukavuutta matkustajillesi.
Se on M3 / Coach -istuin, joka täyttää kaikki sertifikaatit ja säädökset 90 %:lle maailmasta, Euroopasta, Australiasta, Uudesta-Seelannista, Afrikasta ja Aasiasta.
EVA-levyt mattojen valmistukseen. Pääominaisuus autojen mattojen valmistukseen tarkoitetuissa levyissä on erityinen solumainen hunajakennorakenne. Tämän seurauksena kaikki roskat, pöly tai vesi kerääntyvät solujen pohjalle, ja maton pinta, joka on kosketuksessa kenkiin, pysyy kuivana ja puhtaana. EvaLine-levyistä valmistetut automatot ovat melko jäykkiä ja ne voidaan helposti poistaa sisustuksesta puhdistamista varten. Materiaali on hajuton. Helposti leikattava ja reunustettava.
Painatus: rombi / hunajakennot
Koko: 2000x1200 mm
Väri: musta
Paksuus: 9.5 mm - 10 mm
Kovuus: 40-45 shore
Tiheys: 130 kg / m3
Valmistettu Ukrainassa
Kapasiteetti 600 L - 1.500 L
Pyöreä säiliö ruostumattomasta teräksestä tai alumiinista.
Ei-ADR rakenne
Saatavilla eri alustoille (esim. FUSO, Ford Ranger, Toyota Hilux ja muut)
Ennakoiva radar on edelleen erinomainen työkalu kaupungin turvallisuuden parantamiseksi vähentämällä autoilijoiden nopeutta. Speed+-radarin muotoilu ja rakenne tekevät siitä näkyvän kaukaa, mikä parantaa liikenneturvallisuutta tai alueilla, joilla on paljon jalankulkijoita.
Sen teknologia mahdollistaa ajoneuvojen liikenopeuden tarkan mittaamisen molempiin suuntiin. Speed+-nopeusmittaria tarjotaan myös aurinkokäyttöisenä opetusversiona (monikiteinen aurinkopaneeli).
- Ajoneuvojen havaitseminen 80 m
- Virransyöttö katuvalaistuksesta tai aurinkopaneelista
- Katuvalaistuksesta 240V (AC), kulutus 24W aktiivisena, <1W valmiustilassa
- 1 akku mukana
- Punaiset ja valkoiset heijastinteipit (40 mm)
- Kaksivärinen näyttö (punaiset ja vihreät tai punaiset ja kirkkaat amber-LEDit)
- Katkaisija (monipiiri, 5A sulakkeet)
Numeroiden korkeus: 320 mm
Kirjainten korkeus: 120 mm
Mitat tekstin kanssa: 520 x 710 x 120 mm
Mitat ilman tekstiä: 520 x 560 x 120 mm
Paino: 16 kg
Lattiatasolle siirrettävä konttiramppi, joka mahdollistaa nopean konttien lastauksen ja purkamisen.
Tämä teräksinen ramppi, joka asetetaan suoraan maahan, mahdollistaa nopean pääsyn konttien sisälle kaikilla käsittelyvälineillä (trukki, lavansiirrin, nosturi ja muilla pyörillä varustetuilla laitteilla).
Ramppi liikkuu helposti kahden sivupaneelin läpi olevien haarukoiden avulla trukin avulla. Sen yksinkertainen ja kestävä rakenne takaa 8 000 kg:n kapasiteetin, samalla kun se pysyy taloudellisena vaihtoehtona.
Käytetään yhdessä:
. Luokka 1: lavansiirrin ja kuljettajaa seuraava nosturi
. Luokka 1A: kuljettajalla varustettu lavansiirrin
. Luokka 1B: kuljettajalla varustettu nosturi
. Luokka 3: etutrukki
. Luokka 5: vetomastotrukki
Käyttöalueet:
. Teollisuus
. Logistiikkapinta
. Tuonti / vienti
Kapasiteetti: 8 000 kg
Saatavuus: Varastossa
Mitat: 2 200 x 1 500 x 160 mm
Tyhjäpaino: 227 kg
Rakenne: Rakenneteräs ST37 (S235JR) ST52 (S355J2+N)
Turvallisuus: Mukana ketjut ja kiinnityskoukut
Standardi: CE-merkintä
Väri: Punainen
Hinta EXW: 1 895€ HT / yksikkö
New Jersey -muovimuuri on käytössä laajassa valikoimassa: liikenteen rajaamiseen, moottoriteille, pysäköintialueille, mutta myös rakennustyömailla rakennusalueiden rajaamiseen.
OMINAISUUDET JA EDUT:
Materiaali: valmistettu polyeteenistä, täytettävissä vedellä tai hiekalla.
Saatavilla kahdessa värissä: punainen tai valkoinen.
Keveytensä ja pinottavuutensa ansiosta ne säästävät tilaa, tarjoten helppoa kuljetusta ja varastointia.
