Laitamme asiantuntemuksemme palvelukseesi luodaksemme kevyitä ja dynaamisia verkkosivustoja, jotka sopivat kaikkiin tarpeisiin. Massajakelutyökalut, joissa on "käytettävyys"-ominaisuuksia, mahdollistavat myös vähemmän kokeneiden käyttäjien löytää tarvittavat tiedot ja pysyä aina yhteydessä yritykseesi.
Erottuaksesi kilpailijoistasi sekä verkossa että offline, luomme ammattimaisia sisältöjä esitelläksesi yrityksesi. Ammattimaiset valokuvaus- ja videopalvelut kertovat, kuka olet, näyttäen liiketoimintasi suoraan, tehokkaasti ja kattavasti. Yhdistämme ja valitsemme parhaat työkalut määrittääksemme tavoitteen ja luovan perustan, jotta saavutamme mitattavissa olevia tuloksia, jotka tähtäävät brändisi menestykseen.
BRÄNDIN IDENTITEETTI: Nimen ja logon ikonografian suunnittelu / Institutionaalisen ja tuotemerkki-designin suunnittelu / Yhteensopiva ilme (käyntikortit, kirjeheadit, kirjekuoret, etiketit, kyltit, ajoneuvojen personointi, uniformut jne.) / Graafinen suunnittelu esitteille, flyereille, katalogeille.
SUUNNITTELU: Mainostapahtumien suunnittelu / Mainosmateriaalin suunnittelu (postikortit, kutsut, flyerit, esitteet, näyttelyt jne.) / Julkaisutuotteiden suunnittelu (aikakauslehdet, sanomalehdet, kirjat ja lehdet) / Graafinen suunnittelu teknisiin asiakirjoihin (kartat, merikartat, kartografia jne.).
EDITOINTI JA PAINATUS: Digitaalinen valokuvaus, kuvankäsittely, restaurointi ja valokuvien uudelleenmuokkaus / Esipainopalvelu ja korkealaatuinen digitaalinen painatus / Neuvonta painomateriaalien, koon ja grammageen valinnassa / Painotuotteen valmistusprosessin kattava hallinta / Suora yhteys painotaloihin offset-painatusta varten.
Modulaarinen tarjous, joka täyttää kaikki tarpeenne.
- Sosiaalisen median hallinta
- Digitaalinen julkinen suhde toimittajien ja verkkolehtien kanssa
- Alan bloggaajien etsintä sopivimpien löytämiseksi jokaiselle projektille.
- Suhteen hallinta bloggaajien/influenssereiden kanssa
- Yritystraileri
- Grafiikka
- Sisällön luominen
ORBIS Agency Milano – johtava luova toimisto Milanossa, Italiassa. Vankkumattoman sitoutumisemme innovaation ja erinomaisuuden kautta olemme omistautuneet luomaan poikkeuksellisia brändikokemuksia, jotka vangitsevat ja resonoivat yleisön kanssa.
ORBIS:ssa uskomme luovuuden voimaan, joka saa brändisi loistamaan. Integroitu lähestymistapamme on räätälöity auttamaan brändiäsi saavuttamaan tavoitteensa ja erottumaan kilpailijoista. Syventämällä itsemme brändisi ytimeen, tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja, jotka tuottavat konkreettisia tuloksia. Luovien ideoiden konseptoinnista kampanjoiden virheettömään toteuttamiseen, asiantuntijatiimimme yhdistää viestinnän ja luovan toteutuksen varmistaakseen, että brändisi viesti yhdistyy syvästi kohdeyleisösi kanssa.
ORBIS Agency Milano on enemmän kuin luova viestintätoimisto; se on immersiivinen kokemus, joka vangitsee, inspiroi ja muuttaa. Tiimimme on omistautunut luomaan ainutlaatuisia brändi-identiteettejä, jotka resonoivat kohdeyleisösi kanssa.
Strategiat 'bränditietoisuuden' (maine) ja 'brändi-identiteetin' (identiteetti ja tunnistettavuus) määrittämiseksi kaikilla verkkosivustoilla ja perinteisillä kanavilla.
Kaikki yhdessä -ratkaisu yrityksen verkkomainontaan "ilman huolia".
Teemme kaiken puolestasi. Sinun tarvitsee vain myydä ja palvella.
