Tuotteet hakusanalla liikejohtaminen (514)

Liiketoimintakonsultointi

Liiketoimintakonsultointi

Yrityksen perustamisen tuki, autan sinua valitsemaan sopivimman oikeudellisen rakenteen, projektisi virallistamisessa ja autan sinua voittamaan kaikki hallinnolliset ja sääntelyesteet. Rakentamalla vankan liiketoimintasuunnitelman, perusteellisen markkinatutkimuksen ja määrittelemällä tehokkaan kasvustrategian, luomme yhdessä kestävän menestyksen perustan.
Logistiikka - ADV

Logistiikka - ADV

Attractive Scentin logistiikka- ja myyntihallintopalvelu (ADV) on olennainen osa tuotteidemme hajusteiden sujuvaa ja tehokasta jakelua. Logistiikkatiimimme vastaa lähetyksistä, varmistaen, että jokainen tilaus toimitetaan ajallaan ja erinomaisessa kunnossa. Kehittyneen seurantajärjestelmämme ansiosta takaamme täydellisen jäljitettävyyden jokaiselle lähetykselle, mikä tarjoaa asiakkaillemme mielenrauhaa. Samaan aikaan ADV-tiimimme hallitsee asiakassuhteita ammattimaisesti ja nopeasti, varmistaen, että jokainen pyyntö käsitellään nopeasti ja tehokkaasti. Heidän asiantuntemuksensa tilausten hallinnassa ja asiakaspalvelussa tekee heistä arvokkaita kumppaneita kaikille yrityksille, jotka haluavat optimoida toimitusketjuaan. Luota logistiikka- ja ADV-palveluumme varmistaaksesi poikkeuksellinen asiakaskokemus jokaisessa prosessin vaiheessa.
Rahtipalvelut - Tehokas kuljetusjärjestely liiketoiminnallesi

Rahtipalvelut - Tehokas kuljetusjärjestely liiketoiminnallesi

Tarjoamme ammattimaisia rahtipalveluja, jotka varmistavat tavaroiden sujuvan kulun maassa ja ympäri maailmaa. Asiantuntijatiimimme hoitaa kuljetuksen kattavan organisoinnin, mukaan lukien tulliselvitys, varastointi ja asiakirjahallinta. Laajan logistiikkakumppaniverkostomme ja kehittyneiden seurantatyökalujemme ansiosta voimme seurata toimituksen jokaista vaihetta, varmistaen turvallisuuden ja ajantasaisuuden. Yhteistyössä kanssamme saat varmuuden siitä, että tavarasi saapuvat ajoissa ja erinomaisessa kunnossa, riippumatta etäisyydestä.
Gestion Conseil

Gestion Conseil

Hallintoneuvontapalvelu on omistettu ostojen optimoinnille ja yritysten sisäisten prosessien parantamiselle. Tarjoamalla strategista neuvontaa tämä palvelu auttaa yrityksiä tunnistamaan kustannusten vähentämismahdollisuuksia samalla kun säilytetään tuotteiden ja palveluiden laatu. Hallintoneuvonnan asiantuntijat työskentelevät tiiviissä yhteistyössä sisäisten tiimien kanssa kehittääkseen räätälöityjä strategioita, jotka vastaavat kunkin yrityksen erityistarpeita. Tämä palvelu on erityisen hyödyllinen yrityksille, jotka pyrkivät virtaviivaistamaan toimintaansa ja maksimoimaan kannattavuutensa. Keskittymällä tehokkuuteen ja läpinäkyvyyteen, Hallintoneuvonta mahdollistaa yritysten vahvistaa suhteitaan toimittajiin ja varmistaa turvallisen ja kilpailukykyisen hankinnan.
Hallintohallinta

Hallintohallinta

Hallinnollinen johtaminen on olennainen palvelu yrityksille, jotka pyrkivät optimoimaan toimitusketjunsa. Pro SEND tarjoaa kattavan hallinnollisen johtamisen ratkaisun, johon sisältyy "Bons de Livraison" (BL) -asiakirjojen laatiminen, todistukset ja asiakirjat tullia varten. Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa ymmärtääksemme heidän erityistarpeensa ja tarjotaksemme räätälöityjä ratkaisuja. Hallinnollisen johtamisen palvelumme avulla saat lisää tehokkuutta ja virheiden vähenemistä. Kokenut tiimimme käyttää edistyksellisiä teknologioita varmistaakseen maksimaalisen tarkkuuden ja nopean toteutuksen. Luota Pro SENDiin hallinnollisen johtamisen tarpeissasi ja koe palvelu, joka yhdistää asiantuntemuksen ja innovaation.
Digitaalinen työtila

