60-tonninen konttimuotoinen bitumipankki on räätälöity, liikkuva varastointiratkaisu, joka turvallisesti mahtuu ja siirtää suuria määriä bitumia. Nämä tankit on rakennettu kestävään, konttimuotoiseen rakenteeseen, erityisesti siten, että ne ovat helposti liikkuvia ja mahdollistavat nopean käyttöönoton. Niiden kompakti muotoilu tekee niistä tilaa säästäviä varastoinnin ja käsittelyn kannalta, mikä tekee niistä ihanteellisen ratkaisun teollisuudelle, joka tarvitsee joustavaa ja tilapäistä bitumivarastointia.
Nämä tankit ovat erityisen sopivia projekteihin, jotka vaativat liikkuvuutta, kuten tie rakentaminen tai etäisten infrastruktuurihankkeiden kehittäminen. Ne tarjoavat käytännöllisen, monipuolisen vaihtoehdon monille teollisille sovelluksille kapseloimalla kaikki tarvittavat komponentit bitumin varastointiin ja kuljetukseen kestävään konttiin.
Repar Steel
Kaksikomponenttinen sementtislauri, joka on muokattu joustavilla hartseilla ja erityisillä korroosionestoaineilla hapettuneiden vahvistustankojen passivoivaan käsittelyyn rappeutuneen betonin korjauksessa. Repar Steelin korroosionesto-efekti määräytyy korkean alkaliteetin ja anhydriittijärjestelmän komponenttien superpozzolaanisen reaktion perusteella, sekä nesteosassa (B) olevien siirtyvien ja rajapintakorroosionestoaineiden läsnäolon ansiosta, jotka pystyvät toteuttamaan katodista ja anodista suojaa orgaanisten yhdisteiden perusteella, jotka tekevät rautasulfaatteja käyttökelvottomiksi elektrolyyttisten korroosioprosessien ravinnoksi. Ratkaisun polymeerikomponentit myös lisäävät edelleen korroosionesto-efektiä, erityisesti aggressiivisia hyökkäyksiä vastaan, jotka johtuvat klorideista ja sulfaateista, ja parantavat tartuntaa käsitellyn tangon ja betonin välillä (tartuntakoe EN 15184 -standardin mukaisesti, joka noudattaa UNI EN teknistä standardia 1504 "Betonirakenteiden suojaus- ja korjaustuotteet ja -järjestelmät - Osa 7: Vahvistusten korroosiosuojaus").
Passivoiva suojaava korroosionestohoito vahvistustangoille korjaustöissä teräsbetonissa.
Poista huolellisesti irtonainen ruoste metallipinnoilta altistuneista vahvistustangoista hiekkapuhalluksella tai syvällä harjauksella, kunnes saadaan valkoinen metallipinta. Tämä toimenpide on välttämätön Repar Steelin korroosionesto-ominaisuuden tehokkaaksi kehittämiseksi. Ilman muuta, hiilidioksidiprofiilin etenemisen estämiseksi betonissa on välttämätöntä täydentää korjaus asianmukaisilla korjauslaasteilla: thixotrooppisilla (Repar-sarja) tai valuilla (Grout-sarja).
Sekoita komponentit A ja B ja jatka sekoittamista, kunnes saadaan homogeeninen, paakkuuntumaton seos. Levitä harjalla aiemmin valmisteltujen vahvistustankojen pinnoille. Estääksesi korjauslaastin levittämisen poistamasta vielä tuoretta Repar Steel -käsittelyä, odota tuotteen kovettumista ennen volyymikorjausta. Suositeltu vähimmäisodotusaika on noin 6-8 tuntia kesälämpötiloissa ja noin 12-16 tuntia talvilämpötiloissa. Älä levitä tuotetta, jos lämpötila on alle 5 °C tai jos on odotettavissa, että lämpötila voi laskea tämän arvon alle ensimmäisten 12 tunnin aikana kovettumisen aikana.
0,03 - 0,1 kg Repar Steelia kutakin lineaarista metriä käsiteltävää terästankoa kohti.
