Seuraavaksi kehitämme yrityksellenne sopivan sisältöstrategian. Suunnittelemme tuotettavan sisällön tyypin sekä toimitusohjeet ja tuotantoaikataulun. Lisäksi teemme perusteellista tutkimusta markkinatrendeistä, asiakkaiden tarpeista ja haetuista avainsanoista.
Työskentelemme sitten visuaalisen identiteettisi luomisen tai uudistamisen parissa. Tämä voi sisältää vaikuttavan logon suunnittelun, harmonisen väriasteikon, erottuvan typografian ja muita visuaalisia elementtejä, jotka heijastavat brändiäsi.
Toimistomme huolehtii sosiaalisen median tiliesi luomisesta, jos sinulla ei vielä ole niitä, ja erityisesti niiden optimoinnista näkyvyyden ja sitoutumisen edistämiseksi.
Rakennamme ja ylläpidämme sitoutuneita verkkoyhteisöjä brändisi ympärillä, edistäen vuorovaikutusta, yhteistyötä ja asiakasuskollisuutta, mikä johtaa bränditietoisuuden ja asiakasuskollisuuden kasvuun.
Aloitamme perusteellisella analyysillä yrityksestäsi, kohdemarkkinastasi ja nykyisestä asemastasi. Tämä vaihe antaa meille mahdollisuuden ymmärtää tavoitteesi, arvosi ja kilpailuetusi.
Aloitamme perusteellisella analyysillä yrityksestänne, kohdemarkkinoistanne ja nykyisestä asemastanne. Tämä auttaa meitä ymmärtämään tavoitteitanne, vahvuuksianne ja heikkouksianne sekä mahdollisuuksia ja haasteita, joita kohtaatte.
Ensinnäkin analysoimme nykyistä läsnäoloasi, markkinasi ja kilpailijasi. Tämän avulla voimme laatia strategian, joka vie sinut Googlen parhaisiin paikkoihin.
Verkkosivustosi tulisi olla suunniteltu tuottamaan voittoa. Yksi liidi, yksi myynti, rekisteröityminen tietokantaasi... Suunnittelemme sivustojamme tämä mielessä.