Comptoirs de Normandie on yritys, joka on sitoutunut reiluun kauppaan ja aitojen sekä ekologisten tuotteiden edistämiseen. Normandiassa sijaitseva yrityksemme erottuu ainutlaatuisella lähestymistavallaan kansainväliseen kauppaan, valitsemalla 100 % purjehdusmerenkulku, mikä vähentää hiilijalanjälkeämme ja tukee ympäristöystävällisiä käytäntöjä.
Työskentelemme suoraan paikallisten ja kansainvälisten tuottajien kanssa, tarjoten valikoiman poikkeuksellisia tuotteita, kuten kolumbialaista kahvia, Portugalin luomuoiliviiniä, kolumbialaista panelaa ja paljon muuta. Jokainen tuote on huolellisesti valittu sen erinomaisen laadun ja vastuullisen alkuperän vuoksi, taaten ainutlaatuiset maut samalla kun kunnioitamme maata ja maatalouden perinteitä.
Sitoutumisemme ulottuu yli pelkän tuotteiden myynnin: työskentelemme aktiivisesti paikallisen taloudellisen kehityksen hyväksi Ranskassa.
R FRET INTERNATIONAL, olemme erikoistuneet merikonttien rahtaukseen. Tarjoamme tavaroiden (henkilökohtaisten tavaroiden) ja tuotteiden kuljetuspalveluja konttien avulla Afrikkaan. Tarjoamme viikonlopun nostopalveluja erittäin kilpailukykyisin hinnoin.
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päädyssä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovana. Väri- ja materiaalivalinnat pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 2,99 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 2,83 m
Kohde: AURA Sud Bourg. FC (lähtö Lyonista), Nouv. Aquitaine (lähtö Bordeaux'sta)
Vastaamme pakettienne, matkatavaroiden ja muuttojen lähettämisestä Ranskasta Afrikkaan merikuljetuksella ja lentorahtina.
ME TARJOAMME MYÖS :
Matkatavaroiden varastointia varastossamme, joka sijaitsee osoitteessa 8 rue Édouard Coeurdevey, 67100 Strasbourg.
Pakettien ja matkatavaroiden pakkaamista ja noutoa kotoasi.
MATKATAVAROIDEN VALMISTELU :
Henkilökohtaiset tavarat pakataan huolellisesti laatikoihin, metallikantisiin, matkalaukkuihin tai vahvoihin laatikoihin. Ota meihin yhteyttä erityisten tavaroiden osalta (erittäin hauraat esineet, huonekalut, taulut jne.)
Jokaisen paketin tulee olla merkitty vastaanottajan nimellä ja osoitteella.
Avainkopio tai sulkemiskoodi on toimitettava meille pakollisesti tullitarkastuksia varten.
AM Affrètements: Kumppanisi tavarankuljetuksessa
AM Affrètements on yritys, joka on erikoistunut tavarankuljetuksen hallintaan, tarjoten räätälöityjä ratkaisuja kaikkiin tarpeisiin, olipa kyseessä alueelliset, kansalliset tai kansainväliset reitit.
Teemme yhteistyötä vakavien kuljetusyritysten verkoston kanssa, jotka on valittu luotettavuutensa ja sitoutumisensa vuoksi palvelun laatuun. Kiitos työkalujen, kuten geolokalisoinnin, joka on saatavilla joidenkin kumppaneidemme kautta, varmistamme tavaroiden tarkan seurannan reaaliajassa, taaten läpinäkyvyyden ja mielenrauhan asiakkaillemme.
Palvelumme sisältävät:
- Maantiekuljetus: Täydet (FTL) tai osakuormakuljetukset (LTL), alueellinen, kansallinen ja kansainvälinen kattavuus.
- Meri- ja ilmakuljetus: Tavaroiden tuonti/vienti, tullimuodollisuuksien hallinta ja avaimet käteen -logistiikka maailmanlaajuisille lähetyksillesi.
