Vuonna 1956 perustettiin Süddeutsche Bardahl, joka keskittyi innovatiivisiin huipputehokkaisiin voiteluaineisiin, öljy- ja polttoainelisäaineisiin ensisijaisesti autoalalla. Tämä oli perusta nykyiselle yrityksellemme Chemie-Technik GmbH:lle.
70-luvulta lähtien, kun tuotteemme suuntautuivat vaativiin ja suorituskykyä parantaviin voiteluratkaisuihin teollisuudessa ja käsityössä, tuotteitamme on myy...
...-laakereiksi, ne voivat tukea yhtä suuria kuormia kaikista suunnista ja ovat herkkiä iskuille ja värinöille. Laakeriyhdistelmät ovat tiivistetty molemmilta puolilta ja säädetty esikuormitukseen.
Sisä-/ulkokehys: EN AW-7022 T6, anodisoitu
Ratakappaleet: 54SiCr6
Rullaelementti: 100Cr6
Kehys: PA12
Tiiviste: NBR
Vaihteisto: AT10
Käyttölämpötila: -20 °C - +80 °C, lyhytaikaisesti jopa +100 °C
Pintanopeus: Max. 5 m/s, ilman tiivistettä max. 10 m/s
Voiteluaine: Shell Gadus S3 V220 C2
Uudelleenvoitelu: Rasva-aukkojen kautta DIN 3405:n mukaan...
...Vaihteiston voitelu voimakkaasti kuormitetuissa, suhteellisen hitaasti pyörivissä hammasvaihteissa, kun rasvaa käytetään öljyn sijasta vuotojen vuoksi
Voimakkaasti kuormitetuille ja iskuherkille voimansiirroille
Ketjun voitelu, esim. ontto-pinnaketjujen voitelu kuljetus- ja siirtosektorilla, veden ja höyryn altistuksessa sekä korkeammissa käyttölämpötiloissa
Laakerivoitelu kitka- ja...
... voimakkaasti kuormitetut rulla- ja liukulaakerit myös pölyisissä ja kosteissa käyttöolosuhteissa. Hätävoiteluominaisuudet kiinteästä voiteluaineesta MoS2.
F004 Korkean lämpötilan rasva + MoS2:
Voimakkaasti kuormitetut rulla- ja liukulaakerit, laaja lämpötila-alue, pitkäaikaiset ja hätävoiteluominaisuudet, kestävä aggressiivisia aineita vastaan.
F006 Vaihteiston voitelurasva EP:
Vaihteiden ja liukukohteiden...