DYMENSION-yhtiö tarjoaa erilaisia interaktiivisia työkaluja, kuten ammattilaisille suunnattuja asiakastyytyväisyyskyselyratkaisuja tai digitaalisia valikoimia baareille, hotelleille ja ravintoloille, sekä interaktiivisia laitteita eri kokoisina sisällön esittämiseen.
Tarjoamme erityisesti:
• OPINYON-hymyportti, joka toimii ilman sähköä tai WIFI-yhteyttä ja mahdollistaa vierailijoidenne vastaavan...
Kumppanina projektienne toteuttamisessa Soladis on palveluntarjoaja, joka on erikoistunut tilastolliseen ja biostatistiseen neuvontaan sekä tietojenne analysointiin ja hyödyntämiseen. Meillä on yli 20 vuoden kokemus tällä alalla, ja monet yritykset luottavat asiantuntemukseemme: asiakkainamme on sekä dynaamisia pk-yrityksiä että CAC40-yrityksiä, ja toimimme hyvin erilaisilla sektoreilla (elämäntie...
Pollyvox on ratkaisu verkkotutkimuksiisi, joka tarjoaa sinulle päteviä paneelijäseniä vastaamaan tutkimuksiisi. Paneelimme ovat täysin omistautuneet verkkopohjaisille määrällisille tutkimuksille.
Gide on tukenut markkinatutkimuksen, sosiaalisten tutkimusten ja mielipidetutkimusten ammattilaisia vuodesta 1995 tarjoamalla huipputeknologisia ratkaisuja:
- Monikanavaisten ja multimodaalisten verkkokyselyjen toteuttaminen
- Tilastollinen analyysi, datan käsittely
- Tutkimustulosten visualisointipaneelit
Gide tarjoaa räätälöityjä ratkaisuja ja tukee asiakkaitaan koko tutkimusprosessin ajan.
CAW...
BVA on innovatiivinen ja tehokas instituutti. BVA on neljäs tutkimuslaitos Ranskassa.
BVA tarjoaa paketoituja ja räätälöityjä tutkimuksia, laadullisia ja määrällisiä, Ranskassa ja kansainvälisesti kaikilla toimialoilla. BVA:n tehtävänä on mukauttaa ratkaisunsa asiakkaiden tarpeisiin.
Tutkimus- ja konsultointiyritys, käyttäytymisen asiantuntija, BVA tunnetaan yhtenä alan innovatiivisimmista johta...
TECHNI'SENS on yritys, joka on erikoistunut markkinatutkimus- ja kyselytoimintaan. TECHNI'SENS on asiantuntija aistianalyysissä, kuluttajatieteessä ja markkinatutkimuksessa. Instituutin rooli on tukea kulutustavaroita myyviä yrityksiä, erityisesti elintarvike-, kosmetiikka- ja lemmikkiruokasektorilla, auttaen heitä tuotteidensa kehittämisessä ja parantamisessa.
Lähes 20 vuodessa LE TERRAIN on hankkinut todellista asiantuntemusta markkinatutkimuksen ja mielipidekyselyjen alalla. Tämä asiantuntemus on rikastunut moninaisten kokemusten myötä, kun on toteutettu kunkin tutkimuslaitoksen, konsulttiyhtiön tai yrityksen omia metodologioita, joiden kanssa LE TERRAIN on tehnyt yhteistyötä. Nämä erilaiset kokemukset ovat mahdollistaneet LE TERRAINille mukauttaa tie...