FRIMA:n levyjarrupalat, joissa on erityisesti korkeisiin vaatimuksiin soveltuvia kitkamateriaaleja, ovat erittäin menestyksekkäästi käytössä monilla a...
Autoteollisuudessa erityiset painolevymme käytetään esimerkiksi jarrupalojen ja kytkinlevyjen merkitsemiseen.
Tässä käytetään erilaisia painolevylaat...
Asennuspaikka: Etuakseli
Ajoneuvovarustus: ajoneuvoille ilman urheilupakettia
Paksuus: 19,3 mm
Leveys: 148,3 mm
Korkeus: 70 mm
Kulumisvaroituskontakti...
Eurooppalaisesta tuotannosta peräisin olevat jarrupalasarjat
• 4 jarrupalaa = 1 taka-akselille
• Toimitus ilman tarvikkeita (ei vielä tuoteluetteloss...
COMBIFLEX-jarrut ovat markkinoiden kompaktein ratkaisu, ja niillä on korkea vääntömomentti sekä huomattava lämmönsiirto.
COMBIFLEX-jarrut on varustet...
Jarrulevyt, navat ja vauhtipyörätyypit, jotka sopivat MAN:lle, MERCEDES:lle, VOLVO:lle, DAF:lle, SCANIA:lle, IVECO:lle, RENAULT:lle, FORD:lle, BMC:lle...
Beläge eteen malleille, joissa PR-koodi: 1ZE, 9U1, 1ZP, 1LJ, 9U1, jarrulevyn halkaisija 288 mm, 312 mm
• optimoitu vaihto jarrupalat, joissa kitkake...
CE-sertifikaatti Nro 97/23/CE – Lämpövaihtimet on suunniteltu, rakennettu ja testattu Euroopan direktiivin 97/23/CE mukaisesti, joka säätelee paineast...
Omaan ja ulkopuolisiin laitoksiin valmistamme putkikierukkalämmönsiirtimiä.
Valmistamme metalliputkien lisäksi myös hiiliputkilla varustettuja lämmöns...
Spiraaliputkivaihtoehtija koostuu pääasiassa kuoresta ja spiraaliputkikimpusta. Ripoitetut putket on asennettu spiraaliksi kuoreen, mikä luo pitkän lä...
Täysihitsatut levy-lämmönsiirtimet tarjoavat korkeimman prosessiturvallisuuden.
Ne yhdistävät innovatiivisesti putkivaihtimien ja levy-vaihtimien edu...
Tarvitsetko lämmönvaihtimen, joka on tarkasti suunniteltu sovelluksesi vaatimusten mukaan? Sitten olet oikeassa paikassa.
Valmistamme lämmönvaihtimia...