Digitaalinen työtila

Rosa Workspace on itsenäinen palvelu digitaaliseen transformaatioon ja tehokkuuden parantamiseen. Palvelut sisältävät muutosjohtamista, digitaalisten työpaikkojen optimointia, pilvi- ja ohjelmistolisensointia, hostingia sekä IT-tukea hallinnoitujen palveluiden kautta. Tiimimme tukee uusien työkalujen käyttöönotossa, parantaa yhteistyöympäristöjä, optimoi lisenssimalleja ja tarjoaa globaaleja pilvi- ja hostingratkaisuja. Räätälöityjen perehdytys- ja koulutustarjontojen avulla varmistamme, että muutokset sujuvat ongelmitta, kun taas hallinnoidut palvelut keventävät IT-tiimien työtaakkaa tai kattava tukemme auttaa myös yrityksiä, joilla ei ole omaa IT-osastoa.
Kuljetuslogistiikka

Kuljetuslogistiikka

Conhexa:n kuljetuslogistiikka on kattava ratkaisu tavaroiden siirtämiseen, olipa kyseessä pakastetut, tuoreet tai kuivat tuotteet. Modernin ja hyvin ylläpidetyn kaluston ansiosta Conhexa varmistaa vaivattoman kuljetuksen tuotteillesi, taaten näin ajallaan tapahtuvan toimituksen. Strategisesti Dunkerquessa sijaitseva yritys hyötyy maailmanlaajuisesta kumppaniverkostaan, mikä helpottaa tuotteidesi tehokasta kuljetusta ympäri Eurooppaa ja sen ulkopuolella. Conhexa hoitaa koko toimitusketjusi, monimuotoisesta hankinnasta ovelle toimitukseen. Logistiikkapalveluiden lisäksi yritys tarjoaa räätälöityjä ratkaisuja, kuten etikettien kiinnittämistä ja yhteispakkausta, vapauttaen sinut kaikista hallinnollisista muodollisuuksista. Todistetulla asiantuntemuksellaan siirrossa, tullauksessa ja transitossa Conhexa on luotettava kumppanisi lisäarvoa tuottavassa logistiikassa.
HR-tarjoukset - PK-yrityksille

HR-tarjoukset - PK-yrityksille

Tutustu tarjouksiimme ja etuihimme verkkosivustollamme. VISTIM:llä pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme poikkeuksellista arvoa ja palvelua. Etsitpä sitten HR-ulkoistusratkaisuja, rekrytointipalveluja tai koulutusohjelmia, meillä on tarjouksia ja paketteja, jotka on suunniteltu vastaamaan tarpeitasi ja budjettiasi. Tiimimme on omistautunut auttamaan sinua saavuttamaan liiketoimintatavoitteesi tarjoamalla kilpailukykyisiä hintoja ja joustavia vaihtoehtoja. Tutustu tarjoussivuumme saadaksesi lisätietoja nykyisistä kampanjoistamme ja erikoistarjouksistamme. VISTIM:n avulla voit saada huippuluokan HR-ratkaisuja kohtuulliseen hintaan. Vieraile verkkosivustollamme tänään hyödyntääksesi tarjouksiamme ja nostaa liiketoimintasi uusiin korkeuksiin.
Projektien ja ohjelmien hallinta - PMP PGMP ITIL

Projektien ja ohjelmien hallinta - PMP PGMP ITIL

Projektien ja ohjelmien hallinta: Riippumatta projektin tai ohjelman koosta, tiimillämme on avaintaidot (asiakkaiden tunnustamat ja kansainvälisillä sertifikaateilla tuetut) tehtävän onnistuneeseen toteuttamiseen. Toimintakenttä kattaa tutkimus- ja päätöksentekovaiheet aina toteutukseen saakka, keskittyen seuraaviin osa-alueisiin: Sisältö, Aikataulu, Budjetti, Riskit, Laatu, Resurssit, Hankinnat, Viestintä.
Ohjelmisto valvonta- ja lajittelulaitteille - Sovellukset painonvalvonta- ja lajittelulaitteillesi

