...Kaupallisen hallinnan ja asiakassuhteiden hallinnan palveluidemme kautta, tunnetaan myös liiketoimintasuhteiden hallintapalveluna, tarjoamme resursseja, strategioita ja tietoa, joiden avulla ylläpidetään, kannustetaan ja optimoidaan asiakassuhteita, yhteistyökumppaneita ja partnereita jatkuvan tilausten ja tarjousten virtauksen varmistamiseksi.
Ja tämä saavutetaan seuraavilla tavoilla:
- Aktiivisten asiakassuhteiden hallinta
- Passiivisten tai menetettyjen asiakassuhteiden hallinta
- Tarjousten seuranta
- Laadunvalvonta ja asiakastyytyväisyys
Luomme luottamusta mahdollisuuksien luomiseksi.
...Järjestelmä mahdollistaa tietojen kirjaamisen ja tallentamisen, mikä helpottaa tilastojen esittämistä. Tämä on erittäin hyödyllistä kampanjoiden tulosten, asiakkaiden, jotka vierailevat kaupassa aikavälin mukaan, tai keskimääräisen myynnin per asiakas selvittämisessä. Muiden tietojen ja kuluttajakäyttäytymisen analysointimahdollisuuksien ohella.
...Muutos- tai kriisiprosessien johtaminen
Liiketoimintauudistuksen hallinta
Ostamisen tai fuusion valmistelu
Alueiden, osastojen tai liiketoimintayksiköiden uudelleenrakentaminen
Uuden yrityksen fuusio- tai hankintaprosessin hallinta
Kustannusten vähentämiseen liittyvien suunnitelmien toteuttaminen...
... ja paikannamme sen tyypin viittauksen mukaan, mikä mahdollistaa luotettavan tiedon käytön.
Sen jälkeen hallitsemme myynnin sekundäärimarkkinoilla verkostomme kautta, joka on johtava B2B-ostajien keskuudessa kansainvälisesti, suojellen etujasi (maantieteelliset rajoitukset, ostajat tai brändin kuva). Löydämme aina parhaan ratkaisun myyntiin.
Fyysiset inventaarit
Arviointi ja arviointi
Liittyvän dokumentaation hallinta (takuut, sertifikaatit)
Edistykselliset ennusteanalyysit
Erä- ja luokittelu
Myynti sekundäärimarkkinoilla
Maksu ja myyntidokumentaatio...
...FM200-järjestelmät, ilmanvaihtokeskukset autotallissa, veneiden palontorjuntajärjestelmät, perinteiset ja analogiset järjestelmät.
Lisäksi suunnittelemme ja laadimme palontorjunta- ja itsepuolustussuunnitelmia.
Palontorjunta- ja turvallisuustekniikan asiantuntijoille ja myyjille tarjoamme ulkoistuspalveluja:
• Sähköinen sihteeripalvelu
• Hallintopalvelut
• Myynninhallinta
• Hallintatyökalut
• Koulutus ja neuvonta...
...liidien hankinta Facebookissa ja konversiokampanjat Facebookissa. Yli 300.000 € hallinnoitu Facebook Adsissa.
GOOGLE ADS
Tehokkaat Google Ads -hakukampanjat. Dynaaminen uudelleenmarkkinointi Google Adsissa. Google Shoppingin optimointi.
VERKKOKAUPAN HALLINTA JA STRATEGIA
Kattava verkkokaupan hallinta. Sosiaalisen median ja Google Ads -markkinointi, joka on suunnattu myynnin ja keskiostoksen...
Olemme verkkoliiketoimintakoulu, joka on erikoistunut edistyneeseen koulutukseen, kuten maisteri- ja jatko-ohjelmiin. Tarjoamme kursseja, kuten yritysjohtamisen maisteri, myynninhallinta, MBA, EMBA... Kaikki, mitä tarvitset kehittyäksesi erikoisalallasi.
...Voit myös myydä joustavasti, hallita varastoja, tehdä inventaarioita nopeasti, analysoida ja mitata optikkasi suorituskykyä sekä laatia markkinointikampanjoita asiakasuskollisuuden ja myynnin parantamiseksi. Ja kaikki tämä parhaan puhelintukipalvelun kanssa. Deipe on optikoille suunnattujen ohjelmistojen yritys, jolla on yli 20 vuoden kokemus alalta. Deipe on Espanjan pioneeri SaaS (Software as a Service) -ratkaisujen kehittämisessä optikoiden hallintaan. Tällä hetkellä palvelemme optikoita Espanjassa, Euroopassa ja ulkomailla.
... johtaminen.
Liiketoimintakonsultointi, strategia, hallinta ja kaupallinen laajentuminen.
Väliaikainen johtaminen.
Yritysrahoituksen konsultointi.
Yritysten tai liiketoimintojen arvostus ja osto/myyntiprosessi.
http://www.molinaconsultores.com
MOLINA CONSULTORES KONSULTIT - Antonio Molina Antón.
Liiketoimintastrategia ja johtaminen.
Kauppastrategia ja myynninhallinta.
Yritysrahoituksen konsultointi...
... haluavat panostaa alaan, joka kasvaa Espanjassa ja Portugalissa, ja joka tarjoaa runsaasti liiketoimintamahdollisuuksia. MITÄ HALUAN JOUKKOKAUPOILTA Tehdä heistä pitkäaikaisia strategisia kumppaneita. Olla johdonmukaisia ja sitoutuneita. Saada myynnin palvelu/kustannus -yhtälö. Olla avoimia uusien tuotteiden esittelylle. Perinteisen jakelukanavan kulttuuri. Kyky käsitellä kasvua. Järjestelmän/infrastruktuurin hallinta. Alueen kattavuustaso.