Turkki, DENIZLI
... palveluja, jotka ovat aina teknologian ohjaamia, ihmisiä ja luontoa kunnioittavia, keskittyneitä omaan ja toimittajiemme kehittämiseen, globaalien arvojen ja laatustandardien mukaisia sekä asiakastyytyväisyyteen keskittyviä. Meidän visio Meidän visiomme on jatkaa esimerkillisen organisaationa kaikilla toimialoilla, joilla toimimme, kehittyen jatkuvasti, ollen innovatiivisia ja käyttäen kestäviä energialähteitä. Meidän arvot Asiakaskeskeinen, Ihmisiä kunnioittava Ympäristöä kunnioittava, Eettisiin arvoihin sitoutunut, Jatkuva parantaminen, ...
Portfolio (6)
... noudattaneet samoja perusarvoja: rehellisyys, kunnioitus, vastuullisuus, tiimityö ja jatkuva parantaminen. Olemme myös saaneet ISO 9001:2015 -sertifikaatin. Lisätietoja varten voit ottaa meihin yhteyttä tai vierailla verkkosivustollamme!
Portfolio (6)
... innovatiivisten tuotteiden tarjoaminen on ollut jatkuva periaatteemme. Visio: Kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla myymiemme tuotteiden tehokkuuden lisääminen, sekä kenkäpohja- että nahkateollisuuden tuottavuuden parantaminen ja arvostetuksi organisaatioksi tuleminen. Missio: Kehittämällä jatkuvasti tuotteidemme ja palveluidemme laatua, vahvistamme suhteitamme innovatiivisten tuotteiden ja...
... asiakkaidensa, käyttäjiensä ja arkkitehtiensa odotukset. Sitoudumme toteuttamaan seuraavat prosessit: • Tehokkaan laatujohtamisjärjestelmän toteuttaminen. • Jatkuva parantaminen tuotteissa ja prosesseissa. • Asiakkaiden, toimittajien ja työntekijöiden palautteen kerääminen. • Uusien ja tehokkaiden prosessien kehittäminen tuotantokustannusten optimointia varten, laadun ja työntekijöiden tuottavuuden lisääminen parantamalla työympäristöä ja koulutustoimintaa. NATAMAR ylläpitää luotettavaa ja kannattavaa yhteistyötä asiakkaidensa kanssa ja edistää maailman arkkitehtuuria.
Portfolio (10)
Turkki, Mersin
Huolehdimme laadusta jokaisessa tuotteessa, jonka valmistamme ja myymme, sekä jokaisessa palvelussa, jota tarjoamme. Jatkuva parantaminen ja kehittäminen ovat suurin periaatteemme. Tärkein menestys, jonka olemme saavuttaneet yli neljännesvuosisadan matkallamme, on institutionaalinen maineemme. Alusta alkaen on ollut perusperiaate ja muuttumaton sääntö yrityksessämme varmistaa, että olemme...
Turkki, Istanbul
... palvelun laadun johtava organisaatio. Yrityksemme laatupolitiikan perusta on tarjota asiakkaille haluttua laatua ja laatua korostaen asiakastyytyväisyyttä. Yrityksemme toimii asiakastoiveet ja -tarpeet huomioivalla palvelufilosofialla kaikissa vaiheissa tuotteen hankinnasta loppukäyttäjälle. Tämän vuoksi tavoitteemme on vastata asiakastarpeisiin ja -valituksiin mahdollisimman nopeasti. Asiakastyytyväisyyden varmistaminen ja jatkuva parantaminen, kaikkien toimintojemme toteuttaminen voimassa olevien lakien ja säädösten puitteissa sekä laatupolitiikkamme jatkuva parantaminen.
Turkki, Ankara
... osaamisen parantaminen mahdollistamalla osallistuminen sisäisiin ja ulkoisiin koulutuksiin laadun parantamiseksi, Tuotelaadun jatkuva parantaminen, tehokkuuden lisääminen ja kustannusten vähentäminen koko henkilöstön osallistumisella sekä Uuden teknologian mukauttaminen.
Turkki, Antalya
... vaatimusten mukaisesti ja tarjoamme niitä asiakkaillemme turvallisesti. Asiakastyytyväisyyden nostaminen korkeimmalle tasolle, seuraamalla alan kehitystä, elintarviketurvallisuuden laadunhallintajärjestelmämme jatkuva päivittäminen ja parantaminen on organisaatiomme peruslaatu politiikka.