Pönttö 3,4 kg [A] - Pullo 1,6 kg [B] - Paketti: 1 Pönttö 3,4 kg [A] + 1 Pullo 1,6 kg [B]
Claytex 120
Joustava vedenpitävä geotekstiili aktiiviseen vedenpitävyyteen maanalaisten rakenteiden osalta, joka sisältää tasaisen kerroksen rakeista natriumbentonittia, jossa on korkea montmorillonittipitoisuus, yhteensä 5,0 kg/m², koostuen neulottu geotekstiilikankaasta, jossa on nailon-kuituja, yhdistettynä 100 %:n kuitukankaaseen. Claytexia toimitetaan kahdessa eri koossa: Claytex 120 = rullat 1,20 x 5 m (6 m²), paino noin 32 kg per rulla ja Claytex 250 = rullat 2,50 x 20 m (50 m²), paino noin 270 kg per rulla.
Claytex-tuotteet koostuvat luonnollisista tiivisteistä, jotka aktivoituvat vedellä ja joilla on voimakkaat itsesulkeutuvat ominaisuudet. Niiden bentoniittikerros on jatkuva ja tasainen. Suojalevyjen ja sisältölevyjen huokoisuus on suunniteltu mahdollistamaan hydrolaajenevan materiaalin nopea ja oikea kostutus.
Claytex-tuotteiden alapuolinen geotekstiilikerros on valmistettu polypropeenikankaasta, jonka paino on 115 g/m², kun taas yläpuolinen geotekstiilikerros on valmistettu kuitukankaasta, jonka paino on 220 g/m².
Vedenpitävyys maanalaisten rakenteiden osalta yleisesti, pohjaveden riskin ollessa läsnä. Vedenpitävyys vesien säilytysaltaissa, vesikanavissa ja kaatopaikoilla.
Sovellusseinien pinnat on oltava vapaita ulkonevista osista, onkaloista, sorapusseista, läpivienneistä muottien osalta, rakennusliitosten katkoista jne. Tämän vuoksi ne tulisi ennakkoon kunnostaa kutistumisenestomöröllä (REPAR-perhe) tai bentoniittipohjaisilla valmisteilla (Claygrain). Tuennan on oltava ehdottomasti tiivis, muuten on tarpeen luoda sopiva betonialusta bentoniittilevyn asettamisen yhteydessä.
Geotekstiilit tulisi asettaa niin, että polypropeenipuoli on tukipintaa kohti (tummempi puoli) ja kiinnittää ankkurinauloilla, joissa on aluslevyt; pystysuorilla seinillä asennuksen on edettävä alhaalta ylöspäin, sen jälkeen kun on tehty sopiva sementtimörttikohouma, joka on suositeltavaa tehdä Osmocem 447:llä, kulmissa, jotka syntyvät perustuksen ja nostoseinän välille, jotta levyn asettaminen helpottuu.
Jokaisen maton on oltava päällekkäin viereisen kanssa vähintään 10 cm, järjestetty siten, että pystysuorat saumat ovat vuorotellen. On välttämätöntä varmistaa, että matoissa on sopiva läppä työn geometrisessa katkokohdassa, rakenteiden yläosassa jne. Kiinnitä erityistä huomiota bentoniittilevyjen asettamiseen kulmissa, kaivoissa, portaissa ja lattialaatasta ulkonevissa vahvistustangoissa.
Vältä bentoniittimattojen peittämistä betonilla raskaan sateen ennakoimiseksi. Mikäli ajoissa ei voida tehdä täyttöä, on tarpeen varata mattojen väliaikainen suojaaminen polyeteenigeotekstiileillä, joiden paino on 100-150 g/m².
Mikäli bentoniittigeotekstiilejä on asennettu ulkopuolisen tiilirakenteen ulkopuolelle, älä täytä kaivantoa muulla materiaalilla kuin hiekalla (terävät kivet, jotka murskaantuvat kuivien aggregaatin painosta, voivat repiä bentoniittilevyn).
