... ylpeä siitä, että se pystyy tarjoamaan asiakkailleen ensiluokkaista palvelua. Myynninjälkeinenpalvelu ja tuki ovat yrityksellemme ensisijaisia. Olemme aina ohjanneet toimintaamme rehellisen kaupankäynnin ja voiton kasvattamisen ajatuksella. Asiakastyytyväisyys on meille aina etusijalla. ISO 9001:2000 -sertifikaatti omaava yrityksemme on panostanut tutkimus- ja kehitystyöhön voidakseen valmistaa taloudellisia ja laadukkaita tuotteita. CMF Makina seuraa tulevina vuosina teknologisia kehityksiä ja uudistaa itseään jatkuvasti tarjotakseen palvelujaan arvostetuille asiakkailleen.
... täyttöyksiköt, kuorma-auton vaa'at, puoliperävaunujen valmistus ja automaatiojärjestelmät. Kaikkien tuotteidemme ohjausjärjestelmät ja ohjelmistot valmistetaan asiantuntevien insinööriryhmiemme toimesta omassa organisaatiossamme käyttäen viimeisimpiä teknologioita. Kaikissa Turkissa sijaitsevissa yrityksissä käytetään yrityksemme kehittämiä Vuruşkan automaatiojärjestelmiä. Myynti, myynninjälkeinen tuki...
...myynninjälkeinenpalvelu ja ilmainen konsultointi liikekumppaneillemme. Ognar tavoittelee olla yksi parhaista toimittajistasi. Voimme myydä ympäri maailmaa. Tyytyväisyys taattu. Aikataulussa toimitus. Kilpailukykyiset hinnat. Tarjoamme parasta palvelua. Miksi me teemme tätä? Se on yksinkertaista! Rakastamme työtämme. Näemme aukon, mikä tarkoittaa, että asiakkaat voivat olla onnellisempia ja tyytyväisempiä liiketoimintaamme tekemillämme muutoksilla. Olemme valmiita todistamaan sen!
... toimipistettä ja 186 työntekijää, jotka muodostavat markkinointiverkoston sekä sisä- että ulkomaisilla markkinoilla. Yrityksemme muuttumattomat periaatteet tuotannosta myyntiin ovat laatu, palvelu, suunnittelu, markkinointi ja myynninjälkeinen palvelutakuu. Menestyksen ja jatkuvuuden takaamiseksi tuotannossa yrityksemme toimii rehellisyyden ja laadun periaatteella. Kiitämme teitä osoittamastanne kiinnostuksesta ja tuesta, ja jatkamme palvelua kanssanne tänään ja tulevaisuudessa, jotta voimme yhdessä saavuttaa parempia tuloksia.
...ja ensisijaisesti noudatetaan TSE-standardeja. Mikäli nämä eivät riitä, käytetään DIN- tai ASTM-standardeja, ja tarvittaessa kehitetään YILFENin omia standardeja. Palvelun laadun osalta tavoitteena on ensisijaisesti korkea laatu kaikissa asiakaspalveluissa, mukaan lukien pakkaus, esitteet, myynninjälkeinenpalvelu ja ongelmanratkaisuun liittyvien uusien tuotteiden kehittäminen. YILFEN jatkaa akryylibinderimarkkinoiden johtavana yrityksenä, halliten noin 10 % markkinoista.
...Yrityksemme muuttumattomat periaatteet ovat aina laatu, ajallaan toimitus, kilpailukykyinen hinta ja myynninjälkeinenpalvelu. Asiakastyytyväisyyteen keskittyen Evomac koneet on tavoitellut vakaata kasvua ja kehitystä perustamisestaan lähtien, ja se jatkaa palvelemista teitä tänään ja tulevaisuudessa.
... louhintapaikoilla. Erityisiä syitä siihen, miksi Dilmer Makina on saanut tunnustusta alalla, ovat nollavirheiden tavoittelu, asiakastyytyväisyyteen kohdistamamme huolellisuus sekä nopea ja perusteellinen myynninjälkeinenpalvelu. Yrityksemme, joka on rekisteröity ja brändätty virallisesti Dilmeriksi, luonnonkivikonelaitteiden tuotannon potentiaali on laajentunut vähitellen.
Olemme keskikokoinen yritys, joka valmistaa Konya-Turkissa. Aikataulussa pysyminen, asiakastyytyväisyys ja myynninjälkeinenpalvelu ovat meille erittäin tärkeitä. Tuotteemme:
- Sähkönjakelupaneelit
- Metallikaapit
- Muovikotelot
- Muovikaapit
- Muovi- ja polyesterijakelukaapit
- Asiakastoiveiden mukaan valmistus...