Turkki, Sakarya
Hangzhou Longer Sawchain Co., LTD. Pääraaka-aineet tuodaan Saksasta, samalta toimittajalta kuin Stihlin sahaketju. Kehittynyt teknologia ja korkealaatuiset materiaalit, tiukka laadunvalvonta ja jatkuva tuotekehityksen parantaminen tekevät yrityksen tuotteista kotimaisten ja ulkomaisten asiakkaiden tunnustamia ja luotettavia. Perustamisestaan lähtien tuotteita on viety yli 50 maahan Amerikassa, Euroopassa, Australiassa ja Aasiassa. Yritys on sertifioitu ISO9001:llä sekä CE-, UL- ja CUL-sertifikaateilla.
Turkki, Izmir
... turvallisuusstandardeja noudattavia tuotteita. Kunnioituksella... LAATUPOLITIIKAMME: -Antamalla koulutukselle tarvittavaa merkitystä ja varmistamalla työntekijöidemme maksimaalinen osallistuminen, -Optimaalisen suunnittelun avulla saavuttaa asiakastyytyväisyys ja laatu, -Laatujohtamisjärjestelmämme tehokkuuden jatkuva parantaminen, -Ympäristöön kohdistamamme huomio, jotta voimme aina toteuttaa puhdasta tuotantoa, -Työskentelemällä korkealaatuisten toimittajien kanssa, joilla on korkea laatusuorituskyky, periaatteella "Laadukas tuote saadaan laadukkaasta raaka-aineesta".
Turkki, Afyonkarahisar/dinar
ULUTURHAN BALIKÇILIK -yrityksenä olemme keskittyneet elintarvikkeiden turvallisuuteen ja asiakastyytyväisyyteen perustamisestamme lähtien. Tavoitteemme on jatkuva parantaminen ja tuotannon nostaminen Euroopan standardien ylle. Olemme alan johtavien yritysten joukossa, sillä pidämme laatua etusijalla kaikissa tuotannon vaiheissa, aina tiloilta jalostuslaitokseemme saakka. Toimintamme keskittyy...
Turkki, Ordu
... päättäväisesti, ja olemme saavuttaneet menestystä alalla kansallisten brändien toimittajana. Laadun jatkuva parantaminen ja asiakastyytyväisyyden korostaminen ovat ohjanneet meitä uusiin investointeihin vuonna 2008. Perustimme BALEGRA-brändin alle hunajantuotantolaitoksen, jonka tuotantokapasiteetti on 2500 tonnia vuodessa, ja tuotantomme perustuu luottamukseen, laatuun ja omistautumiseen. Yhdistämällä BALEGRA...
... kehitysinvestoinnit sekä logistinen verkosto, joka palvelee monia aloja, kuten maalaus, lasi, muovi, paperi ja rakennuskemikaalit. Niğtaş tarjoaa asiakkailleen kalsiumkarbonaatin lisäksi myös talkkia, bariittia ja kalsiumoksidia. Kokonaislaadun hallinta on yrityksemme pääpolitiikka, jossa varmistetaan kaikkien työntekijöiden aktiivinen osallistuminen ja jatkuva parantaminen kaikissa toiminnoissa. Tämän...
Portfolio (2)
... ilmailu-, auto-, rakennus-, lääketieteellisen ja elintarviketeollisuuden sekä kodinkoneiden alan. Yrityksemme kiinnittää suurta huomiota laatujärjestelmiin ja jatkuvuuteen kaikissa organisaatioissa ISO 9001:2008 Laadunhallintajärjestelmän periaatteiden mukaisesti. Saksan VDE, CE ja sitoutuminen valmistukseen sekä jatkuva parantaminen standardin ROSCH mukaisesti osoittavat, että HSC käyttää...
Turkki, Eskisehir
... vientimarkkinoilla. Asiakastyytyväisyyden, työntekijöiden tyytyväisyyden ja ympäristönsuojelun konsepti etenee johdonmukaisesti. -Dokumentoidaan ISO 9001 -standardien täyttämiseksi, sertifiointi ja jatkuva parantaminen. -Kokonaislaatu filosofia, joka perustuu tiimihengen tavoitteisiin yrityksessä ja yksiköidemme tavoitteiden saavuttamiseen. Työskentelemme asiakastyytyväisyyden periaatteella...