Ohjelmisto valvonta- ja lajittelulaitteille - Sovellukset painonvalvonta- ja lajittelulaitteillesi

Vakiot ja räätälöidyt ohjelmistoratkaisut, jotka on erityisesti kehitetty elintarviketeollisuudelle: punnituslaitteiden ohjelmointi, liiketoimintahallinta, varaston ja tuotannon valvonta, lähetysasiakirjat ja laskutus, painon tilastollinen valvonta (merkintä e), sekä integraatio-ohjelmat yrityksesi tuotanto-ohjelmiston kanssa.
Kaupallinen palvelu

Kaupallinen palvelu

AUBERON TECHNOLOGIES:n myyntipalvelu on omistautunut tarjoamaan erinomaista asiakastukea ja räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat liiketoimintatarpeitasi. Olitpa sitten etsimässä tietoa tuotteistamme, apua tilauksesi kanssa tai räätälöityä tarjousta, myyntitiimimme on täällä auttamassa sinua. Asiakaskeskeisellä lähestymistavalla ja syvällisellä alan asiantuntemuksella sitoudumme tarjoamaan sinulle sujuvan ja tyydyttävän ostokokemuksen. Luota myyntipalveluumme, joka tukee sinua jokaisessa vaiheessa ostomatkaasi.
Mita IoT -alusta 4.0 - jäähdyttimen etäohjaukseen

Mita IoT -alusta 4.0 - jäähdyttimen etäohjaukseen

Hallintaplatfomi (MITA IOT) yksiköiden toiminnan valvomiseksi, big datan keräämiseksi ja ennakoivaan huoltoon. Kaikki saatavilla turvallisesti ja mistä tahansa, verkkosivujen, sovelluksen ja mobiilin kautta.
Uudet katalogit Km 0 -keramiikalle

Uudet katalogit Km 0 -keramiikalle

Ceramica Mediterranea on italialainen yritys, joka tuottaa posliinikivimateriaalia, joka valmistetaan yksinomaan Sardiniasta louhituista ja käsitellyistä raaka-aineista paikallisen työvoiman avulla. Lyhyt toimitusketju louhintaan ja käsittelyyn mahdollistaa sen, että Ceramica Mediterranea:n tuottamat keramiikat voidaan pitää todellisina km0-keramiikkoina, joita leimaa paikallinen louhinta ja käsittely, mikä vahvistaa alueen taloutta ja inhimillistä pääomaa. Toimitusketjun lisäksi Ceramica Mediterranea:n kestävän kehityksen ominaisuuksia ovat: - erittäin alhainen vedenkulutus kivimateriaalin tuotannossa kuivan jauhamistekniikan ansiosta; - aurinkoenergian käyttö omaan kulutukseen; - kuumien kaasujen talteenotto uuneista ja niiden käyttö lämpöenergiana; - tuotantoprosessien aikana syntyvän jätteen uudelleenkäyttö.
Electronic Business Web eXchange

Electronic Business Web eXchange

Web EDI -hallintaratkaisu on ulottuvillasi ja paikalla Tilauksen ja toimituksen hallinta autoteollisuudessa ja jakelualalla kuin oikea ERP. eBWX-sovellus mukautuu asiakkaiden moniin vaatimuksiin ja se on konfiguroitu tarpeidesi mukaan. Autoteollisuudessa eBWX-Automotive -sovellus mahdollistaa EDI-vaatimusten (ennakoidut ja/tai kiinteät vaatimukset) integroimisen asiakkailtasi. Se hoitaa lähetyksesi artikkeleiden toimituspäivän mukaan ja muokkaa automaattisesti vastaavan toimitusasiakirjan (BL) sekä viivakooditarrat (CAB) Odette/Galia -standardin mukaisesti. Se myös luo EDI-viestin - lähetysilmoituksen - lähetettäväksi asiakkaalle. Lasku ja EDI-viesti lähetetään BL:stä asiakkaalle. Vähittäiskaupassa eBWX-Retail -sovellus soveltaa samaa prosessia tilauksesta. Se integroi tilauksen ja tekee lähetykset sovittuna päivänä. Saas: Amazon Web Services CAB-tarranhallinta: ETI1, ETI9, ETI9-1 ODETTE / GALIA EDIFACT -viesti: DELFOR, DELJIT, DESADV, INVOIC Standardi: Factur-X, XML CAB-tarranhallinta: SSCC-tarrat GS1/ EANCOM EDIFACT: ORDERS, ORDRSP, DESADV, INVOIC EDI-aktivointi Web-APP: Pocket ERP
Liiketoimintatransaktio

