Tuotteet hakusanalla tietoliikenne (5)

Viestintäkoulutus ja Keskustelun Hallinta Seminaari: Rakentavien Keskustelujen Käyminen - Vakuuttaa Sen sijaan, että Pakottaa

Viestintäkoulutus ja Keskustelun Hallinta Seminaari: Rakentavien Keskustelujen Käyminen - Vakuuttaa Sen sijaan, että Pakottaa

2-päiväinen käytännön koulutus sisäisenä seminaarina tai 28.-29.08.2023 Berliinissä Omat viestintäesteet tunnistaminen ja voittaminen Tässä viestintäkoulutuksessa perehdytte viestinnän teoreettisiin ja käytännön perusteisiin sekä omaan viestintäkäyttäytymiseenne. Opitte erilaisia tekniikoita ja työkaluja, joita voitte käyttää työelämässä. Työpajaryhmässä kehitetään ratkaisuja omiin käytännön tapauksiin, jotta saatte käytännön vinkkejä viestintäosaamiseenne ja retoriikkaanne sekä voitte parantaa niitä. Harjoittelette ryhmässä, kuinka voitte hallita vaikeita tilanteita itsevarmasti. Lisätietoja löytyy Viola Moritz Seminaarien verkkosivuilta.
Seminaari Asianajajille: Todistajien ja Asiakkaiden Kysely - Viestintästrategiat ja Suhteen Rakentaminen Todistajan Kyselyssä

Seminaari Asianajajille: Todistajien ja Asiakkaiden Kysely - Viestintästrategiat ja Suhteen Rakentaminen Todistajan Kyselyssä

Kyselyjen menestys perustuu usein hyvän valmistelun, selkeiden keskustelutavoitteiden ja kyvyn yhdistää todistajat / asiakkaat rehelliseen lausuntoon. Tämä seminaari perehdyttää sinut jäsenneltyyn keskustelusuunnitteluun, kehonkielen signaalien käyttöön ja vaikutukseen sekä haastattelustrategioiden ja suhteiden rakentamisen harjoitteluun. 1. Johdanto: Tehokkaan viestinnän perussäännöt asianajajille 2. Tunne, sympatia ja viestinnän ohjaaminen 3. Sisällöllinen valmistautumisesi haastatteluun 4. Oikeudelliset ja sisällölliset puitteet 5. Kohdennettu tiedonhaku: haastattelutekniikat 6. Tehosta tehokkuuttasi asianajajana: mnemotekniikat 7. Yhteistyöhaluisten ja yhteistyöhaluttomien todistajien motivoiminen 8. Ei-verbaaliset merkit valehtelusta Olen työskennellyt yli 10 vuotta asianajotoimistojen kanssa prosesseissa ja asiakkaiden valmistelussa.
Viestintätaitojen seminaari 16.-17. lokakuuta 2023 Berliinissä - Rakentavien Keskustelujen Käyminen

Viestintätaitojen seminaari 16.-17. lokakuuta 2023 Berliinissä - Rakentavien Keskustelujen Käyminen

2-Päiväinen Intensiivikoulutus: Seminaari Keskustelun Hallinnasta - Konfliktien Rakentava Ratkaiseminen - Keskustelutekniikat ja Strategiat
Konfliktinhallintaseminaari - Yhteistyöstrategiat ja Stressinhallinta Konflikteissa

Konfliktinhallintaseminaari - Yhteistyöstrategiat ja Stressinhallinta Konflikteissa

Saatat tutustua konfliktiteorioihin sekä käytännön keskustelu- ja käyttäytymismalleihin, joita voit soveltaa heti. Konfliktit ovat periaatteessa osa monia keskusteluja. Opit tunnistamaan, mitkä konfliktit ovat positiivisia ja kuinka voit muuttaa negatiiviset vaikutukset luoviksi keskusteluiksi. (Itse fyysiset aggressiot voit ratkaista sekunnissa.) Sisältö: 1. Keskustelun johtamisesta konfliktinhallintaan 2. Yhteistyöstrategiat konfliktin ratkaisemiseksi 3. Epäreilut hyökkäykset ja niiden kumoaminen 4. Nopean eskalaatiotason diagnosointi on hyödyllistä 5. Ammattimainen esteiden ratkaisu 6. Erityistekniikat suoraan kontaktiin 7. Stressinhallinta työelämässä Tavoitteet: Keskusteluympäristön hallinta, deeskalaatiostrategiat suoran kontaktin aikana, nopea positiivisen suhteen rakentaminen.
Seminaari Asianajajille: Todistajien ja Asiakkaiden Kysely - Viestintästrategiat ja Suhteen Rakentaminen Todistajahaastattelussa

Seminaari Asianajajille: Todistajien ja Asiakkaiden Kysely - Viestintästrategiat ja Suhteen Rakentaminen Todistajahaastattelussa

Kyselyjen onnistuminen perustuu hyvän valmistelun, selkeiden keskustelutavoitteiden ja kyvyn yhdistää todistajat/asiakkaat rehelliseen lausuntoon. Tämä seminaari perehdyttää sinut rakenteelliseen keskustelusuunnitteluun, kehonkielen signaalien käyttöön ja vaikutukseen sekä haastattelustrategioiden ja suhteiden rakentamisen harjoitteluun. 1. Johdanto: Tehokkaan viestinnän perussäännöt asianajajille 2. Tunne, sympatia ja viestinnän ohjaaminen 3. Oikeudelliset ja sisällölliset puitteet 4. Kohdennettu tiedonhaku: Kysymistekniikat 5. Tehosta tehokkuuttasi asianajajana: Muistitekniikat 6. Yhteistyöhaluisten ja yhteistyöhaluttomien todistajien motivoiminen 7. Ei-verbaaliset merkit valehtelusta 8. Kuinka ottaa huomioon erilaiset havaintotavat Olen työskennellyt yli 10 vuotta asianajotoimistojen kanssa prosesseissa ja asiakkaiden valmistelussa - hyödynnä tämä.