... tehtävänä on tarjota pk-yrityksille strategioita, joilla jäsentää uusien asiakkaiden etsiminen järjestelmällisesti ja perusteellisesti. DIRECT CALL tarjoaa heille korkealaatuisen Call Center -alustan. Yhdistelemällä johdonmukaisia ja välittömästi mitattavia ohjelmia, DIRECT CALL yhdistää pk-yrityksen tuleviin asiakkaisiin. Näin ollen DIRECT CALL edistää asiakkaidensa kaupallisen menestyksen rakentamista.
Belgia, Liege
...Ranskasta, Hollannista, Saksasta, Englannista… Hallitsemme jokaisen näistä operaatioista puhelinpalvelijoilla, jotka hallitsevat kansallista kieltä 100%:sti. Puhelinpalvelukeskuksemme lisäksi D-Call tarjoaa myös sähköpostimarkkinointikampanjoita, tekstiviestimarkkinointia tai tietojenkäsittelyä. D Call ja Multicom ovat sitoutuneet ja kiinnostuneita asiakkaidemme tarpeiden kunnioittamisesta. Laatujärjestelmämme on paitsi ISO 9001/2008 -standardin mukainen, myös parantaa luotettavuuttamme, vaatimustenmukaisuuttamme ja tuottavuutta.
Belgia, Braine-l''alleud
Tavoite on auttaa yrityksiä (PK-yritykset, PMI), yhteisöjä ja yksityishenkilöitä hyödyntämään uusia tietoteknologioita mahdollisimman hyvin asiakaslähtöisellä lähestymistavalla.
Belgia, Mons
Acapela Group antaa äänen kaikille tuotteille ja palveluille. Täydellisesti hallittujen teknologioidensa avulla Acapela kehittää ääniratkaisuja, jotka antavat sisällölle äänen ja rikastuttavat käyttäjäliittymiä luonnollisella ja intuitiivisella tavalla. Navigointi, vuorovaikutteiset äänijärjestelmät, saavutettavuusratkaisut, e-oppiminen, puhuva verkkosivusto, äänikirjat ovat ensimmäisiä, jotka ova...
Belgia, Bruxelles
Ebos on telemarkkinointiyritys, joka kuuluu Rossel-ryhmään, Belgian suurimpaan mediaryhmään. Organisaatiotamme johdetaan pääkonttorista Belgiassa, ja meillä on useita monikielisiä työntekijöitä, jotka johtavat markkinointitoimintoja ympäri Eurooppaa. Kiitos heidän motivaationsa, asiantuntemuksemme ja huipputeknologiamme, E-Bos pystyy käsittelemään suuren määrän sisään- ja ulossoittoja päivittäin y...
Belgia, Saint-germain
• Liiketoimintapalveluyritys • Erikoistunut suoran markkinoinnin toimien operatiiviseen hallintaan • Tietokantojen kehittäminen ja hallinta.
Belgia, Eghezee
Ineo on Mercator-hallintajärjestelmän julkaisija. Tämä ohjelmisto palvelee jo yli 3 000 yritystä eri kokoisissa (1:stä yli 100 käyttäjään). Tämä ratkaisu on suunnattu kaikille toimialoille ja kaikille tarpeille: varastonhallinta, jäljitettävyys, myyntipisteet ja myymäläketjut, sitoumusperusteinen kirjanpito, yleinen kirjanpito, tuotannonhallinta, CRM...
Belgia, Liege
Puhelinpalvelukeskus: puheluiden vastaanottamiseen erikoistunut keskus, joka on toiminut yli 30 vuotta. Captel hallinnoi lähes 500 asiakkaan puheluita: yritykset, pk-yritykset, itsenäiset ammatinharjoittajat. Uusi ala: Telemarkkinointi, puheluiden soittaminen: tapaamisten sopiminen myyjille jne.
Belgia, Zaventem
Belgia, Gent
...Mitä palveluja SEBECO CALL CENTER tarjoaa? Ammattimainen asiakaskontakti on ja pysyy jokaiselle yritykselle ratkaisevan tärkeänä. Siksi SEBECO CALL CENTER haluaa auttaa teitä parantamaan jokaista asiakaskontaktia, jotta asiakassuhteenne kukoistavat. Keskitymme seuraaviin tehtäviin: ylivuotojen käsittely 24 tuntia vuorokaudessa, palvelu- ja/tai tukikeskuksen kehittäminen, kampanjoiden ja verkkokaupan vastauksen käsittely, markkinasegmenttienne kysely, tietojen kerääminen markkinointitietokantaanne varten, uusien asiakkaiden hankinta, asiakassuhteen syventäminen ja tuotteiden myynti.

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play