Benchmarking Center Europe on erikoistunut eurooppalaisten yritysten benchmarking-toimintaan. Olemme auttaneet yrityksiä yli 10 vuoden ajan tunnistamaan potentiaaleja ja toteuttamaan parannustoimenpiteitä sopivien KPI:den avulla.
Se syntyi INeKO-instituutin ja Kölnin yliopiston yhteistyönä APQC:n kanssa, joka on maailman suurin benchmarking-tietokanta. Vertailu parhaiden kanssa tunnistaa optimoin...
LCTech GmbH, jonka pääkonttori sijaitsee Obertaufkirchenissa, on kehittänyt ja myynyt innovatiivisia tuotteita ja menetelmiä ympäristö-, elintarvike- ja rehunaineiden sekä toksikologisten ja oikeuslääketieteellisten näytteiden valmisteluun ja analysointiin vuodesta 1998. Tuotevalikoima kattaa GPC-järjestelmistä täysin automatisoituihin ratkaisuihin mykotoksiinianalytiikassa. LCTech on maailmanlaajuisesti hyvin kehittyneen jakelijaverkoston kautta edustettuna ja toimii itse PICKERING Laboratoriesin yksinoikeudellisena jakelijana Euroopassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja CIS-maissa.
CERESANA EK on kansainvälisesti johtava teollisuustuotteiden, kemikaalien, muovien, pakkausten ja maatalouden markkinatutkimuksen ja konsultoinnin alalla.
CERESANA tarjoaa räätälöityjä tilaustutkimuksia ja riippumattomia markkinatutkimuksia seuraaville aloille:
•Muovit
•Lisäaineet
•Kemikaalit
•Teollisuus
•Pakkaukset
•Maatalous
•Arvoketjut...
NanoChip FUNideal(R) suunnittelu ja valmistus. Teknologiset ratkaisut energiansäästöön sähkömoottoreissa ja sisäpolttomoottoreissa. NanoChipia käytetään: Linja-autoissa, Kuorma-autoissa, Julkisissa rakennuskoneissa, Pakettiautoissa jne. Handy-CHIP poistaa haitalliset aallot ja säteilyt matkapuhelimista ja kodinkoneista. ago-Solutions(R) Kulutuksen vähentäjä. Kaikenlaisille henkilöautoille ja pieni...
Käytettävyystestit, bränditutkimus, mainontatutkimus, sosiaalisen median tutkimus, sosiaalisen median seuranta, mobiilitutkimus, kenttä tutkimus, myyntipistekyselyt, asiakaskyselyt, työntekijäkyselyt.
Palveluyritys markkinointi- ja mielipidetutkimuksille, markkinatutkimuslaitos, vastaajat markkinointi- ja mielipidetutkimuksille, offline-paneeli, jossa on noin 6000 aktiivista vastaajaa.
Markkinatutkimus- ja trenditutkimuslaitos. Toimii kvalitatiivisessa ja kvantitatiivisessa tutkimuksessa, verkkokyselyissä, paikan päällä tehdyissä kyselyissä, asiakaskyselyissä, keskustelufoorumeilla ja yksilöllisessä tutkimuksessa.
forschungplus keskittyy kaikkiin tutkimuskysymyksiin, jotka liittyvät sisäiseen ja ulkoiseen viestintään, markkinointiin/myyntiin, myynnin/palvelun optimointiin ja uusiin tuote/palvelukonsepteihin.