Ranska, Lyon
DYMENSION-yhtiö tarjoaa erilaisia interaktiivisia työkaluja, kuten ammattilaisille suunnattuja asiakastyytyväisyyskyselyratkaisuja tai digitaalisia valikoimia baareille, hotelleille ja ravintoloille, sekä interaktiivisia laitteita eri kokoisina sisällön esittämiseen. Tarjoamme erityisesti: • OPINYON-hymyportti, joka toimii ilman sähköä tai WIFI-yhteyttä ja mahdollistaa vierailijoidenne vastaavan...
Portfolio (33)
Ranska, Saint Quentin
GROUPA2M on puhelinpalvelualusta, joka on omistettu saapuvien tai lähtevien puheluiden ulkoistamiseen: puhelinvastauspalvelu, jotta et menetä yhtään yhteyttä, myyntitoimenpiteet, sihteeripalveluiden ulkoistaminen, kirjeet, … Nopeus, tarkkuus, luottamuksellisuus. Perustettu vuonna 2005, tunnustettu asiantuntemuksemme ja tehokkuutemme ansiosta. Voit olla varma, että asiakkaasi ja potentiaaliset asia...
Portfolio (1)
AA Concept Telemarkkinointi, puhelinpalvelu 7/7-24h/24, ulospäin suuntautuvat puhelut & Telemarkkinointi, perustettu vuonna 2010 Barcelonassa (Espanja) ja myöhemmin Nantesissa (Ranska). Lisätietoja: https://www.aa-telemarketing.com/ Olitpa sitten (PK-yritys, pienyritys, käsityöläinen, itsenäinen ammatinharjoittaja, suuret tilit), tarjoamme sinulle mahdollisuuden ulkoistaa asiakaspalvelu räätälöi...
Global Scope Solutions GmbH tarjoaa yrityksenä liiketoimintapalveluja markkinatutkimuksen alalla. Näihin kuuluu muun muassa kansainvälisten asiakastyytyväisyys- ja työntekijäkyselyjen hallinta ja analysointi keskikokoisille ja suurille yrityksille. • Markkina-analyysit o Markkinakehitys o Kilpailijaympäristö o Brändifunnel • Asiakastyytyväisyys o Asiakasnäkökulma o Asiakasuskollisuus o NPS-kysely ...
Espanja, Paterna
ESAM Teknologiassa ihmiset ovat meille tärkeitä, ja siksi tarjoamme teknologiaa, joka parantaa suhteita, palveluja ja tuotteita... luomme teknologiaa elämän parantamiseksi. Liiketoimintalinjat: Räätälöidyt projektit, Tietojen keruu (e-NQUEST Survey Web/Responsive, MAPI, MOTE ja ad-hoc). Erikoistuneen henkilöstömme ansiosta, kansainvälisesti arvostettu teknologiapartnerimme: IRTIC (Robotiikan ja ti...
Portfolio (4)
Belgia, Bruxelles
Belgia, Wevelgem
Yello haluaa erottua räätälöidyissä henkilökohtaisissa telemarkkinointikumppanuuksissa asiakkailleen. Yello tarjoaa asiakkailleen avointa ja läpinäkyvää viestintää tekemällä telemarkkinointiprojektit täysin saataville verkossa. Ajattelemalla aktiivisesti asiakkaidemme kanssa luomme heille uusia mahdollisuuksia ja osallistumme heidän liiketoimintansa kasvuun, niin pienissä PK-yrityksissä kuin suur...
Espanja, Barcelona
Psyma Espanjassa on yritys, joka on erikoistunut markkinatutkimuksiin, sosiaalisiin tutkimuksiin ja mielipidetutkimuksiin yrityksille ja instituutioille. Se tarjoaa markkinatutkimuspalveluja ja toteuttaa mielipidetutkimuksia, jotka perustuvat sekä kvalitatiivisiin että kvantitatiivisiin menetelmiin, mukautettuna monenlaisten asiakkaiden tarpeisiin. Yhdessä ad-hoc-tutkimusten kanssa se toteuttaa er...
Ranska, Levallois Perret
AdoctA on verkkopohjainen markkinatutkimusalusta. Se mahdollistaa yrittäjille omien verkkokyselyjensä tekemisen, jotta he voivat hallita kaikkia vaiheita, samalla kun he hyötyvät kuluttajapaneelistaan.
Ranska, Nanterre
People Vox on markkinointitutkimusyritys, joka on erikoistunut kyselyjen toteuttamiseen ja asiakastyytyväisyyden mittaamiseen. Kyselyiden avulla, jotka voidaan toteuttaa joko sähköisesti, puhelimitse tai paperimuodossa, teemme kattavan auditoinnin asiakassuhteista, jotta voimme tuoda esiin heikkouksia ja laatia toimintasuunnitelman. Toteutamme erilaisia kyselyitä: henkilöstökyselyitä ja sosiaalist...
Espanja, Barcelona
Mittaa asiakkaidesi tyytyväisyyttä myyntipaikoilla tehtävillä tyytyväisyyskyselyillä. Kerää heidän palautteensa ja paranna heidän kokemustaan liiketoiminnassasi!
Saksa, Aachen
Multi-Valuen motto on: "Parantaminen mittaamalla ja valmentamalla". Multi-Value on yritys, joka on erikoistunut testihankintoihin ja asiakastyytyväisyyden parantamiseen. Multi-Valuen tavoitteena on saavuttaa kolme päämäärää asiakkailleen: 1. Vahvempi ja parempi asiakasuskollisuus 2. Keskimääräisen transaktiomäärän lisääminen 3. Enemmän brändilähettiläitä / promoottereita Multi-Value hyödyntää täss...
OPINIOBOX on työkalu, joka mahdollistaa asiakkaidesi/kuluttajiesi/käyttäjiesi mielipiteiden selvittämisen reaaliajassa sijoittamalla erilaisia laitteita myynti-/palvelu-/asiakaspalvelupisteisiin. Se toteuttaa asiakastyytyväisyyskyselyitä, tunnistaa asiakkaidesi tarpeet, kerää arvokasta tietoa, parantaa asiakastyytyväisyyttä... OPINIOBOX mahdollistaa asiakkaasi tarpeiden ja mieltymysten tunnistamis...
Ranska, Paris
Philippe Chappotin ja Jean-Luc Van Impen kehittämä tilastointiohjelmisto, joka on markkinoilla Kynos-yhtiön toimesta, Modalisa on ohjelmisto kyselyjen laatimiseen, tietojen käsittelyyn, digitaalisten ja kuvailevien tietojen tuontiin ja poimintaan. Alkuperäinen ajatus oli tarjota ohjelmisto, joka olisi saavutettavissa sekä IT-asiantuntijoille että aloittelijoille, sekä tilastotieteilijöille että ei...
Suositut maat tälle hakutermille

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play