- Reittien optimointi: Tyhjien reittien vähentäminen tunnistamalla alueellasi jo olevat kuljetusyritykset, mikä rajoittaa kustannuksia ja ympäristövaikutuksia.
Lisäksi sitoudumme ympäristöystävällisiin käytäntöihin, erityisesti prosessiemme maksimaalisen sähköistämisen kautta paperin käytön vähentämiseksi.
AM Affrètementsin käyttäminen tarkoittaa reaktiivista palvelua, kattavaa logistista hallintaa ja räätälöityjä ratkaisuja. Huolehdimme kuljetuksistasi, jotta voit keskittyä täysin liiketoimintaasi.
Asiakastyytyväisyytesi on meille ensisijainen asia.
käytettävissä kaikentyyppiseen varastointiin: Suuri jakelu, tekninen tila, puutarhavaja, kaikenlaiset tapahtumat, autoteollisuus, käsityöläinen, yhdistys, autotalli, käyttö työmaalla tai rakennusalalla jne.
HINTA: Alkaen 2200€ ilman arvonlisäveroa
TAKUU: Kontit takuuvarmasti tiiviitä - ei vettä - ei ilmaa
Hinta ilman veroja, saatavuuden mukaan.
*** TEKNISET TIEDOT ***
- LATTIA: puulattia
- Kontti voimassa olevien ISO-standardien mukainen
***MITAT***
- Pituus = 12,19 m
- Leveys = 2,43 m
- Korkeus = 2,59 m
- Tyhjäpaino = 3,68 tonnia
- Sisätila: 28,28 m² Ulkotila: 29,72 m²
- Tilavuus: 77,02 m³
Lyonissa CFC Comptoir Français Commercial on luotettava kumppanisi alkoholin lähettämisessä. Meidän yrityksemme, jolla on vankka kokemus, tekee kaikkensa vastatakseen erityisiin tarpeisiisi. Autamme sinua projektissasi tarjoamalla tarvittavat neuvot ja tiedot. Tiimimme, joka on intohimoinen ja pätevä, sitoutuu työskentelemään huolellisesti ja siististi varmistaakseen projektisi onnistumisen. Intohtimamme jakaminen kanssasi on meille ensisijainen tavoite, ja olemme päättäneet tarjota sinulle laadukasta palvelua.
Uudet ja käytetyt merikontit.
Kontit: 20 jalkaa (6 m) tai 40 jalkaa (12 m), sekä myös 10 jalkaa uusia ja 8 jalkaa uusia.
Kunnostetut, tiiviit kontit tai ensimmäinen matka.
Kuljetus maahanlaskulla. Kontin toimitus nosturiautolla maahanlaskua ja sijoittamista varten.
Isotermiset kontit, REEFER (jäähdytetty), avonaiset sivut, avonaiset ylhäältä.
Pysyvä varasto kontteja.
Konttien vuokraus, säilytyshuone, materiaalin varastointi 20 jalan merikonteissa. Muutto varastointi, arkistovarastointi, turvallisella alueella.
Ota yhteyttä!
Brigitte: 06.86.02.98.24
Comptoirs de Normandie on sitoutunut reilun kaupan ja aitojen, ekologisten tuotteiden edistämiseen. Normandiassa sijaitseva yrityksemme erottuu ainutlaatuisella lähestymistavallaan kansainväliseen kauppaan, valitsemalla 100 % purjeella tapahtuvan merikuljetuksen, mikä vähentää hiilijalanjälkeämme ja tukee ympäristöystävällisiä käytäntöjä.
Työskentelemme suoraan paikallisten ja kansainvälisten tuottajien kanssa, tarjoten valikoiman poikkeuksellisia tuotteita, kuten kolumbialaista kahvia, Portugalin luomuoiliviiniä, kolumbialaista panelaa ja paljon muuta. Jokainen tuote on huolellisesti valittu sen erinomaisen laadun ja vastuullisen alkuperän vuoksi, taaten ainutlaatuiset maut samalla kun kunnioitetaan maata ja maatalouden perinteitä.
