QL Bodybrand on yli 15 vuotta erikoistunut brändi, joka valmistaa räätälöityjä vaatteita, asusteita ja varusteita moottoriurheiluun.
Kaikki vaatteet tiimillesi, paddock-henkilökunnalle, messu- / tapahtumahostesseille, grid-tytöille ja sateenvarjotyttöille.
Voimme valmistaa vaatteita, asusteita ja monia muita tuotteita, kaikki räätälöityinä yrityksesi, asiakkaasi, tapahtumasponsorisi tai tapahtuman väreillä ja logoilla.
Erikoisalaamme on raaka-aineen käsittely, josta luomme omat vaatteemme ja asusteemme, jotka on räätälöity sublimaatiomenetelmällä, tekniikalla, joka mahdollistaa kuuman vesipohjaisen värin painamisen kankaan kuituihin.
100 % käsintehty tuote Italiassa.
Teemme yhteistyötä suurten italialaisten ja kansainvälisten brändien, mainonta-, markkinointi- ja viestintätoimistojen, promoottoreiden, tapahtumien, messujen, esitysten, valokuvausliikkeiden ja televisiolähetysten kanssa.
Luomme ihanteellisen vaatteen, joka parhaiten edistää yrityksesi, sponsorisi, asiakkaasi tai tapahtuman imagoa.
Voit nähdä joitakin tuotteistamme ja malleistamme tässä linkissä: www.qlbodybrand.
Räätälöityjen vaatteiden tuotanto moottoriurheiluun grid-tytöille ja paddock-tiimille. - QL Bodybrand on yli 15 vuoden ajan erikoistunut räätälöityjen vaatteiden ja lisävarusteiden tuotantoon moottoriurheilulle.
Kaikki vaatteet tiimillesi, paddock-tiimille, imago-tytöille, messu-/tapahtumaemännille, grid-tytöille ja sateenvarjotyttöille.
Voimme tuottaa vaatteita ja monia muita tuotteita, kaikki räätälöityinä yrityksesi, asiakkaasi, tapahtumasponsorisi tai tapahtuman väreillä ja logoilla.
Erikoistumme raakatilkan käsittelyyn, josta luomme omat räätälöidyt vaatteemme ja lisävarusteemme sublimaatiomenetelmällä, tekniikalla, joka mahdollistaa vesipohjaisen värin painamisen kankaan kuituihin.
Tuote 100% Made in Italy.
Teemme yhteistyötä johtavien italialaisten ja kansainvälisten brändien, mainonnan, markkinoinnin, viestintätoimistojen, promoottoreiden, tapahtumien, messujen, tapahtumien, valokuvaus- ja televisiotuotantojen kanssa.
Myymälähallinta - KPI:t
Koulutuksen tavoitteena on tehdä osallistujasta itsenäinen myymälän hallinnassa tehokkaasti ja tuloksellisesti.
Myynti ja emotionaalinen viestintä
"apumyyntitekniikat ja asiakaspsykologia"
Opettele kommunikoimaan ja myymään asiakkaalle tunteita herättävällä tavalla.
"Myynnin taiteen tärkein salaisuus on: selvitä, mitä asiakas haluaa ja auttaa häntä saamaan sen."
(Frank Bettger)
VISUAALINEN MYYMÄLÄN MARKKINOINTI
"myymälän visuaalinen viestintä"
näyttelyt ja sisustukset
Tämä ammatti on viime vuosina ollut erittäin kysytty suurissa muoti-/ vähittäiskaupan yrityksissä. Koulutus on tarkoitettu niille, jotka haluavat aloittaa myymälän näyttelysuunnittelijan ammatin, joko työntekijänä tai itsenäisenä ammatinharjoittajana.
Koulutuspolku on mahdollista aloittaa myös niille, jotka ovat jo mukana vähittäiskaupassa, jotta he voivat...
Apteekkien markkinat ovat täysin muuttuneet. Julkisen palvelun tarjoamisen lisäksi apteekeilla on nykyään myös tarve erilaistaa tarjontaansa ja omaksua uusia markkinointistrategioita. LED-näytöt ja LED-monitorit apteekeille ovat yhä enemmän yleistymässä ja valikoitumassa yhdeksi suosituimmista viestintävälineistä. LED-seinät tukevat apteekkia parhaiten kaksinkertaisessa roolissaan tiedottajana ja myymälän tarjoamien palveluiden ja tuotteiden markkinoijana. Näyttö voidaan sijoittaa apteekin ikkunaan tai seinille, myös kassapisteen taustalle, ja se voidaan integroida liiketilan sisustukseen tai asentaa ulkopuolelle tolppaan/seinään ristien täydentämiseksi.
Tämän käsitteen merkityksen ymmärtämiseksi kuvittelemme sen asiakkaan käsityksen yrityksestä. Siksi Bilogicissa työskentelemme ja tarjoamme ratkaisuja taataksemme ja tarjotaksemme ainutlaatuisen ja välittömästi tunnistettavan tyylin.
Mitä vahvempi ja päättäväisempi se on, sitä enemmän asiakas kokee jokaisen yrityksen merkityksen ja arvostuksen.
Korkeasti kilpailullisessa ympäristössä vahva yritysidentiteetti on välttämätön edellytys erottua kilpailijoista ja vahvistaa omaa läsnäoloa markkinoilla.
Aikana, jolloin meidät vetää jatkuvasti puoleensa mainosviestit ja kuvat, vahva yritysidentiteetti ja koordinoitu visuaalinen ja verkkokuva mahdollistavat asiakkaan positiivisten reaktioiden edistämisen.
Jotta yrityksen ja asiakkaan välinen suhde olisi erityinen kokemus.
Yritysidentiteetin on välitettävä yrityksen arvot, ja sen on sisällettävä kaikki oman identiteetin merkit, symbolit ja piirteet.