Lisätietoja varten ota yhteyttä tekniseen palveluumme.
1.1 m²/m²: Käytä 1 m² Claytexia jokaista m²:ta kohti, joka on peitettävä, varmistaen, että rullat ovat päällekkäin vähintään 10 cm maton reunoilla, jotta järjestelmän pysyvä vedenpitävyys varmistuu.
Paketti: Rulla 6 m²
UM: €/m²
Akrilyyli liuotinpohjainen maali, jolla on hyvä tarttuvuus, korkea mekaaninen kestävyys ja liukastumisenesto-ominaisuudet. Maali betonin, sementin, asfaltin jne. vaakasuoraan merkintään, kuten pysäköintialueille, teollisuusalueille, jalkakäytäville, suojateille jne.
Värit: Valkoinen, Keltainen (Ral 1003), Punainen (Ral 2002), Sininen (Ral 5015).
Van Eyckenin meluesteet on suunniteltu käytettäväksi rautateiden, moottoriteiden ja muiden melulähteiden varrella. Ääntä vaimentavat ja erittäin eristävät meluesteet ovat ainutlaatuisia, koska niiden etulevyssä on käytetty 3D-mikroperforointeja. Tämä patentoitu järjestelmä eristää ja vaimentaa ääntä lähteellä, toisin kuin heijastavat materiaalit, jotka palauttavat äänen takaisin lähteeseen. Esteet, joiden kestäviä ja säänkestäviä komponentteja, on ihanteellisia asennettavaksi siltoihin, muihin rakennustöihin tai ääntä vaimentavaksi verhoukseksi (tunnelin) seinille.
Protech WAC valkoinen
Anti-karbonointi, suojaava, koristeellinen maali, pigmentoitu betonipintojen valkaisuun; akryylihartsien vesiemulsioon perustuva, se muodostaa vedenpitävän kalvon, jolla on erittäin alhainen hiilidioksidipitoisuus mutta korkea höyryläpäisevyys, kiinnittyen erityisellä tarttuvuudella ja diffuusiolla. Täydellinen suojaaviin pinnoitteisiin infrastruktuurihankkeissa betonissa.
Suojaavan, koristeellisen ja anti-karbonointipinnoitteen maalaus, seiniin, julkisivuihin, betonituotteisiin, rappaukseen, muuraustöihin, luonnonkiviin, huokoisiin alustoihin yleisesti. Erityisesti teollisten töiden ja infrastruktuuriesineiden maalaamiseen: sillat, viaduktit, suuret elementit jne.
Käyttöpinnat tulee olla puhtaita, ilman likaa, murenevia ja irtoavia osia, tai ei-imukykyisiä, pölyisiä, aiemmin olemassa olevia maaleja jne. Huonontuneet tai epätasaiset pinnat tulee kunnostaa REPAR-perheen tuotteilla tai liimacementtilaasteilla, jotka on pakattu paikan päällä, perustuen Bond HG:hen ja polypropeenikuituihin Readymesh PM-180.
Vaikka on hyvä tapa käyttää akryylimaalia pinnan esikäsittelyn jälkeen sopivalla vahvistavalla kiinnittimellä Protech Fix AC, Protech WAC:n tapauksessa tätä toimenpidettä ei tarvitse tehdä tiukasti.
Levitä tuote 2 kerroksena, siveltimellä, telalla tai suihkeena, laimentamalla sitä vedellä seuraavien annostusten mukaan (% painosta):
- tela tai sivellin = 10%
- suihke = 15%-25%
Levitä 0,25 - 0,35 kg Protech WAC:ta neliömetriä kohti maalattavalle pinnalle.
Pakkaus: 22 kg ämpäri
Mitta-yksikkö: €/kg
50-tonnin kapasiteetilla varustettu vaakasuuntainen bitumitankki on erityisesti suunniteltu säiliö bitumin säilyttämiseen, joka on erittäin paksu ja viskoosi neste, joka on puhdistettu raakaöljyn jalostuksesta. Sitä käytetään monissa teollisissa prosesseissa, erityisesti asfaltin valmistuksessa teiden päällystämiseksi. Nämä säiliöt ovat olennainen osa asfalttitehtaita, tie rakennustyömaita ja muita teollisia paikkoja, joissa tarvitaan jatkuvaa ja luotettavaa bitumivirtaa.