1 vuoden jatkuva palvelu, johon sisältyy alan päivityksiä ja mainontaa.
Lisäksi voit joka kolmas kuukausi päättää, keskeytätkö vai jatkatko töitä.
Delegoi verkkomainontasi tekninen hallinta ammattilaisille, ja muista, että sinulla on aina mukanasi Turvagarantti, joka mahdollistaa projektin keskeyttämisen kolmen kuukauden välein koko vuoden ajan.
Kehitämme sosiaalisen median optimoitua videosisältöä, joka on suunniteltu herättämään huomiota ja luomaan vuorovaikutusta. Videomme ovat ihanteellisia parantamaan verkkonäkyvyyttäsi ja tavoittamaan yleisösi sosiaalisissa kanavissa.
- Sisustukset kaupoille ja kaupallisille toiminnoille
- Näyttelyt ja ständit
- Juhlasalien, tapahtumien ja häiden sisustukset
- Kaupallisten & näyttämövitriinien sisustukset (yksityiset, franchising ja yritykset, visuaalisen kirjan kanssa ja ilman)
Multimedia-yksikkö keskittyy visuaaliseen tarinankerrontaan, jotta yritykset voivat kertoa itsestään kehittämällä yritysvideoita, mainosspotteja, graafisia animaatioita verkkokanaville ja televisiokanaville. Tuotantoprosessimme yhdistää useita hyvin määriteltyjä toimintavaiheita, jotka takaavat korkean tason tuloksen.
Myös viinialalla digitaalinen läsnäolo on ratkaisevan tärkeää. Asiakas etsii jatkuvasti uusia tuotteita verkosta, ja hänen tavoittamisensa tässä haussa huipputeknologialla varustetun, kaikille laitteille optimoidun verkkosivuston ja verkkokaupan avulla on suuri apu yrityksesi näkyvyyden lisäämiseksi, liidien hankkimiseksi ja myynnin kasvattamiseksi. Siksi toteutamme verkkosivustoja verkkokauppoineen ja kehitämme viestintästrategioita auttaaksemme viinintuottajia näiden tavoitteiden saavuttamisessa.
Tämän käsitteen merkityksen ymmärtämiseksi kuvittelemme sen asiakkaan käsityksen yrityksestä. Siksi Bilogicissa työskentelemme ja tarjoamme ratkaisuja taataksemme ja tarjotaksemme ainutlaatuisen ja välittömästi tunnistettavan tyylin.
Mitä vahvempi ja päättäväisempi se on, sitä enemmän asiakas kokee jokaisen yrityksen merkityksen ja arvostuksen.
Korkeasti kilpailullisessa ympäristössä vahva yritysidentiteetti on välttämätön edellytys erottua kilpailijoista ja vahvistaa omaa läsnäoloa markkinoilla.
Aikana, jolloin meidät vetää jatkuvasti puoleensa mainosviestit ja kuvat, vahva yritysidentiteetti ja koordinoitu visuaalinen ja verkkokuva mahdollistavat asiakkaan positiivisten reaktioiden edistämisen.
Jotta yrityksen ja asiakkaan välinen suhde olisi erityinen kokemus.
Yritysidentiteetin on välitettävä yrityksen arvot, ja sen on sisällettävä kaikki oman identiteetin merkit, symbolit ja piirteet.
PALCO MOBILE
Koko lava, joka on suljettu tien kuljetusautoon, mahdollistaa nopean siirtämisen, kuljettamisen ja pystyttämisen.
Käytännöllinen käyttöönotossa, tyylikäs ja näyttävä, se voi olla tarkoitettu lukemattomiin palveluihin.
Liikkuva lava on rakennettu kuorma-autoon, se liikkuu, avautuu ja sulkeutuu nopeasti ja se voidaan varustaa erilaisilla esityslaitteilla (äänentoisto, videot ja erityiset asennukset).
Se sopii keskikokoisiin tapahtumiin, sillä sen hyötykäyttöön tarkoitettu katettu koko on 9 x 4 m ja käytettävissä on pukuhuone!
Tämä ratkaisu on paitsi vaikuttavampi kuin tavallinen avoin lava ja muut katokset, myös taloudellisesti paljon edullisempi verrattuna perinteiseen lava-katos-yhdistelmään.