Liiketoimintatransaktio

Annamme merkitystä yritysjatkoille.
Liiketoimintajohtamisohjelmisto - Optimoi Yrityksesi Tehokkaalla Johtamisohjelmistolla

Liiketoimintajohtamisohjelmisto - Optimoi Yrityksesi Tehokkaalla Johtamisohjelmistolla

Olitpa pieni tai keskikokoinen yritys, intuitiivinen ja tehokas ohjelmistomme auttaa sinua automatisoimaan ja keskittämään prosessisi yksinkertaisemman ja tehokkaamman hallinnan saavuttamiseksi. Avainominaisuudet: Integroitu ERP: Keskitä kirjanpidon, varaston, henkilöstöhallinnan ja paljon muuta hallinta yhteen yhtenäiseen järjestelmään. Edistynyt CRM: Paranna asiakassuhteitasi myynnin seuranta-, asiakastuki- ja markkinointikampanjoiden hallintatyökaluilla. Rahoituksen Hallinta: Seuraa talouttasi tarkasti kattavien kirjanpito-, laskutus- ja tilinpäätöstyökalujen avulla. Henkilöstöhallinnan Hallinta: Yksinkertaista rekrytointia, palkkahallintoa, koulutusta ja työntekijöidesi suorituskyvyn arviointia. Tuotannon ja Logistiikan Hallinta: Optimoi tuotanto- ja jakeluprosessisi edistyneillä suunnittelu- ja seurantatyökaluilla.
Fast Executive -ohjelma PK-yritysten johtajille

Fast Executive -ohjelma PK-yritysten johtajille

Fast Executive -ohjelma on suunniteltu pk-yritysten johtajille, jotka haluavat merkittävästi lisätä yrityksensä arvostusta alle 12 kuukaudessa. Tämä ohjelma tarjoaa strategisen ja operatiivisen lähestymistavan nopean kasvun saavuttamiseksi ilman suoraa myyntityötä. Hyväksytyn metodologian avulla osallistujat voivat odottaa liikevaihdon kasvua ja yrityksensä arvostuksen parantumista. Ohjelma ohjaa johtajia selkeän ja ymmärrettävän prosessin läpi, taaten nopeita ja mitattavia tuloksia. Osallistumalla Fast Executive -ohjelmaan johtajat saavat 100 % toimivan kasvusuunnitelman, jossa tulokset ovat taattuja. Ohjelma kattaa kaikki olennaiset vaiheet strategian määrittelystä aiesopimusten laatimiseen, suoraan vuorovaikutukseen luovuttajien kanssa ja lopullisten sopimusten allekirjoittamiseen. Nykyiset taloudelliset epävarmuudet tarjoavat ainutlaatuisia hankintamahdollisuuksia, ja tämä ohjelma mahdollistaa yrityksille näiden mahdollisuuksien hyödyntämisen markkina-asemansa vahvistamiseksi. Täydellinen prosessien hallinta ja asiantuntemus ulkoisessa kasvusuunnittelussa tekevät Fast Executive -ohjelmasta tehokkaan välineen kaikille yrityksille, jotka haluavat kasvaa nopeasti.
Valmennus / Koulutus 15H - Räätälöity tuki yrityksellesi

Valmennus / Koulutus 15H - Räätälöity tuki yrityksellesi

Räätälöity tuki valitsemassasi alueessa: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Mikä on toimistopäällikkö?

Mikä on toimistopäällikkö?