Vaakasuuntainen muotoilu mahdollistaa tehokkaan varastoinnin ja helpon pääsyn. Tämä tekee säiliöistä käteviä toiminnoissa, joissa bitumia lastataan ja puretaan useita kertoja. Sen kyky pitää jopa 50 tonnia bitumia varmistaa, että suuria määriä tällaista materiaalia on käytettävissä, mikä takaa tuotannon keskeytymättömän toiminnan samalla kun minimoi täyttöön käytettävän ajan. Nämä säiliöt ovat siten erittäin tärkeitä siinä mielessä, että ne ylläpitävät bitumia parhaassa lämpötilassa ja kunnossa varmistaen, että sen laatu ja virtauskyky säilyvät.
60-tonninen pystysuuntainen bitumitankki on erityisesti suunniteltu säilytysunit, joka on tarkoitettu bitumin säilyttämiseen ja hallintaan. Bitumi on raskas, viskoosi, tumma neste, joka on uutettu raakaöljystä. Ne on rakennettu pystysuunnassa, mikä ei ainoastaan salli tilan säästöä, vaan myös mahdollistaa bitumin tehokkaan säilyttämisen, lämmittämisen ja siirtämisen. Ne ovat teräksestä valmistettuja säiliöitä, jotka kattavat kaikki bitumin säilyttämiseen liittyvät tarpeet, ottaen huomioon säilytyslämpötilan ja varmistamalla virtauksen teollisissa prosesseissa.
Tämäntyyppinen säiliö on kätevä, kun tarvitaan kohtuullisia määriä bitumia ja tila on rajallinen. Tämä muotoilu tarjoaa huomattavan säilytystilan ottamatta liikaa lattiatilaa, mikä tekee siitä ihanteellisen ratkaisun teollisuudelle, jossa on hyvin vähän tilaa vaakasuuntaisten säiliöiden mahtumiseksi.
Bitumitankki on paikka, jossa bituminoitua tai asfalttisiteen tuotetta säilytetään nestemäisessä muodossa. Periaatteessa nimitys bitumitankki koskee mitä tahansa bitumin säilytyssäiliötä. Sen päätoiminto on säilyttää bitumia, ja se on erittäin hyödyllinen laite sekä tie- että rakennusteollisuudessa. Ne takaavat vakiintuneet bitumin säilytyslämpötilat ja estävät tuotteen kovettumisen. Normaalisti eristetyt ja lämmitetyt bitumitangit säilyttävät materiaalin ihanteellisissa olosuhteissa, varmistaen sen saatavuuden, kun se yhdistetään aggregaatteihin asfalttiseosten tuotannossa. Käytettävien säiliöiden koko riippuu toiminnan vaatimuksista. Tällaisen asfaltin valmistuksessa suurempia säiliöitä löytyy asfalttituotantolaitoksista, jotta bitumin jatkuva toimitus toimintoihin voidaan taata.
75-tonninen vaakasuuntainen bitumitynnyri on erityinen säiliö, joka on suunniteltu pitämään paksua, tahmeaa materiaalia, joka on peräisin raakaöljyn jalostusprosessista. Tällaisilla säiliöillä on laaja käyttöalue asfalttitehtaissa, tieprojekteissa ja muissa teollisuudenaloissa, jotka vaativat jatkuvaa ja luotettavaa bitumintoimitusta. 75-tonninen säiliö omaa suuremman kapasiteetin, mikä tekee siitä paremman vaihtoehdon suurille projekteille, jotka tarvitsevat huomattavia määriä bitumia jatkuvaan tuotantoon ja käyttöön.