Lisäksi se tarjoaa taustan (musta tausta), joka on erittäin kestävä huonon sään sattuessa.
Aina mukana on 7 m²:n pukuhuone, johon on itsenäinen pääsy takaa ja lavalta.
Miten esittäytyä parhaiten?
Ollaksesi uskottava saksalaisilla markkinoilla, on tärkeää omata saksalaisia elementtejä, yksi niistä on verkkosivusto.
Luomalla oman "sivustosi.de" saat mahdollisuuden luoda käyntikortin, joka vie sinut lähemmäksi kohdemarkkinoitasi, jolloin voit olla läsnä ja vastaanottaa sen lähettämiä signaaleja.
Verkkosivustosi heijastaa yrityksesi kuvaa ja tuo sen siten esille verkossa.
On tärkeää luoda se voimassa olevien vientimaiden sääntöjen mukaisesti, tehden siitä miellyttävän alueen asiakkaiden tarpeisiin / makuun, jota aiot lähestyä.
Miksi valita meidät
"Klarsons" on perustettu tyydyttämään italialaisten pk-yritysten tarpeita tarjoamalla viestintä- ja markkinointitukipalveluja.
Mikä on suosikkipelialueemme? Se on Saksa.
Miksi? Koska siellä olemme kotonamme, tunnemme säännöt, kulttuurin, tavat...
Yrityksellänne on persoonallisuus, selkeä luonteenpiirre ja arvomaailma, joka on viestittävä ulospäin. Muunnamme faktat ja numerot tarinoiksi ja kerromme ne sanojen, kuvien ja henkilökohtaisten, aitojen vaikutelmien avulla. Tavoitteenamme on herättää uteliaisuutta, liikuttaa ja sitouttaa kertomuksella, joka erottaa yrityksenne kilpailijoista ja tavoittaa saksankieliset potentiaaliset asiakkaat.
Lyhyesti sanottuna, luomme menestystarinoita, jotka ansaitsevat tulla kerrotuiksi.
PAKKAUSSUUNNITTELU: Tuotteen graafinen ja toteuttava suunnittelu, prototyyppaus ja 3D-tulostus / Laatikoiden, rasioiden, laukkujen, koteloiden ja ostoskassien suunnittelu ja toteutus / Nimeämistutkimus, ikonografinen tutkimus ja erityiskäsittelyt etiketeille / Taulujen ja valomainosten valmistus kaikista materiaaleista.
POP & VISUAALINEN: Myyntipisteen ja näyttelytilan suunnittelu, kyltit ja ympäristöt / Pöytä- ja lattiaesittelyjen, toiminnallisten ja näyttelytotemien suunnittelu / Tapahtumien somistukset, mainosmateriaalit ja ajoneuvojen personointi / Esituotanto-näytteiden valmistus markkinointia ja kuvausta varten.
RUOKA & JUOMA: Pakkausten tutkimus ja tuotteen jakeluvaiheen analyysi / Muotoiltujen esineiden, pullojen, putkien, purkkien ja läpinäkyvien pakkausten suunnittelu ja piirtäminen / Ruoka- ja juomatuotteiden, etikettien ja pakkausten suunnittelu.
Myymälähallinta - KPI:t
Koulutuksen tavoitteena on tehdä osallistujasta itsenäinen myymälän hallinnassa tehokkaasti ja tuloksellisesti.
Myynti ja emotionaalinen viestintä
"apumyyntitekniikat ja asiakaspsykologia"
Opettele kommunikoimaan ja myymään asiakkaalle tunteita herättävällä tavalla.
"Myynnin taiteen tärkein salaisuus on: selvitä, mitä asiakas haluaa ja auttaa häntä saamaan sen."
(Frank Bettger)
VISUAALINEN MYYMÄLÄN MARKKINOINTI
"myymälän visuaalinen viestintä"
näyttelyt ja sisustukset
Tämä ammatti on viime vuosina ollut erittäin kysytty suurissa muoti-/ vähittäiskaupan yrityksissä. Koulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat aloittaa myymälän näyttelysuunnittelijan ammatin, joko työntekijänä tai itsenäisenä ammatinharjoittajana.
Koulutuspolku on mahdollista aloittaa myös niille, jotka ovat jo mukana vähittäiskaupassa, jotta he voivat...