...Kokeile ilmaiseksi ja ilman sitoumuksia täydellistä ratkaisua kampaamoille tai muille laitoksille: aikataulujen ja varauksien hallinta, asiakashallinta, maksaminen, kirjanpito, rajaton koulutus.
RDSL on itsenäinen perheyritys, joka perustettiin vuonna 1984 ja jossa työskentelee 150 asiantuntijaa fyysisen markkinoinnin aloilla.
Palvelutoimijana visiomme on etsiä merkityksellisimpiä ratkaisuja logistiikan, suoramarkkinoinnin ja asiakassuhteiden - CRM - alueilla.
Tarjoamme asiakkaillemme räätälöityjä palveluja heidän postituskampanjoihinsa, tilausten vastaanottoon ja hallintaan sekä lähety...
... viitata systeemisiin ongelmiin.
Tehokas valitusten hallinta parantaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta, mikä on olennaista yrityksen pitkäaikaiselle kasvulle. Lisäksi se tarjoaa arvokkaan mahdollisuuden parantaa tuotteita ja palveluja asiakaspalautteen perusteella. Tämä auttaa yrityksiä pysymään kilpailukykyisinä ja vastaamaan kuluttajien kasvaviin odotuksiin.
Markentive on sekä digitaalisen markkinoinnin toimisto, konsultointiyritys että integraattori. Tavoitteemme on tukea kunnianhimoisia yrityksiä niiden digitaalisen transformaation ja kasvun matkalla. Autamme asiakkaitamme inbound-markkinointistrategioiden, markkinoinnin automaation ja kasvustrategioiden toteuttamisessa, CRM-työkalujen käyttöönotossa sekä verkkosivuston uudistushankkeissa.
Valmistavat yritykset ja monimutkaisista toimitusketjuista koostuvat yritykset kohtaavat yhä suurempia häiriöitä, joita aiheuttavat muun muassa tarjonnan ja kysynnän muutokset, makrotaloudelliset vaihtelut, erilaiset hallituksen kannustimet ja poikkeukselliset tapahtumat. Nämä tekijät tekevät yritysten ja teollisuuden perusteista epävakaat.
Historiallisesti tehokkuuteen suunnitellut toimitusketju...
Intelligent Concepts, dynaaminen ja innovatiivinen digitaalisten palveluiden yritys (ESN). Perustettu vuonna 2016, Intelligent Concepts on nopeasti vakiinnuttanut asemansa teknologiapalveluiden alalla. Autamme asiakkaitamme heidän digitaalisen transformaationsa aikana tarjoamalla heille tietoteknisiä ratkaisuja, jotka vastaavat heidän erityistarpeitaan. Sitoudumme tarjoamaan korkealaatuisia palvel...
Vuodesta 2007 lähtien 123web on vakiinnuttanut asemansa innovatiivisena ja saavutettavana digitoimistona, joka tarjoaa poikkeuksellisen hinta-laatusuhteen. Sitoutumisemme? Tarjota jokaiselle asiakkaalle, pienistä yrityksistä suuriin yrityksiin, tehokkaita ja räätälöityjä verkkoratkaisuja, jotka vastaavat heidän ainutlaatuisia tarpeitaan.
Asiantuntemuksemme:
Verkkosivustojen Luominen: Tarjoamme v...
...Mediphone on johtava palveluntarjoaja erilaisten palveluiden ulkoistamisessa, kuten asiakassuhteiden hallinnassa, tietojen syöttämisessä sekä back-office -toiminnoissa. Tiimimme voi huolehtia verkkosivustosi back-office -päivityksistä ja hallinnasta. Meillä on alansa asiantuntijatiimejä, jotka varmistavat sisältösi laadun sekä toimintojen ja asetusten hallinnan.
eSolution on innovatiivisten ohjelmistojen jakelija asiakassuhteiden, CRM:n, liiketoiminnan hallinnan, kirjanpidon ja palkanlaskennan aloilla.
eSolution tukee ohjelmistojensa myyntiä neuvonnalla, koulutuksella ja asiakastuesta loppuasiakkailleen.