Vaakasuoran muotoilun käytännön edut ovat moninaiset. Se mahdollistaa helpon pääsyn huoltoa, puhdistusta ja tarkastusta varten, mikä on tarpeen säiliön käyttöiän ja tehokkuuden varmistamiseksi. Lämmitinjärjestelmillä, eristyksellä ja turvallisuusominaisuuksilla varustetut säiliöt ylläpitävät oikeaa lämpötilaa ja viskositeettia, jotta bitumi pysyy työstettävässä kunnossa sitojana käytettäväksi niiden omissa käyttötarkoituksissa.
MCA 120-140 tph jatkuva asfalttiasema on todella jättänyt jälkensä maailmanluokan asfalttituotantoteknologiaan, ottaen huomioon keskikokoisten ja suurten projektien vaatimukset. Tämä ylivoimainen laitos pystyy toimittamaan laadukkaita asfalttiseoksia johdonmukaisesti tiukkojen laatuvaatimusten mukaisesti, jotka on asetettu tie rakennustöille. Tämä tuotantokapasiteetti, joka on 120–140 tonnia tunnissa, soveltuu erilaisiin käyttötarkoituksiin, mikä tekee siitä luotettavan ja tehokkaan kaikissa asfalttituotantotarpeissa.
MCA 120-140 tph -laitos on täydellinen yhdistelmä ihailtavaa suorituskykyä ja helppokäyttöisyyttä yhdessä paketissa. Sen käyttäjäystävällinen muotoilu, edistykselliset ominaisuudet ja kestävä rakenne tekevät siitä vaivattoman tuotteen käsitellä kaikkein vaikeimpia olosuhteita. Tämä on enemmän kuin vain kapasiteettia—se tuottaa parempia tuloksia jokaisella erällä, jotta kaikki tie rakennusprojektisi toteutetaan parhaalla mahdollisella laadulla ja tehokkuudella.
120 tonnia:140 tonnia
500-tonninen vaakasuuntainen bitumitynnyri on valtava säiliö, joka on erityisesti suunniteltu pitämään ja hallitsemaan suuria määriä bitumia, joka on äärimmäisen paksua ja viskoosista materiaalia, joka on käsitelty raakaöljystä. Nämä ovat erityisesti suunniteltuja vaakasuoria säiliöitä, jotka auttavat tehokkaassa varastoinnissa, lämmittämisessä ja siirtämisessä tätä käsiteltyä materiaalia. Korkealaatuisista raaka-aineista, kuten korkealaatuisesta teräksestä, valmistetut bitumitynnyrit on suunniteltu kestämään niihin kohdistuvia rasituksia varmistaakseen, että bitumi säilyy turvallisena ja vakaana varastoinnin ja kuljetuksen aikana.
Tämän välineen avulla 500-tonninen vaakasuuntainen bitumitynnyri toimii yhtenä pääratkaisuista tähän valtavaan todellisuuteen, joka usein kohtaa teollisuuksia, jotka tarvitsevat suuria määriä bitumia. Tynnyrin kokonaisrakenteen avulla bitumi pysyy oikeassa lämpötilassa ja viskositeetissa. Teollisiin tarkoituksiin bitumi tynnyristä tulee ulos ja on valmis käytettäväksi hetkessä.
Armaglass Pulnet 150
Suljettu solumuovinen polyeteenireuna, puristettava, oikean syvyyden määrittämiseksi laajennusliitoksille ("kolmannen seinän" tai perustamateriaalin luominen) ennen niiden täyttämistä polymerisilla tiivisteillä Protech Flex tai EG 91. Saatavilla on eri halkaisijoilla varustettuja pyöreitä poikkileikkauksia, jotka sopivat minkä muotoisiin ja kokoisiin liitoksiin tahansa.