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripuulattia. Kontti luokiteltu Cargo Worthy (merikuljetusstandardien mukainen: lue lisää)
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Tyhjäpaino: 3,7 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Sisätilavuus: 67,57 m³ Sisäpinta-ala: 28,27 m²
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat.
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Käytetty Corten-teräksinen merikontti, joka on muokattu 40 jalan High Cube -kontista, joka on leikattu ja lyhennetty viimeisen matkan jälkeen.
Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia. Yksi pääsy päädyssä kaksoisovella.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,3 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 37,30 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m² Lattiapinta-ala: 14,79 m²
Koska tämä kontti on muokattu, sen CSC-levy ei ole enää voimassa: sitä ei voida enää käyttää merikuljetukseen, vaikka se on tiivis ja sen rakenteellinen eheys on säilytetty. Lisäksi, koska se on alun perin viimeisen matkan merikontti, se kantaa tietenkin käytön ja matkojen jälkiä ympäri maailmaa.
Käytetty Corten-teräksinen merikontti, johon on lisätty parit konttien ovet pituussuunnassa, tarjoten toisen sisäänkäynnin alkuperäisten ovien lisäksi päässä. Muokattu työpajoissamme pyynnöstä.
Ovien mitat: (k) 2,26 x (l) 2,28 m. 4 sulkuvaijeria. Tiiviste. Aukeaa ulospäin. Sijainti valittavissa sekä sivulta että konttin pituudelta.
Viimeinen matka -konteilla on tiivis rakenne, jonka rakenteellinen eheys on taattu. 28 mm paksu meripuu lattia. Alkuperäinen pääsy päässä olevista kaksista ovista on edelleen toiminnassa.
Ulkoapäin maalattu valitsemallasi RAL-standardivärillä. Sisämaalaus VALINTA.
Kuvat eivät ole sitovia.
Kontin ominaisuudet:
Kontin ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja täydellinen tiiviys. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väriä voi kysyä erikseen (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa, ja ne tekevät ensimmäisen täyden matkan Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti, joka täyttää ISO-standardit. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuu lattia.
Standardi pääsy päädyssä kaksoisovella sekä täydellinen avaus koko kontin pituudelta.
Sivuväliovi neljällä osalla, joka avautuu kahteen osaan. 50 % vasemmalle ja 50 % oikealle, jotta sen voi avata eri tavoin, esimerkiksi 1/4, 1/2 tai kokonaan.
Hinnat saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väri valinta pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne lastataan tavaroilla ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa, niissä on tietenkin kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten ne ovat tiiviitä. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan sitä.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa se on luonnollisesti saanut kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten se on tiivis. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu uudelleen (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan.
Sisämitat: Pituus: 5,45 m Leveys: 2,29 m Korkeus: 2,27 m
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Tilavuus: 28,6 m³ Tyhjöpaino: 2900 kg Pinta-ala: 12,51 m²
Materiaalit:
Kylmäkontin sisäpinnat ovat ruostumatonta terästä ja alumiinia, joten ne ovat helppoja puhdistaa. Kontin rakenne on Corten-teräksestä, mikä tekee siitä erittäin kestävän korroosiota vastaan sääolosuhteissa. Seinät, lattia ja katto on eristetty lämpöä eristävillä 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä).
Jäähdytysyksikön merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Lattia: T-alumiiniraidat.
Sähkönsyöttö: 380 V
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallista vaikutusta otsonikerrokseen)
Kaikki käytetyt konttimme myydään testattuina.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 33,14 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Kylmäkontti:
Sisäpinnat ruostumatonta terästä ja alumiinia (helppo puhdistaa)
Erittäin korroosiota kestävä Corten-teräsrakenne
Seinät, lattia ja katto eristetty 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä)
Tiivis kontti, alkuperäiset toimivat kaksoisovet, rakenteellinen eheys OK
Lattia: T-alumiiniprofiilit.
Vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa käytetyissä konteissa on tietenkin kulumisen merkkejä: isku- ja painaumajälkiä, jotka jäävät näkyviin maalauksen jälkeen.
Kylmäryhmä:
Sähkönsyöttö: 380 V
Merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (valmistusvuosi, merkit ja mallit saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallisia vaikutuksia otsonikerrokseen)
Koko: 20 jalkaa, 40 jalkaa High Cube
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripuulattia. Kontti on luokiteltu Cargo Worthy (vastaa merikuljetusstandardeja: lue lisää).
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Tyhjäpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 26,4 T
Sisätilavuus: 33,14 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei voida sitoa sopimukseen.
Tarjoamamme käytetyt niin sanotut viimeisen matkan kontit voivat vielä matkustaa, koska niillä on voimassa oleva navigointitodistus (CSC-todistus).
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Sisämitat: Pituus: 11,58 m Leveys: 2,29 m Korkeus: 2,56 m
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m (korotettu 30 cm)
Tilavuus: 67,50 m³ Tyhjöpaino: 4650 kg Pinta-ala: 26,5 m²
Materiaalit:
Kylmäkontin sisäpinnat ovat ruostumatonta terästä ja alumiinia, joten ne ovat helppoja puhdistaa. Kontin rakenne on Corten-teräksestä, mikä tekee siitä erittäin kestävän korroosiota vastaan sääolosuhteissa. Seinät, lattia ja katto on eristetty lämpöä eristävillä 7 cm paksuilla sandwich-paneeleilla (polyuretaanivaahto alumiinilevyjen sisällä).
Jäähdytysryhmän merkki: Thermoking, Daikin tai Carrier (saatavuuden mukaan).
Lämpötila: -25°C - +25°C
Lattia: T-alumiiniprofiilit.
Sähkönsyöttö: 380 V
Jäähdytysaine: R134a (HCF-kaasu, jolla ei ole haitallista vaikutusta otsonikerrokseen)
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Käytetty Corten-teräksinen merikontti. Voimassa oleva navigointitodistus (CSC), joka takaa rakenteellisen eheyden ja tiiviyden. 28 mm paksu meripohja. Kontti on luokiteltu Cargo Worthy -tilaan (vastaa merikuljetusstandardeja: lue lisää).
Ulkomitat: Pituus: 12,19 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,89 m
Sisämitat: Pituus: 12,03 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,69 m
Tyhjäpaino: 4,35 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,48 T
Sisätila: 28,27 m² Sisätilavuus: 76,04 m³
Yksi sisäänkäynti päässä kaksoisovella.
Tarjoamamme käytetyt niin sanotut viimeisen matkan kontit voivat vielä matkustaa, koska niillä on voimassa oleva navigointitodistus (CSC-tunnus). Ne ovat siis tiiviitä ja niiden rakenteellinen eheys on säilynyt.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Isoterinen kontti, jota kutsutaan myös isoteriseksi tai ex-reeferiksi, on jäähdytetty kontti, jossa jäähdytyskone on korvattu sandwich-paneelilla. Tämä tarkoittaa, että tällä kontilla on sama eristysarvo kuin normaalilla kylmäkontilla.
Yleinen kunto: Kontti on yleensä vähintään viisitoista vuotta vanha (ei taattu eikä sitova), joten vuosien käytön ja matkustamisen jälkeen ympäri maailmaa, niissä on tietenkin kulumisen merkkejä: iskuja, painaumia, naarmuja ja kolhuja. Isoterinen laatikko on korjattu, joten ne ovat tiiviitä. Rakenteellinen eheys OK. Laatikko on täysin maalattu (valkoinen RAL 9010) – ovia ei ole maalattu uudelleen.
Jäähdytysyksikkö poistettu: Jäähdytysyksikkö on poistettu ja korvattu eristävällä sandwich-paneelilla, joka on samanlainen kuin muiden seinien paneelit, teräslevy on lisätty vahvistamaan ja suojaamaan sitä.