Hän on monipuolinen toimija, todellinen sveitsiläinen armeijaveitsi yrityksessä, joka voi saada vastuulleen monenlaisia tehtäviä, kuten hallinnollisten toimintojen johtaminen, yleisten palveluiden hoitaminen, raporttien valmistelu tai sisäinen organisointi. Tehtävien moninaisuuden vuoksi vaadittavat taidot ovat hyvin erilaisia, vaihdellen monipuolisuudesta itsenäisyyteen, reaktiokyvystä, organisointitaidosta ja joustavuudesta. Toimistojohtajalla on myös oltava hyviä vuorovaikutustaitoja ja täydellinen tuntemus yrityksen eri ammateista, sillä tämä on poikkihallinnollinen rooli, joka voi työskennellä henkilöstöhallinnan ja hallinnollisten ja taloudellisten osastojen rinnalla tai jopa toimia väliaikaisena johtajana.
Konsultointi ja Johtaminen

Konsultointi ja Johtaminen

Neuvonta on tuki muutosprojekteissa, jotka vaikuttavat yritykseesi, sopimustesi laatimiseen ja ehtoihin sekä tuleviin projekteihisi. Konsultit työskentelevät perinteisesti operatiivisten johtajien, urakoitsijoiden kanssa useilla aloilla organisaatiomuutoksiin, yritysimagoneuvontaan ja erilaisten sopimusten neuvotteluihin liittyvissä tehtävissä. Neuvot Meillä on palvelu, joka huolehtii logojesi ja graafisen ilmeesi tuottamisesta. Asiantuntijamme toimittavat tulevan verkkosivustosi odotustesi mukaan ja huolehtivat sen ylläpidosta. Jos haluat näkyvyyttä, digimarkkinoinnin asiantuntijamme luovat, mittaavat ja optimoivat kampanjasi. Houkuttelet seuraajia ja teet brändisi tunnetuksi LinkedInissä, kommunikoit ammattilaisten kanssa, jotka kiinnostavat sinua liiketoimintasi kehittämiseksi.
Hallintatyökalujen käyttöönotto - yrityksen perustaminen

Hallintatyökalujen käyttöönotto - yrityksen perustaminen

Neuvomme sinua välttämättömissä hallintotyökaluissa varmistaaksesi yrityksesi sujuvan toiminnan, kuten kirjanpidossa, henkilöstöhallinnossa, kassavirran seurannassa jne.
Liiketoimintajohto

Liiketoimintajohto

Ilmoittaudu yliopistoon ja opi joustava tutkinto liiketoiminnassa, vain kaksi kertaa viikossa. Tämä on mahdollista tehdä samalla kun työskentelet kokopäiväisesti.
Ulkopuolisten Puheluiden Hallinta Yrityksille - Kvalifioitu palveluntarjoaja ulkopuolisten puheluiden hallintaan

Ulkopuolisten Puheluiden Hallinta Yrityksille - Kvalifioitu palveluntarjoaja ulkopuolisten puheluiden hallintaan

Hyödynnä useita etuja käyttämällä Nosycomin palveluja, joka on offshore-toimisto erikoistunut ulkoistettuihin puhelinpalveluihin. Meillä on yli 80 koulutettua ja pätevää etäsihteeriä. Meillä on myös tarvittavat työkalut tehtävämme suorittamisen ja tavoitteesi saavuttamisen helpottamiseksi.
Liiketoimintajohtaminen - Johtamisen Tukipalvelut

Liiketoimintajohtaminen - Johtamisen Tukipalvelut

Päivittäisen liiketoimintasi hallinnan tukipalvelut. >Kirjanpito >Verotus >Henkilöstöhallinta
Liiketoimintakonsultointi Rahoitus / Lean Management

Liiketoimintakonsultointi Rahoitus / Lean Management

Vaihtoehto yritysneuvonnalle: OSAPÄIVÄ CFO:t ovat kokeneita talousjohtajia, jotka tukevat yritystäsi pitkällä aikavälillä osa-aikaisesti.
Liiketoimintakonsultointi ja hallinta - Liiketoimintakonsultointi ja hallinta

Liiketoimintakonsultointi ja hallinta - Liiketoimintakonsultointi ja hallinta

Hallinnollinen, kaupallinen ja yritysneuvonta 2. Veroneuvonta 3. Yhtiöneuvonta ja johtamisen valvonta 4. Rahoitusneuvonta 5. Jatkuva yrityskoulutus 6. Väliaikainen johtaja kansainvälistymiseen 7. Venäjänkielisen tiedotusmateriaalin tuottaminen (esitteet, katalogit, verkkosivustot, sosiaalinen media jne.). Tarjoamme ammattimaista käännöstä. 8. Venäjän GOST-sertifiointi ja EAC-tulliunionan sertifiointi sekä oikeudellinen apu Venäjällä ja Euraasian Tulliunionan maissa.
Räätälöity Liiketoimintajohto