ARMAGLASS PULNET 150 on lasikuituverkkokangas, joka on saatu pultrusioprosessilla, valmistettu epoksihartsista, pysyvien betonirakenteiden sisäiseen vahvistamiseen ja korjauksiin rakenteellisten sementtilaastien avulla. Monoliittinen GFRP-verkko, joka on valmistettu E-Cr-lasikuitulangasta ja pultrusoidusta epoksihartsista, on kudottu yhteen monoliittiseksi muodoksi, mikä takaa täydellisen kestävyyden jopa erityisen aggressiivisissa ympäristöissä, joissa kemiallisten aineiden tai harha-virtojen aiheuttama korroosionkestävyys on välttämätöntä.
"Liitospohjan" täyttäminen minkä tahansa tyyppiselle liitokselle esivalmistettujen elementtien, täytteiden, erilaisten rakenteiden runkojen, väliseinien, ovien ja ikkunakehysten, lattioiden välillä, ennen elastisen tiivisteen asettamista itse liitokseen.
Filtene Fondogiunto -profiilin halkaisijan tulisi olla noin 25 % suurempi kuin liitoksen leveys, jotta profiili voidaan sijoittaa vakaasti ja luoda riittävä vastus tiivisteen puristamiseen. Työntäkää pyöreäpäisellä työkalulla (ilman teräviä ja teräviä reunoja), joka pystyy ylittämään liitoksen leveyden, Filtene Fondogiunto haluttuun syvyyteen, jättäen pinnalle riittävän syvän istuimen myöhempää tiivistettä varten. Normaalisti tiivistyksen syvyyden tulisi olla noin puolet liitoksen leveydestä. Polyeteenimuovi ei vaikuta liima-aineissa oleviin liuottimiin, mutta on hyvä idea olla koskaan levittämättä Protech Flex Primer -liiman edistämistä Filtene Fondogiuntoon, jotta sen tarttumattomuusominaisuudet eivät muutu. FILTENE voidaan sitten asettaa liitokseen primerin levittämisen jälkeen, kun "pölyttömän ajan" raja saavutetaan.
Tuote ostettavissa tarpeen mukaan.
Massa 1 yksikkö
Teräksiset ajoneuvon pidätysjärjestelmät yhdistävät korkeat turvallisuusvaatimukset moderniin muotoiluun, mikä tekee niistä sopivia ympäristöihin, joissa on erityisiä esteettisiä kriteerejä. Äärimmäisen pieni voiman siirto sillalle tekee tuotevalikoimastamme ihanteellisen vanhojen siltojen kunnostamiseen.
Kaiteemme ja turvallisuuspidätysjärjestelmämme ovat saatavilla eri suorituskykytasoilla, nimittäin H2 ja H4b, sekä eri käyttöleveyksillä kuten W2, W3, W4 ja W5 NBN EN 1317 -standardin mukaisesti. Erilaisten mittojensa ja suotuisien voiman siirtojen ansiosta voimme aina tarjota sopivan ratkaisun.
Käsijohde kiillotetusta ruostumattomasta teräksestä.
Kaide lainaa viivoja Taidesekoitus-tyylistä, jossa on muutama sävy Modernismista, onnistuen miellyttävästi yhdistämään materiaaleja, kuten ruostumatonta terästä ja värillistä lasia.
Tunnelin alue podiumilla, jolla on kaksoisrakenteellinen ja esteettinen rooli, tuo lisäväriä huoneen sisustukseen, lainaten jo olemassa olevista uusista ympärillä.
koodi:B2
sijainti:yksityinen asunto, Bukarest
Elastotex 250 Combi
Kestävä ja joustava nauha, jonka kokonaisleveys on 25 cm, koostuu erityisestä elastomeerisesta kerroksesta Hypalonista, joka on vastustuskykyinen kulumiselle ja vaurioille. Sitä käytetään yhdessä epoksihartsipastojen Syntech AS 21 tai Syntech AS 31 kanssa, vedenpitävien laajennusliitosten tiivistämiseen rakennuksissa, töissä ja rakenteissa, jotka sijaitsevat pohjaveden tason alapuolella, tai varmistamaan rakenteellisten liitosten vedenpitävyys jopa maasta irti. Erityiset sovellukset teolliseen tai infrastruktuurikäyttöön.
