VALTUUTETTU MAAHANMUUTTAJA ITALIASSA RAINBOW-PRODUKTIIN. Yli 80 vuoden kokemuksella Rainbow edustaa parasta kotisiivousjärjestelmää, joka on varmasti numero 1 miljoonille kuluttajille ympäri maailmaa, jotka luottavat Rainbow-brändin tuotteisiin. Viimeisten kahdeksan vuoden aikana Rainbow on ollut tiukkojen tarkastusten ja testien kohteena, joita ovat suorittaneet tunnustetut laboratoriot, jotka ov...
Portfolio (2)
Alankomaat, Alphen Aan Den Rijn
On suuri todennäköisyys, että yrityksesi maksaa liikaa tele- ja internetpalveluista. Ja mitä saat siitä? Päivien odotusajat, tahmeat asiakaspalvelukeskukset ja epäpersoonallinen palvelu. Kuulostaako tutulta? Silloin on aika MaxiTEL:lle. Jo yli kymmenen vuoden ajan MaxiTEL on mahdollistanut yrityksille merkittävät säästöt samalla, kun ne hyötyvät nopeasta, henkilökohtaisesta ja luotettavasta...
Belgia, Bruxelles
Damovo Belgique on globaali palveluyritys, joka on erikoistunut yritysviestintään. Yhtiön toiminta-alue kattaa myös Luxemburgin ja Pohjois-Afrikan. Neuvontapalveluidensa, suunnittelunsa, integraationsa ja operatiivisen toimintansa kautta Damovo tarjoaa edistyneitä ammattilaisratkaisuja seuraavilla alueilla: tietoverkot ja konvergenssi, yhtenäiset viestintäjärjestelmät, asiakaspalvelukeskukset sekä CRM-sovellukset ja IP-videovalvonta. Damovon ratkaisutarjonta yhdistää parhaat teknologiat suurimmilta maailman toimittajilta: Aastra, Cisco Systems, HP, Microsoft ja Mitel Networks.
Asiakaspalveluagentuuri. Kuluttaja- ja asiakaspalvelukeskukset, valituslinjat, ravintopalvelut, pitkäaikainen tuki erityisille asiakasryhmille, puhelinpalvelukeskukset (ulkoistus).
... asiakaspalvelukeskukset sekä CTI-ratkaisut. Painopistealueitamme ovat puhelinpalvelukeskukset, yhtenäinen viestintä ja VoIP-ratkaisut Avaya Communication Managerin pohjalta. Näemme itsemme ensisijaisesti palveluntarjoajana, joka kattaa neuvonnan ja konseptin laatimisen aina toteutukseen ja projektinhallintaan. Korkeasti koulutetut tukiteknikot muodostavat perustan omalle tekniselle asiakaspalvelullemme.
... työntekijät ovat motivoituneita ja sitoutuneita. DYNACALL uskoo, että asiakaspalvelukeskuksen on investoitava hyvin koulutettuihin työntekijöihin ja laadukkaisiin järjestelmiin. Nykyajan ja tulevaisuuden asiakaspalvelukeskukset eivät ainoastaan tuota liidejä, vaan ottavat kokonaisia viestintäprosesseja haltuunsa, jolloin ne muodostavat integroidun osan näistä yrityksistä.

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play