Räätälöity Liiketoimintajohto

- Asiakastiedot, Liidit, Toimittajat, Yhteyshenkilöt, Kuljetusliikkeet - Tuotetiedot, Koko- ja värihallinta, Liitetyt ja koostetut tuotteet - Perheet, Alaperheet, Yksiköt - Maksutavat, Maksuehdot, ALV-koodit - Sarjanumeroiden ja erien hallinta, Viivakoodit - Koodaus: Tarjous/Arvio, Tilaukset, Toimitusasiakirjat, Laskut, Pro forma - Myyntipiste, Kassa, Jälkimarkkinointi (Asiakaspalvelu), CRM (Asiakasseuranta) - Varastonhallinta, Inventaario, Varastoliikkeet, Arvostus - Hintahallinta, Yksinkertaiset tai monikriteeriset alennukset, Kampanjat, Ale - Hintalistat, Katalogit, Toimittajien hintojen tuonti - Asiakaskorttien hallinta, Lahjakortit - Reittien hallinta, Muistutusten hallinta, Tilauksen hallinta - Käyttäjien hallinta, Myyjien/teknikoiden hallinta - Erilaiset tilastot, Liikevaihto, Ennusteet - Liidinhankinta, Markkinointityökalut, Sähköpostimarkkinointi, Mainoskampanjat - Työkalut: Sähköpostien lähetys, Tekstiviestit, Vienti, Oikeudet
Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central on kaikki yhdessä liiketoimintaratkaisu

Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central on kaikki yhdessä liiketoimintaratkaisu

Dynamics 365 Business Central on all-in-one-yritysratkaisu, joka yhdistää kaikki yrityksen osa-alueet, tehostaa prosesseja ja tukee työntekijöiden välistä yhteistyötä. Keskitetyn tietokannan avulla saat kattavan yleiskuvan kaikista tärkeistä mittareista, teet tärkeitä päätöksiä tämän perustuvan datan pohjalta ja pidät yrityksesi kehityksen jatkuvasti silmällä. Rahoitustietojen hallinta Nopeuta rahoituspäätöksiä ja raportointia älykkäiden työnkulkujen ja tarkkojen tietojen avulla samalla kun noudatat kaikkia vaatimustenmukaisuusvaatimuksia. Parannettu asiakaspalvelu Lisää myyntimahdollisuuksiasi integroituja suosituksia ja henkilökohtaista lähestymistapaa hyödyntämällä, ja paranna asiakkaidesi tyytyväisyyttä proaktiivisen palvelun avulla. Automaattinen toimitusketju Rahoitustietojen hallinta: Parannettu asiakaspalvelu Automaattinen asiakaspalvelu: Projektinhallinta Optimoidut prosessit: Kattava yleiskuva kaikista tärkeistä mittareista Perustuva data: Yrityksen kehitys aina silmällä
Community Managerin ammatti

Community Managerin ammatti

Qu’est-ce qu’un Community manager ? Animateur de communauté, ou gestionnaire de communauté, aussi community manager (CM), est un métier. L’animation de communauté, gestion de communauté, ou community management consiste à animer et à fédérer des communautés sur Internet pour le compte d’une société, d’une marque, d’une célébrité, d’une institution ou d’une collectivité territoriale. Profondément lié au web 2.0 et au développement des réseaux sociaux, le métier est aujourd’hui encore en évolution. Le cœur de la profession réside dans l’interaction et l’échange avec les internautes (animation, modération) ; mais le gestionnaire de communauté peut occuper des activités diverses selon les contextes. L’appellation community manager est intégrée au Petit Larousse 2016, confirmant l’utilisation de cet anglicisme dans la langue française. Quelles sont les missions d’un community manager ?
EBP - Liiketoimintajohtamisen, Kirjanpidon ja Palkanlaskennan Ratkaisu

EBP - Liiketoimintajohtamisen, Kirjanpidon ja Palkanlaskennan Ratkaisu

EBP keskittyy käyttöliittymän selkeyteen ja toiminnalliseen rikkauttaan. EBP-ratkaisujen avulla voit olla varma, että voit mukauttaa ohjelmiston tarpeidesi ja liiketoimintasi mukaan.