Erinomainen tartunta epoksiliimoihin, kuten Syntech AS 21 (AS 31), paranee huomattavasti rei'itettyjen reunojen ansiosta, jotka mahdollistavat yhteistyön alakerroksen ja yläkerroksen hartsin välillä. SYNTECH AS epoksitäytteet mahdollistavat Elastotex 250 Combi -nauhan liimaamisen erilaisille alustoille (katso kappale "Alustojen valmistelu"), mukaan lukien PVC-tuet (katso tekninen asiakirja "Tartuntakoe PVC-kääreelle").
Nauha on joustava ja muovautuva (myös alhaisissa lämpötiloissa) ja erittäin kestävä vetolujuudelle, juurten hyökkäykselle, sääolosuhteille ja monille kemikaaleille. Se on helppo asentaa, mikä mahdollistaa nopean, turvallisen ja vaarattoman käytön käyttäjälle.
Vedenpitävien laajennusliitosten tiivistäminen, mukaan lukien suuret, jotka altistuvat merkittäville työliikkeille, sekä luonnollisten liitosten ja halkeamien tiivistäminen, myös hydraulisessa vastapaineessa, tunneleissa, siloissa, säiliöissä, altaissa, kellareissa, kattoissa, elementtirakenteissa, tie-liitoksissa ja hydraulisissa töissä yleisesti.
Betonipintojen on oltava ehdottomasti vapaita epäyhtenäisistä osista, rasvatahroista, irrotusaineista, maaleista hiekkapuhalluksen, lyöntipuhalluksen, hiomisen tai jyrsinnän avulla, jota seuraa huolellinen pölynpoisto. Betonikonglomeraattien on oltava vähintään 1,5 N/mm2 vetolujuudeltaan. Betonin kovettumisen on oltava vähintään 3 - 6 viikkoa ilmastosta riippuen. Metallipintojen on oltava täydellisen puhtaita ja ruosteesta, kalamiinista tai laminaatijäämistä vapaita hiekkapuhalluksen tai vastaavan mekaanisen käsittelyn avulla, jota seuraa huolellinen pölynpoisto (metallipinnoilla on kiinnitettävä erityistä huomiota kastepisteeseen). Polymeeripintojen on oltava karhennettu hionnan avulla. Työalueet, reunat jne. on rajattava teipillä.
Sekoita epoksihartsi SYNTECH 21 (AS 31) huolellisesti ennalta määrätyssä määrässä tarpeen mukaan (keskimäärin noin 1 kg metriä kohti). Levitä edellä kuvattua epoksiliimaa liitoksen reunoille, jotka on tiivistettävä, hammastetulla liimalevittimellä, joka pidetään jatkuvasti puhtaana, huolehtien, että saavutetaan tasaisuus levitetyn paksuuden osalta, joka ei saa olla alle 2 mm. Avaa ja asenna Elastotex 250 Combi -nauha tuoreelle liimakerrokselle, painaen sitä hartsiin, venyttäen päitä käsin, huolehtien ryppyjen ja ilmakuplien välttämisestä, kunnes alapuolelta hartsista alkaa vuotaa nauhan rei'istä. Levitä metallisella täyttöveitsellä toinen kerros (vähintään 2 mm) Syntech AS 21 (AS 31) liimaa nauhan reunoille, jotka on jo kyllästetty, suojatakseen sitä pysyvästi vahingoilta ja saadakseen varman monoliittisuuden tuen päässä.
Kaksi vierekkäistä nauhaa yhdistävän liitoksen kohdalla hitsaa päällysteet päällekkäin ja liitä ne erityisellä kuumailmahitsauskoneella. Tiivistyksen lisäturvaksi pieni kerros Syntech AS 21 (AS 31) tulisi levittää kuumille päällysteille.
Lopulliset järjestelmän kestävyydet saavutetaan noin 7 päivän kuluttua asennuksesta, mutta jo 24 tunnin kuluttua 20 °C:ssa voidaan saavuttaa arvoja, jotka ovat 60-70 % lopullisista suorituskyvyistä. Joka tapauksessa suorituskyky 24 tunnin kuluttua on paljon suurempi kuin korkealaatuisen betonin.