Meidän tehtävämme: auttaa ja tukea asiakkaitamme, jotta he voivat tehdä oikeita valintoja kestäviin ja innovatiivisiin IT-ratkaisuihin, jotka sopivat h...
Vastaanotto ja puhelinpalvelu 24/7 & Monikielinen
Yksinkertaisista puhelinvaihteen tehtävistä monimutkaisiin puhelinpalvelutehtäviin, 100 % puheluista käsitellään Ranskassa puhelinsihteerien, omistautuneiden avustajien... puhelinpalvelun ammattilaisten toimesta. Palvelu on saatavilla 24/7: voit itse valita puhelinsihteerisi työajat.
Erityinen puhelinpalvelukeskus jokaisen asiakkaan ohjeiden muka...
Liian monet nykyään tarjottavat digitaaliset palvelut ovat viallisia tai kärsivät bugeista, koska niitä ei ole testattu etukäteen. Tämä aiheuttaa haitallisia vaikutuksia sekä yrityksille että kuluttajille (asiakastyytymättömyys, toimintahäiriöt...). Välttääksemme näitä haittoja Stardust on vakiinnuttanut asemansa digitaalisten bugien ja toimintahäiriöiden metsästäjänä. Autamme yrityksiä niiden dig...
Vuonna 2015 Isabelle Nadolny'n perustama isa-dir.com:n tarkoituksena on tarjota tarvittavaa etäisyyttä ylikuormitetuille ja/tai kilpailijoille.
Tarvitset asiantuntemusta, saatavilla olevaa resurssia, haluat vapauttaa aikaa, ottaa etumatkaa. Toimintasi tehostaminen on minun ammattini!
...Onko sinulla asiakassuhteiden hallintaan liittyviä tarpeita? Intuitiivinen ja nopea käyttää, ODOO CRM mahdollistaa sinulle hallita jokaisen asiakkaasi vuorovaikutuksen osa-alueen!
...Asiakassuhteidenhallinta on olennainen osa vuorovaikutustesi optimointia kaikkien kontaktiesi kanssa ja liiketoimintasi kehittämistä. Se perustuu tänään johdonmukaiseen ja ajankohtaiseen tietokantaan.
Oikean CRM-ohjelmiston valinta ei kuitenkaan ole itsestään selvää. Markkinoilla on monia ratkaisuja, joista jokaisella on erilaisia ominaisuuksia, työkaluja ja kilpailuetuja.
Winbound tarjoaa alla kolme keskeistä vinkkiä valitaksesi tarpeitasi parhaiten vastaavan ohjelmiston.
... olemme voimavara kaikilla tapahtuman tasoilla (tarpeiden analysointi, monivalintatarjoukset kohdennetuista palveluista yksityiskohtaisella budjetilla, asiakkaan valintojen kartoittaminen ja vahvistaminen, aikataulutus ja aikaraja suunnittelusta tapahtumapäivään, valvonta ja hallinta tapahtuman aikana, jälkipuinti ja hiilijalanjäljen laskeminen tapahtuman jälkeen).
...kirjeet), riitojen hallinta, asiakirjojen valmistelu oikeudellisia menettelyjä varten, asiakirjojen seuranta.
VELKOJEN MUISTUTUKSET: palvelu, joka muistuttaa perintätoimistojen tarjoamaa. Palvelu, joka sisältää vain muistutukset, asiakirjojen seurannan ja asiakirjojen lähettämisen riita- tai oikeuspalveluun.
... kaksikieliset englanninkieliset vastaanottajamme toivottavat ulkomaiset yhteyshenkilösi tervetulleiksi yhtä ammattimaisesti.