Portfolio (4)
Turkki, Malatya
... standardeja noudattaen, ihmisiä ja luontoa kunnioittaen. Missiomme on jatkuva parantaminen, unelmien mukaisen mukavuuden elämistä tuotteen ja palvelun laadun avulla, ja olla aina ensisijainen valinta. Meillä on yli 40 jälleenmyyjää Turkissa ja vietämme tuotteitamme yli 15 maahan. Toivomme, että asiakkaanne ovat tyytyväisiä käyttäessään Royal Glassin korkealaatuisia, hyvin suunniteltuja ja moderneja teknisiä lasitusjärjestelmiä kohtuullisin hinnoin.
... ISO 9001:2008 -standardi ja laatujohtamisjärjestelmä on sertifioitu WCS TRK International Certification Services Companyn toimesta. Siba näkee laadun prosessina. Tuote- ja palvelulaadun jatkuva parantaminen asiakastyytyväisyyden täyttämiseksi on yrityksen keskeinen tavoite. Erityisten kykyjensä ja asemansa ansiosta rakennus- ja tiivistyskemiikan alalla Siba Chemicals Company pyrkii vahvistamaan...
Portfolio (10)
... palvella teitä. Pometon Powderin kokonaislaatuajattelu, asiakastyytyväisyys ja jatkuva parantaminen ovat perusperiaatteitamme, jotta voimme tarjota parasta palvelua ja olla luotettava kumppaninne nyt Turkissa...
...alumiiniprofiileissa, PVC-profiileissa ja muissa liittyvissä teollisuustuotteissa, kiitos asiantuntemuksemme ja innovatiivisen lähestymistapamme alalla. Asiakastyytyväisyys ja Jatkuva Parantaminen Laadunpolitiikkamme toinen vaihe keskittyy asiakastyytyväisyyteen, edistäen jatkuvaa parantamista ja innovaatioita. Wenfrodilla pidämme asiakaspalautetta olennaisena osana laadunparannusprosessejamme...
Portfolio (5)
Turkki, Istanbul
Jatkuva parantaminen on mahdollistanut meille kehittymisen viimeisten kolmen vuoden aikana ilmanvaihtokomponenttien toimittajasta johtavaksi yritykseksi ilmanvaihtoprofiileissa ja täyden palvelun tarjoajaksi ilmanvaihto- tarvikkeissa. Kuitenkin tämän kehityksen aikana yksi asia on aina ollut etusijalla; Pyrimme tarjoamaan ammattimaisia, korkealaatuisia ja yksilöllisiä ratkaisuja teille, asiakkaillemme ja kumppaneillemme. KLAVUZ METAL, laadun ja kohtuuhintaisten hintojen osoite, on 100 % relevantti ja luotettava yritys.
Portfolio (2)
Turkki, Konya
... toivotulla tavalla, Asiakkaan yksityiskohtainen informointi tuotteemme käytöstä, Olla aina luotettava yritys, Antaa asiakkaalle nopein ja edullisin kuljetustapa sopimalla rahtiyhtiöiden kanssa, Määrittää jatkuva parantaminen.
... pähkinäalalla Denizlissä HACCP:n ja TS EN ISO 9001:2000 laatujärjestelmän perustamisen ja sertifioinnin 14.10.2005. Laatu politiikkamme perustuu asiakaslähtöisyyteen, asiakastarpeiden ja -odotusten määrittämiseen ja tyytyväisyyden varmistamiseen, työntekijöidemme tyytyväisyyteen ja kehitykseen; Voittoa tuottava suhde toimittajien ja asiakkaidemme kanssa; Jatkuva parantaminen ja kehitys; Ihmisten terveyden suojeleminen ja hygienia; Lainsäädännön noudattaminen.
Portfolio (4)
Turkki, Esenyurt
..."-energiaan, joka tekee heistä luovia ja tuottavia. Uskomme, että jokainen, joka työskentelee kanssamme, on "oman työnsä johtaja" ja että hän tietää parhaiten, mitä tekee. Jatkuva kehitys: Tiedämme, että laatu ei ole staattista. Sen sijaan ylläpidämme laatua jatkuvalla kehityksellä, emme tiukoilla säännöillä.