Varustettu täyttö- ja tyhjennysliitännöillä sekä moduulien liittämiseen.
Iskunkestävä ja rikkoutumaton, uudelleenkäytettävä moniin töihin ja varustettu nostureilla käsittelyyn.
Staattiset merkintäelementit ympäröivät meitä päivittäin huomaamatta. Ne ovat osa visuaalista ympäristöämme, minne ikinä menemme.
Ne ovat hyödyllisiä erilaisissa tilanteissa ja täyttävät monia tehtäviä:
- ne mahdollistavat teollisen tai suuntaavan opastuksen,
- ne varmistavat turvallisuuden ja pelastamisen (tuli, evakuointi, kuljetus…),
- niillä on velvoittava tai informatiivinen rooli, erityisesti vaarasta,
- ne tukevat putkistojen, sähkön ja jännitteen, tuotantoketjujen merkintää,
Tarjoamme myös levyjä ja laattoja, mainostauluja, kuvastoja, valoja, suojakaiteita…
Jos haluat lisätietoja, älä epäröi ottaa yhteyttä La Signalisationiin.
Kapasiteetti: 22-45 M3
Käytetään: Suuret kivet, raskasrakentaminen, bauxiitti, kaivostoimintamateriaalit
Hydraulijärjestelmä: Hidromas-merkkinen, Turkissa valmistettu HYVA-tyyppinen järjestelmä
Akseleita: BPW, SAF tai BPW-tyyppiset turkkilaiset akselit, joiden kapasiteetti on 9-12-14-16 tonnia, rumpu- tai levyjarruvaihtoehto
Jarrut: Wabco, Knorr EBS tai kaksoisilmajarrujärjestelmä
Jousitus: Ilmajousitus, mekaaninen lehtijousitus tai bogie-tyyppinen jousitus
Renkaat ja vanteet: Yksittäinen tai kaksoisrenkaat, 385/60 R22,5 – 315/80 R22,5 – 12 R22,5 – 13 R22,5
Sähkösysteemi: Saba, Hella, Aspock-merkkinen sähkösysteemi, jossa 7 tai 15 nastan vaihtoehto
Kuningaspuomi: 2” tai 3,5” kuningaspuomi JOST tai vastaava Turkissa valmistettu
Laskujalat: 25-35 tonnin JOST tai vastaava Turkissa valmistettu
Maalaus: DYO tai vastaava merkki, jossa pohjamaalaus
Lisävarusteet: Työkalulaatikko, paloturvakaappi, vararengaskannatin, vesitankki
KÄYTTÖ:
Bitumipaperia käytetään terassien ja teollisuuden eristämiseen.
Asfalttimiehet käyttävät sitä tiivistämiseen ja kerrosten irrottamiseen terasseilla, jalkakäytävillä ja raitiotiekäytävillä...
BITUMIPAPERIN EDUT:
Ihanteellinen ratkaisu kattojen ja terassien eristämiseen.
Tehokas kokonaisuus:
KRAFT-paperi + bitumikerros
+ KRAFT-paperi
100 % vedenpitävä, erittäin kestävä ratkaisu.
Estää kosteuden nousua.
Kilpailukykyinen hinta neliömetriä kohti muihin ratkaisuihin verrattuna.
Mitat: LEVEYS 60 / 100 / 120 / 140 cm
Painot: 150 gr (50 gr bitumia)
Tuotesarja: kraft + bitumi + kraft
Pakkaus: 100 m rulla
Manuaalisesti käytettävät esteet eri malleissa ovat suuri osa tuotevalikoimaamme.
Kääntyvät porttiesteet
Porttieste, joka on vaakasuunnassa kääntyvä teräsputkista valmistettu este ilman tukipylväitä.
Kääntyvät esteet
Este, joka on vaakasuunnassa kääntyvä ja jossa on itselukittuva lukitus.
Kääntöesteet
Kääntöeste teräs- tai alumiinipuomilla, tukipylväillä tai ilman.
Esteet
Este, jossa on vastapaino ja tukijalka tai heiluritu support.
Käsikäyttöiset esteet
Este, jossa on kaasujousi ja tukipylväs tai heiluritu support.
Esteen leveydet jopa 7000 mm!
Eri lukitusvaihtoehtoja, kuten verhoukselle, kolmionmuotoiselle lukolle, profiilisyklille tai kolmionmuotoiselle ja profiilisyklille, myös pakotetulla sulkemisella saatavilla.
SRC 2 -todistus on ammattipätevyystodistus, jonka B-C-E- ja D-luokan ajokortin omaavien kuljettajien on hankittava voidakseen harjoittaa kotimaista matkustajaliikennettä.