Kohde: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Kaksi mahdollista sisäänkäyntiä: yksi kummassakin päässä kaksoisovella, joissa kummassakin on kaksi lukitusmekanismia. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan.
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne on lastattu tavaroilla ensimmäistä täyttä matkaa Eurooppaan varten. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 6,06 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 5,90 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Paino ja kuorma: Tyhjöpaino: 2,2 T Maksimipaino: 30,48 T Maksimikuorma: 28,3 T
Pinta-ala ja tilavuus: Sisätilavuus: 32,8 m³ Sisäpinta-ala: 13,86 m²
Värit saatavuuden mukaan.
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Varmista, että merikonttisi on tasaisesti asetettu, muuten ovien avaaminen ja sulkeminen on vaikeaa. Se on kuin ikkunan tai oven asentaminen taloon: jos ovi tai ikkunakehys ei ole suora, ovi ei sulkeudu kunnolla.
Paino: 4,5 kg
Maksimikuormitus: 12 T
Materiaalit: galvanoitu teräs
Mitat: 15 cm (P) x 15 cm (L) x 30 cm (K).
Kierteisen tangon halkaisija: 35 mm
Säädettävä korkeus: 7,5 cm - 26 cm
Asennus:
1) Mittaa ja merkitse tarkasti kohta, johon konttien kulmat tulevat lepäämään maassa.
2) Varmista, että tasoitustukien on oltava tukevalla ja tasaisella pinnalla. Ne voidaan myös kiinnittää maahan tarvittaessa (maahan koskettavassa levykkeessä on reikiä tätä varten). Tarvittaessa, erityisesti pehmeällä maalla, varaa tukilevyjä.
3) Säädä tasoitustuki vaadittuun korkeuteen kääntämällä levyä kierteisellä tangolla.
Paino: 4,5 kg
Mitat: 0,15 × 0,15 × 0,3 m
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti, joka täyttää ISO-standardit. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Standardi pääsy päädyssä kaksoisovella sekä täydellinen avaus koko kontin pituudelta. Kapasiteetti 24 Euro-pakettia.
Sivuvetoketju neljällä ovella, joka avautuu kahteen osaan. 50 % vasemmalle ja 50 % oikealle, jotta sen voi avata eri tavoin, esimerkiksi 1/4, 1/2 tai kokonaan.
Voimassa oleva CSC-levy 5 vuotta valmistuspäivästä. Navigointikelpoisuussertifikaatti toimitetaan.
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta poistuttaessa ne lastataan tavaroilla ensimmäistä täyttä matkaa Eurooppaan varten. Ne laitetaan myyntiin sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)
Melkein uusi Corten-teräksinen merikontti. Rakenteellinen eheys ja tiiviys taattu. 28 mm paksu meripuulattia.
Yksi pääsy päässä kaksoisovella. Kuljetus ja purku erikseen määränpään mukaan. Väri saapumisen mukaan (ei valintamahdollisuutta).
Hinta saapumisten mukaan, kunnes varastot loppuvat. Kuvia ei sitovasti. Väri- ja valintatoiveet pyynnöstä (mahdollinen lisäkustannus tai odotusaika harvinaisille väreille).
Ensimmäisen matkan merikontit eivät ole täysin uusia: tehtaasta lähtöisin ne ovat täynnä tavaraa ensimmäistä matkaa varten Eurooppaan. Ne myydään sen sijaan, että ne lähtisivät pitkälle uralle. Ne ovat siis erinomaisessa kunnossa.
Ulkomitat: Pituus: 2,99 m Leveys: 2,44 m Korkeus: 2,59 m
Sisämitat: Pituus: 2,83 m Leveys: 2,35 m Korkeus: 2,39 m
Määränpää: AURA / Etelä-Bourg. FC (lähtö Lyonista), Uusi Akvitania (lähtö Bordeaux'sta)