Materiaali: Muovi
• Koko: Työskentelypinta: noin 20 x 14 cm, Pituus: noin 40 cm
• Liitäntä: mukaan lukien säädettävä suihkuhattu ja suora adapteri liittimille
Autopesuri
• Käyttöalue: henkilöautot
• Materiaali: Muovi
• Koko: Työskentelypinta: noin 20 x 14 cm, Pituus: noin 40 cm
• Liitäntä: mukaan lukien säädettävä suihkuhattu ja suora adapteri liittimille
• Iskusuojus: TPE-kumista
• Kahva: kumipinnoitettu
• Väri: hopea/musta/sininen
• Pakkaus: SB-riippuvuuslaite
• Suihkuaminen ja peseminen kokonaispakettina
• Korkean paineen kestävä
• Ergonomisesti muotoiltu käsipesuri vesivirtaamalla
• Kaunis muotoilu, jossa on pitävä kahva ja ympäröivä iskusuoja TPE-kumista
Koko: noin 20 x 14 cm työskentelypinta
Pituus: noin 40 cm
Kestävä teräsputkirakenne kuljetusvaunuille, joissa on 60 x 30 mm profiili. Perusrungot ovat saatavilla kolmessa eri versiossa, lisävarusteet ovat samat kuin pöytärakenteissa.
Kohdistettavien tai ruuvattavien komponenttien säätömahdollisuus on sama kuin rakenteissa, joissa on 30:30 mm ruudukko. Kuljetusvaunuja voidaan käyttää tavaroiden kuljettamiseen A:sta B:hen tai tilan luomiseen. Moderni työpaikka on yhä kompaktimpi ja järjestelmällisempi, ja kuljetusvaunu toimii hyvin lisävarastona pahvilaatikoille, työkaluille tai osatuotteille, joita voidaan tarvittaessa myös helposti varastoida väliaikaisesti.
3 perus kuljetusvaunua kaikille sovelluksille
Kestävä rakenne kahdella poikittaisliittimellä
Laaja valikoima vakiovarusteita
ESD-malli
Työpajakansio Tilauskansio A4 musta, valmistettu ympäristöystävällisestä, kierrätettävästä ja murtumattomasta PP-kokoplastista, jossa on auton avaintasku ja 2 ripustuskoloa - 1 kpl.
AdBlue® - Dieselpakokaasuliuos (DEF). AdBlue® on myrkytön, väritön ja hajuton, ei syttyvä liuos, joka koostuu 32,5 % puhdistetusta ureaksista ja 67,5 % deminalisoidusta vedestä. AdBlue® on kehitetty erityisesti dieselmoottoreille, joiden pakokaasujärjestelmä on varustettu valikoivalla katalyyttisellä vähennysjärjestelmällä (SCR). Sitä ruiskutetaan dieselmoottorin katalysaattoriin pakokaasujen vähentämiseksi haitallisten typpioksidien päästöjen osalta. AdBlue® ei ole polttoaine eikä lisäaine. Moottorin toiminnallisen hyötysuhteen parantamisen myötä polttoaineenkulutuksen väheneminen on mahdollista 3-4 % EURO4:ssä, 5-6 % EURO5:ssä ja 8-10 % EURO6:ssa. AdBlue® vaikuttaa materiaaleihin kuten teräs, kupari ja sinkki, minkä vuoksi sitä ei voida säilyttää sinkityistä teräksistä valmistetuissa tankeissa, vaan pääasiassa muovipakkauksissa tai -putkissa.