Portfolio (7)
Turkki, Başakşehir
... osapuolille ilman heidän suostumustaan. Asiakaslähtöinen lähestymistapa: Yrityspolitiikan ja lakisääteisten vaatimusten mukaisesti tarjoamme asiakkaillemme soveltuvia ratkaisuja valituksiin, kysymyksiin ja pyyntöihin. Vastuullisuus: Valitukset, kysymykset ja pyynnöt kirjataan ylös, ja asiakkaillemme annetaan tietoa niiden käsittelystä. Jatkuva parantaminen: Asiakkailtamme saatu palaute käytetään liiketoimintaprosessiemme, tuotteidemme ja palveluidemme parantamiseen ja kehittämiseen, ja asiakaslähtöistä lähestymistapaa noudatetaan.
Turkki, Istanbul
... laatupolitiikkamme perustan. • Investointi ihmisiin, • Tiimityö, • Rehellisyys ja luotettavuus, • Kaikkien sitoumusten täyttäminen ajallaan ja asiakkaan toiveiden mukaisesti, • Kilpailukykymme jatkuva parantaminen teknologian ja tietämyksen avulla, Menneisyydessä ja tulevaisuudessa nämä periaatteet ovat ohjenuoramme.
Turkki, Basaksehir/istanbul
...Pysyäksemme liiketoiminnan väistämättömässä dynamiikassa, asettamalla jatkuva parantaminen liiketoimintamme ytimeen, yrityksemme palvelee myös asiakkaitaan osoitteessa www.arelmak.com. Toivomme siis, että meidät otetaan huomioon liiketoimintatarpeiden täyttämisessä. Parhain terveisin...
Sumak Makina -yhtiönä missiomme on tarjota asiakkaillemme tuotteita, jotka ylittävät heidän odotuksensa, ja tarjota heille kokemuksia, joita he arvostavat. Jatkuva parantaminen ei ole vain markkinointitermi, vaan se on yksi liiketoimintatapamme peruspilareista. Teollisuuden kaikilla osa-alueilla tehokkuuden parantaminen on Sumak Makina -yhtiössä vakiokäytäntö.
Portfolio (1)
... sloganilla "ENERGIA KOHTAA TYÖN JA LAADUN", ja se on omaksunut laadun politiikan pääelementiksi tarjota teille tarpeidenne ja odotustenne mukaisia tuotteita tehokkaasti ja nopeasti. Tämän uskon heijastuksena PEKTAS KABLO on integroinut ISO 9000 -standardisarjaan kuuluvan ISO 9001-2000 laatuvarmistusjärjestelmän mallin ja ISO 14001:2004 ympäristöjohtamisjärjestelmän ohjelman kaikkiin organisaatioihinsa ja toimiinsa, ja jatkuva parantaminen on ollut sen pääperiaate. Asiakastyytyväisyyden periaatteena pitänyt PEKTAS KABLO jatkaa matkaansa nuorella tiimillään "Aina kohti parempaa" -filosofialla.
Turkki, Kocaeli
...Jatkuva parantaminen, Julkinen vastuu, Täydellinen asiakastyytyväisyys, Kasvu, Kannattavuus, Kustannusten parantaminen. Nämä periaatteet ohjaavat Barania ja määrittelevät tuotteitamme/palveluitamme. Menestyksen takaaminen markkinoilla on mahdollista asiakkaidemme, toimittajiemme, työntekijöidemme ja tehokkaiden suhteiden rakentamisen ansiosta yleisön kanssa. Uskomme, että johtava asemamme...
Turkki, Istanbul
...että voimme tarjota asiakkaillemme ympäri maailmaa ammattimaisia ja räätälöityjä palveluja lyhyessä ajassa. LAATUPOLITIIKKAMME Tarjota tehokasta ja tehokasta palvelua kansallisten ja kansainvälisten lakisääteisten vaatimusten puitteissa. Ennakoida asiakastarpeet ja -odotukset, tuottaa oikeita ja nopeita ratkaisuja asiakastyytyväisyyden jatkuvaksi parantamiseksi ja jatkuvuuden varmistamiseksi. Jatkuva parantaminen laatujärjestelmän puitteissa. Varmistaa laadukkaiden ja kustannustehokkaiden tuotteiden hyväksynnän jatkuvuus kansallisilla ja kansainvälisillä markkinoilla.

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play