1 metri Elastotex 250 Combi:ta kutakin lineaarista metriä kohti, huolehtien, että rullat päällekkäin noin 5-10 cm nauhan reunoilla, jotta järjestelmän pysyvä vedenpitävyys taataan. Epoksihartsin kulutus liimaamiseen noin 1,5 kg/m.
Rulla 20 m
Floor Q
Tämä reologinen, komposiittisementtipohjainen laasti, jolla on hallittu kutistuminen ja erittäin nestemäinen koostumus, on kuituvahvistettu erityisellä seoksella lasi- ja polypropeenikuituja. Se perustuu korkealuokkaisiin sementteihin, polymeerisiin muokkaajiin, kutistumisenestoaineisiin, super-poseerattaviin reaktiivisiin täyteaineisiin ja valittuihin piidioksidipitoisiin aggregaatteihin. Ihanteellinen betonin paksuuden palauttamiseen, joka on poistettu freesaamalla, vanhoista betonilattioista (uudelleenrakennuspaksuus 15 mm - 40 mm), sekä mittojen säätämiseen, rakenteelliseen integrointiin jne.
Korjaa ja verhouksia teollisia betonilattioita, rakenteellinen restaurointi, mittojen säätö, kantavan poikkileikkauksen lisääminen, betonin paksuuden uudelleenrakentaminen, joka on poistettu freesaamalla jne.
Käyttöpinnoilla tulee olla puhtaita ja vapaata kaikesta likaantumisesta, murenevista ja kiinnittymättömistä osista, pölystä jne., ja ne tulee kyllästää vedellä. Mikäli pinnat on tarkoitus rakentaa uudelleen freesaamisen jälkeen, uudelleenrakennusalueiden tulee olla mahdollisimman säännöllisessä muodossa (mahdollisimman lähellä neliötä); paksuuden tulee olla mahdollisimman homogeeninen; lopuksi täytettävän olemassa olevan lattian poikkileikkauksen tulee muistuttaa trapezin muotoa, joka levenee alaspäin (tämä on tarkoitettu, jotta "patch" kiinnittyy täydellisesti uudelleenrakennuspaikkaan ja vältetään sen irtoaminen, ottaen huomioon tuotteen hieman laajenevat ominaisuudet).
On tarpeen varmistaa sopiva tartuntasilta uudelleenrakennettavan osan ja uudelleenrakennusmateriaalin välille. Tähän on kaksi vaihtoehtoista tapaa: - Levitä erityinen epoksipohjainen pohjuste valmistellulle pinnalle, käyttäen telaa tai sivellintä, rakenteellisiin liitoskohtiin Syntech RGS. - Valmista riittävä lisävahvistus, joka on rinnakkain uudelleenrakennuksen pohjan kanssa, koostuen sähköhitsatuista verkosta (2 mm langan paksuus, 5x5 cm verkko) etäisyydellä pohjasta puolen paksuuden verran, kiinnitettynä itse pohjaan "L"-muotoisilla teräspalkkeilla, joilla on parannettu tartunta ja 8 mm halkaisija, jotka on asetettu reikiin ja kiinnitetty laajenevalla sementtimikromortaarilla Grout Micro-J tai polyesterihartsilla kahden osaston puristettavassa kartongissa PROFIX. Laastin valmistamiseksi lisää 2/3 koko sekoitusvedestä sekoittimeen, lisää vähitellen tuote ja jäljelle jäänyt vesi, kunnes saat halutun koostumuksen tasaisen seoksen. Kaada valmistettu seos uudelleenrakennuspaikkaan, tue se ja tasoita se, kunnes se on täydellisen sileä.
Noin 21 kg/m² Floor Q:ta jokaista toteutettavaa senttimetriä kohti (noin 2100 kg kuutiometriä kohti).
Pakkaus: 25 kg pussi
UM: €/kg