Perhepuoti (TFB) on Saksan toiseksi suurin makkarankäsittelyyritys, jolla on kahdeksan tuotantopaikkaa, 2 400 työntekijää ja vuosittainen liikevaihto 720 miljoonaa euroa.
Perheyritys yhdistää sekä vuosien kokemuksen ja asiantuntemuksen tuotantospesialistina kauppamerkeille että tunnetuiksi brändeiksi, kuten Reinert Bärchen, Reinert Sommerwurst, Reinert Chambelle, Reinert Schinken Nuggetz ja Reinert HerzensSACHE.
Innovaatioajattelu on tiukasti juurtunut yritykseen: TFB on onnistuneesti kehittänyt lasten makkaratuotteiden segmentin Reinert Bärchen -makkaralla ja tuonut markkinoille ensimmäisen 100 % antibioottivapaasta kasvatuksesta valmistetun makkaramerkin, Reinert HerzensSACHE.
Vuodessa tuotetaan yli 660 miljoonaa itsepalvelutuotetta, ja tuoteportfolio kattaa perinteiset raaka-, keitetyt ja kypsytetyt makkaratuotteet sekä luomukset, joissa on erilaisia maustevaihtoehtoja ja hybridituotteita itsepalveluhyllyyn, mutta myös myyntitiskiin.