Tämä on pakollinen todistus kaupallisia takseja ajaville, henkilökuljetusta tekeville, maakuntien ja kaupunkien välisiä matkustajaliikennettä harjoittaville, tilataksinkuljettajille, opiskelijakuljetusautonkuljettajille, lyhyesti sanottuna kaikille kuljettajille, joilla on matkustajakuljetusvelvoite.
Vuoden 2003 jälkeen kuka tahansa, jolla on B-C-E- tai D-luokan ajokortti, voi saada SRC2 -todistuksen, kun kuljettaja käy 36 tunnin koulutuksen ja onnistuu sen jälkeen suoritettavassa kokeessa.
Bussin SRC2 -todistuksen saamiseksi kuljettajan on oltava vähintään 26-vuotias, ja minibussin SRC2 -todistuksen saamiseksi vähintään 19-vuotias, mutta ei yli 66-vuotias.
Kuljettajilta vaaditaan ajokortit ja psykologiset raportit käytettävän ajoneuvon mukaan.
Pi Makina, joka on valmistanut Turkin ensimmäisen kotimaisen kaivinkoneen, tarjoaa tehokasta ja suorituskykyistä käyttöä jopa vaativimmissa olosuhteissa mallilla 3180 A, joka on kehitetty viime vuosina. Moottorikaivinkoneet erottuvat toiminnallisuudestaan. Niitä käytetään eri alueilla, kuten rinteiden luomisessa, kaivamisessa, lumen aurauksessa ja raapimisessa.
Pi 3180 tarjoaa helppoa käyttöä ja huoltoa, polttoainetehokkuutta sekä taloudellista pitkäikäisyyttä, kiitos sen raskaan työn työvoiman kentällä, joustavan terätaulukon asettelun ja pitkän akselivälin, sekä sen ohjaamon, joka tarjoaa turvallisen, ergonomisen ja laajan näkökentän. 220-hevosvoimaisella Cummins-moottorilla ja 3658 mm:n teräleveydellä se on ylivoimainen kilpailijoihinsa verrattuna.
Pi Makina -moottorikaivinkoneet on suunniteltu täyttämään kaikkien kunnallisten tarpeet, jotka työskentelevät vaikeimmissa olosuhteissa, erityisesti suurten rakennusyritysten, jotka suorittavat infrastruktuuritöitä.
Piston Diesel -kompressoriasema PKSD 1.4/25 on tunnettu ja luotettava laite markkinoilla.
Markkinatunnustus: Suositun brändin vahva maine antaa luottamusta sen suorituskykyyn ja luotettavuuteen.
Kestävyys: Se on suunniteltu toimimaan vaikeissa olosuhteissa ja voi jopa toimia tehokkaasti alhaisissa lämpötiloissa.
Kustannustehokkuus: Korkean teknologian valmistusprosessien ansiosta tämä kompressoriasema tarjoaa erinomaista suorituskykyä erittäin edulliseen hintaan.
Helppo korjata: PKSD 1.4/25 on suunniteltu helposti huollettavaksi ja korjattavaksi, mikä vähentää seisokkiaikaa ja pidentää sen käyttöikää.
Kuljetettavuus: Sen suunnittelu mahdollistaa jopa 10 aseman kuljettamisen pitkän matkan kuorma-autolla, mikä tekee siirtämisestä helppoa ja kustannustehokasta.
Yksinkertaisuus: PKSD 1.4/25 on monoblock-rakenne, mikä tarkoittaa, että se ei vaadi lisälinjausta.
Yhteenvetona, PKSD 1.4/25 tarjoaa edullisen, kestävän ja luotettavan ratkaisun puristus tarpeisiin, lisäetuna helppo kuljetus.
Käyttöpaine (ylipaine): 25 bar
Tuottavuus: 1.4 m3/min
Kompressoriöljyjärjestelmä: 5.5 l
Jäähdytys: Ilma
Tehon kulutus: 29 kW
100 % kierrätettävät PVC-pilarit, joissa on sisällä rautaputki ja hyväksytty liikenteen heijastava valkoinen maalausnauha sekä pallot, jotka lisäävät merkittävästi näkyvyyttä. Nykyajan suunnittelun ansiosta ne soveltuvat kaikenlaisiin ympäristöihin. Ei vaadi huoltoa. Tilauksesta voidaan lisätä fotoluminenssipaloja, mikä parantaa jalankulkijoiden näkyvyyttä pimeässä.
20 – 5000 m³ asti haluamissanne kapasiteissa valmistetaan. Näiden säiliöiden lämmittämisessä käytettävät käämit valmistetaan korkealaatuisista saumattomista teräsputkista. Saumattomien putkien kestävyys on korkeampi kuin hitsatuilla putkilla, jotka valmistetaan taivuttamalla levyjä ja hitsaamalla.
Tarpeenne mukaan yli 100 m³ bitumivarastosäiliö valmistetaan asiantuntevalla tiimillämme paikan päällä ennakkovalmisteltuna.