- Asiakassuhteiden ulkoistaminen
› Vastaanottopalvelun numerot (0.800...):
Voimme tarjota puhelinpalvelun hallintaa vihreälle, siniselle tai indigonumerolle kaikentyyppisiin tehtäviin. Voimme myös toimittaa nämä eri numerot, jotka parantavat yrityksesi imagoa ja sitouttavat asiakkaitasi.
› Kuuma linja – Asiakaspalvelu – Ensimmäisen tason tukipalvelu:
Hallinta puheluihisi...
Ariah concept on verkkotoimisto, joka on erikoistunut digitaalisiin ammatteihin sekä sisään tulevaan puhelinpalveluun, ja se sijaitsee Nizzassa. Tarjoamme yrityksille IT-ratkaisuja, kuten neuvontaa, ylläpitoa ja IT-palveluiden päivittämistä. Kokeneet agenttimme ovat aina valmiina kuuntelemaan ja tarjoamaan apua tarpeen mukaan. Olemme erikoistuneet verkkosivustojen luomiseen, kehittämiseen ja kirjo...
...päivitys, tietojen rikastaminen tavoitteidesi saavuttamiseksi. Toimintamme ydin on tukea ja neuvoa sinua kaikissa viestintä- ja suoran markkinoinnin toiminnoissasi, kuten asiakassuhteiden ylläpidossa ja rekrytoinnissa. Oikeiden työkalujen ja viestintäkanavien valinta: posti, tekstiviestit, sähköpostit, verkkosivut. Monikanavaisten työkalujen ja jakelun hallinta on valtava etumme, joka auttaa meitä vastaamaan moniin viestintähaasteisiisi asiakaskohderyhmäsi suuntaan.
...kululaskut ja kassavirta.
- Asiakassuhteidenhallinta: CRM, mahdollisuuksien hallinta, tikettijärjestelmä ja markkinointi.
- Liiketoiminnan ohjaus: Toiminnan ohjaus, työntekijöiden hallinta, henkilöstöhallinta ja koulutus.
Päivityksiä tehdään säännöllisesti, ja ne tuovat mukanaan uusia ominaisuuksia.
Tavoitteemme on poistaa kaikki toistuvat tehtävät, jotta yritykset voivat säästää aikaa.
Jos haluat lisätietoja, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä tai vierailla verkkosivustollamme.
... todellinen lisäarvo. Ystävällisyys, kuuntelu ja asiakassuhteidenhallinta ovat erottamaton osa tarjottujen tuotteiden laatua.
Kokemuksensa ja menneisyytensä turvin yritys aloittaa tänään kehityksensä uudella dynamiikalla.
Uusia toimintatapoja ja työskentelytapoja otetaan käyttöön, jotta voidaan avautua uusille toimintakentille, jotka liittyvät teknologisiin ja ympäristöllisiin muutoksiin ja innovaatioihin.
Se, mitä yritys osti ympäri Eurooppaa, muuttuu alueelliseksi ja ympäristölliseksi haasteeksi, korostaen lähellä tuotantoa.
... päivä, etkä voi palkata kokopäiväistä sihteeriä, tarjoamme sinulle ammattimaista sihteeripalvelua, joka on räätälöity sinun tarpeidesi mukaan ja kustannus, joka on jopa kolme kertaa alhaisempi kuin työntekijän palkka.
Hyödynnä asiakassuhteiden asiantuntemustamme. Ammattilaisista koostuva tiimimme tarjoaa seuraavat palvelut:
- Henkilökohtainen ja nimikoitu vastaanotto (jos asiakasrekisteri...
Idelio perustettiin vuonna 2003. Sen päätoiminta on asiakassuhteidenhallinta puhelimien ja IT-ratkaisujen avulla. Yrityksen tarjoamat ratkaisut ja palvelut on suunnattu kaikille organisaatiotyypeille. Näin ollen tämän asiakassuhteiden alan johtavan toimijan tarjoukset parantavat vuorovaikutusta hyötyyrityksen, sen asiakaskunnan ja potentiaalisten asiakkaiden välillä. Lyhytnumero, automaattinen...