Turkki, Istanbul
... avulla saavutat: - Ainutlaatuinen brändi-identiteetti: Luo ainutlaatuisia kappaleita, jotka erottavat brändisi. - Parannettu asiakasuskollisuus: Tarjoa erottuvia malleja, jotka resonoivat asiakkaidesi kanssa. - Suunnittelun joustavuus: Valitse metallit, kivet ja viimeistelyt, jotka on räätälöity visiostasi. Bamina Jewelryssa mukautettu korujen valmistus on tarinoiden kertomista ja arvojen...
Portfolio (1687)
Turkki, Ümraniye /istanbul
... aina sitoutunut innovaatioon ja laatuun, mikä on johtanut vankkaan ja jatkuvaan kasvuun. Inform ostettiin LEGRAND GROUPin toimesta vuonna 2010. Legrand on perustettu vuonna 1860 ja se on globaali brändi sähköisessä ja digitaalisessa rakennusinfrastruktuurissa.
Portfolio (8)
Turkki, istanbul
... rauhallisin mielin. Tämän vuoksi valitun yrityksen brändi-identiteetti on erittäin tärkeä. Remax, kansainvälinen muuttopalveluyritys, on aina tietoinen siitä, mitä nykyiset olosuhteet vaativat ja mitä asiakkaamme odottavat. Se vahvistaa jatkuvasti toimintaansa ja tuo organisaatiorakenteeseensa edistyksellisiä ja innovatiivisia arvoja. Siksi tarjoamme muuttopalveluja koko maailmalle, erityisesti Euroopan...
Turkki, Istanbul
... brändiarvo ja -tietoisuus, hyväksytty kansainvälinen laatu ja kansainväliset standardit, ja tavoitteemme on luoda institutionaalinen identiteetti. Uskomme ymmärtävämme, mitä brändi merkitsee asiakkaillemme. Tämän vuoksi periaatteemme ovat: ”hyvä palvelu, korkea laatu, ratkaisujen löytäminen odotusten ylle ja lopulta asiakkaidemme tyytyväisyys”. Toivomme saavuttavamme asiakkaita, joilla on brändiarvo ja -tietoisuus, ja työskentelevämme näiden asiakkaiden kanssa saadaksemme uusia tietoja ja kokemuksia.
... modernien teknologisten järjestelmien avulla, mikä on lisännyt kapasiteettia 100%. Tämän ansiosta olemme kasvaneet ja kehittyneet menestyväksi yritykseksi, jolla on vahva brändi-identiteetti. Laajan tuotevalikoimamme avulla voimme luoda emotionaalisia siteitä monien kuluttajien kanssa. Brändimme tarjoaa onnellisia hetkiä kaikille ikäryhmille, ja tämä väite saa tukea tekemistämme tutkimuksista...
... globaalisti. Jokaisen brändin analysoiminen on uuden luonteen löytämistä viestittävänä ja ymmärrettävänä. Brändi-identiteetti ja strategia. Teoksemme ovat olleet markkinahyllyillä ja puhuneet kuluttajille ympäri maailmaa. 24 palkintoa, jotka olemme voittaneet luovan näkemyksemme ansiosta, on kannustusta tuleviin töihimme.
...Erikmarka Täyden Palvelun Mainontana varmistamme, että brändi, instituutio, henkilökohtainen nimi, suosittu nimi, suosittu identiteetti, kaupunki/alue ja kansalaisyhteiskunnan organisaatio havaitaan, tunnistetaan ja tunnetaan halutulla tavalla.

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play