...Markkinatutkimukset ja kuluttajakäyttäytyminen uusimpien saatavilla olevien neuromarkkinoinnin teknologioiden avulla. Missä toteutamme niitä? Paikassa, jossa asiakaskokemus ja yhteys brändiin syntyy. ·Valvotuissa tiloissa ja hyvin kontekstoiduissa ympäristöissä. ·Myyntipisteissä ja todellisissa ostotiloissa. ·Matkailuympäristöissä (museot, luonnonalueet, avoimet ostoskeskukset jne...
Portfolio (1)
22 vuotta yritysjohtamisen tietoisuuden edistämistä Tarazaga auttaa suuria yrityksiä ja perheyrityksiä saavuttamaan täyden potentiaalinsa. Monimutkaisten ongelmien ratkaiseminen Ainutlaatuisen metodologiamme, Motivaatiojohtaminen© (perustuu neurotieteisiin, psykologiaan, rajoitteiden teoriaan ja systeemiteoriaan), avulla autamme ratkaisemaan monimutkaisia systeemisiä ongelmia. Olemme menestyks...
Portfolio (8)
...Laajasti ja joustavasti Brändituotteiden jakelussa on nähtävissä logistisia muutoksia: Myyntipisteessä tapahtuva tilauskäyttäytyminen johtaa yhä useampiin, mutta pienempiin lähetyksiin; suuret vähittäiskauppaketjut kehittävät konsepteja, kuten noutologistiikka, jotka vaikuttavat syvällisesti valmistajien prosesseihin. Myös kuluttajakäyttäytyminen muuttuu. Kuluttajien brändiuskollisuus vähenee...
Portfolio (6)

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play