...B2B palvelut Yhteydenottostrategia B2B-brändisi on summa kontakteistasi. Mitä enemmän potentiaalisia asiakkaita tuntee sinut ja mitä intensiivisempää vuoropuhelua pystyt heidän kanssaan käymään, sitä menestyvämpi olet myynnissä. Yhteydenottostrategia on tehokkaan viestintätyökalujen yhdistelmän käyttöä, joka pystyy toimittamaan oikeaa sisältöä ostopäätöksentekoon suoraan (henkilölle, jolla on...
Portfolio (1)
ICON on palkittu monikielinen asiakaspalvelukeskus, joka sijaitsee Prahassa. B2B-brändit luottavat ICONiin tarjotessaan sisämyynnin ja asiakkuudenhallinnan ulkoistusratkaisuja, jotka perustuvat upeaan asiakaskokemukseen. Hyödyntämällä huipputeknologioita ja upeaa kollegojen osaamista, ICON kehittää strategioita, jotka auttavat globaaleja brändejä yhdistämään asiakkaidensa kanssa millä tahansa kielellä ja missä tahansa maailmassa. Lähes 300 monikielistä kollegaa tarjoavat palveluja 24 tuntia vuorokaudessa, joka päivä vuodessa!

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play