...95,3 % verkkoklikkauksista menee neljälle parhaalle tulokselle. PPC (Pay Per Click Google AdWordsissa, maksettu haku tai BingAds) on nopein ja tehokkain tapa tuottaa liidejä, myyntiä ja varmistaa, että nouset hakukyselyjen kärkeen. PPC voi tuottaa välittömiä tuloksia, minimoiden ajan investoinnin ja voiton välillä aloittaville yrityksille, sekä lisäämällä tuloja nopeasti suuremmille yrityksille. PPC-agentuurimme tiimi on työskennellyt paikallisissa, kansallisissa ja kansainvälisissä kampanjoissa vuodesta 2007.
...Maksimoi sijoituksesi tuotto asiantuntevalla SEA (Hakukonemainonta) -palvelullamme.
Laadimme räätälöityjä verkkomainontastrategioita, jotka kohdistavat tarkasti potentiaaliset asiakkaasi maksimaalisen vaikutuksen saavuttamiseksi.
SEA-asiantuntijatiimimme luo ja optimoi kampanjasi eri alustoilla, kuten GoogleAds ja BingAds, varmistaen välittömän näkyvyyden ja korkealaatuisen liikenteen...
...Meillä on erikoistunut tiimi, joka lanseeraa ja optimoi maksettuja klikkauskampanjoita SEM-työkalujen ja -alustojen avulla.
Olemme Google Partner Premier -toimisto, mikä todistaa, että meillä on koulutettuja ammattilaisia ja että noudatamme kaikkia Googlen suosituksia Google Adwords -kampanjoissa.
Luomme myös kampanjoita muille SEM-alustoille, kuten Facebook Ads, Linkedin Ads, BingAds tai Twitter Ads, muiden muassa.
...PPC tai Pay Per Click (usein kutsutaan PPC-mainonnaksi tai Pay Per Click -markkinoinniksi) on prosessi, jossa ostetaan avainsanoja tai lauseita, jotka liittyvät yrityksesi toimintaan maksullisella hakualustalla, kuten Google AdWords tai BingAds. PPC:n räätälöintimahdollisuudet lisäävät myös arvoa tälle kanavalle. Olemme Lontoossa sijaitseva toimisto, joka toimii teknologisen kuplan keskellä ja...
...Google:n premium-PK-yrityspartnerina luomme henkilökohtaisen Google AdWords- tai Bing-kampanjasi ja tarjoamme profiilillesi lisättyä, laadukasta liikennettä – teeman ja alueen mukaan kohdennettuna.
...Tavoitteenamme on tarjota teille parhaat tulokset, ja laaja osaamisemme tuo lisäarvoa kampanjoillenne.
Mitkä ovat UPARTNERin SEA-strategian toteuttamisen vaiheet?
- SEA-kampanjan tavoitteiden määrittäminen (näkyvyyden lisääminen, liidien generointi, myynnin kasvattaminen...)
- Relevanttien avainsanojen tutkiminen teidän toimialallanne
- Sopivan mainosalustan valinta (GoogleAds, BingAds...)
- Mainosten luominen kohdistettujen avainsanojen mukaan
- Tulosten analysointi...