... tarinan maaperästämme ja ilmentää yhteisöllisyyden henkeä.
Luomu ja Eettisyys
Harjoitamme luomuviljelyä varmistaaksemme viinimme puhtauden ja säilyttääksemme biodiversiteetin. Menetelmämme sulkevat pois kemialliset tuotteet ja suosivat kestäviä käytäntöjä.
Perhetila
Kolmannessa sukupolvessa perheemme omistaa asiantuntemuksensa ja intohimonsa viininviljelylle. Jokainen jäsen tuo asiantuntemustaan...
... laatu on jatkuvaa, ja sen kehitys perustuu kestävään toimintatapaan, joka mahdollistaa pienille tuottajille elannon heidän työnsä hedelmistä.
Kuivattujen HEDELMÄN, KULINAARISTEN APUJEN, SOKERIEN, SIEMENTEN ja PAVUN toimittaja, LUOMU, jakelussa IRTO- ja PUSSITAVARANA erikoisliikkeissä ja herkkukaupoissa, RANSKASSA ja EUROOPASSA.
Pakkausvaihtoehtoja saatavilla jalostajille.
...luontaistuotekaupoille, apteekeille ja apteekkituotteille, hyvinvointikaupoille ja erikoisruokakaupoille, naturopaatteille ja yksityishenkilöille.
Eksklusiiviset reseptit, jotka on laatinut stressinhallinnan asiantuntijalääkäri.
Luonnolliset, terveelliset ja ihmiskehoa kunnioittavat tuotteet, valmistettu ja pakattu Ranskassa.
BioActifin edut:
• Ecocert-sertifioitu luomu
• Ranskalainen luomuhamppu...
... maataloudesta, koska Ranskan lainsäädäntö sallii hampun viljelyn, mutta kieltää sen kukkien hyödyntämisen, mistä johtuu tuonti Sveitsistä.
Uudelleenmyynti on kuitenkin sallittua koko Euroopan unionissa, jos tuotteet sisältävät alle 0,2 % THC:tä.
Tarjoamme sertifioitua luomu CBD-öljyä ja kapseleita. Luomutuotteiden valinta tuo mukanaan todellisia etuja.
Biologiset menetelmät voivat estää saastumista: kemialliset lannoitteet ja torjunta-aineet voivat jättää jäämiä varsille, lehdille, kukille ja päästä viljelyyn juurien kautta.
Siksi luomu hampu on turvallisin valinta puhtaaseen ja selkeään uuttamiseen.
...Cocote on ranskalainen markkinapaikka, joka korostaa paikallista ostamista, olipa kyseessä B2C, B2B tai CEC. Cocotessa on yli 3500 paikallista kauppiasta rekisteröitynä. Jokaisella kauppiaalla on mahdollisuus julkaista tuotekataloginsa ja ilmoittaa myyntitavat (b2c, b2b, c2c) sekä tuotteiden sijainti ja ominaisuudet (tunnukset: luomu, ranskalainen, vegaani..., kunto: uusi, käytetty, upcycle, kierrätetty...) käyttäjäystävällisyyden parantamiseksi. Cocote käyttää 'ecoscore'-arviointia eri tuotteiden arvioimiseen niiden ominaisuuksien ja geolokalisoinnin mukaan.