Albania, Tirana
EuroCom CX on BPO-ulkoistusdigitaalikeskus. Asiantuntijatalosta tulevana olemme vakiintunut palveluntarjoajayritys, joka on menestynyt yli 10 vuotta seuraavilla alueilla: - CX & Asiakaspalvelu - Asiakaspalvelu & Kontaktikeskukset - BPO & Ulkoistus Kattamamme sektorit ovat seuraavat: Autoteollisuus Terveydenhuolto Koulutus Vakuutus Rahoitus Pelaaminen Verkkokauppa Telekommunikaatio L...
Portfolio (3)
Itävalta, St.pölten
Yritykset kohtaavat haasteen tarjota asiakkailleen ensiluokkaista tukea samalla kun ne maksimoivat toiminnallista tehokkuuttaan. Benefit Partner GmbH tarjoaa räätälöityjä puhelinpalveluratkaisuja näiden tavoitteiden saavuttamiseksi. Palvelumme sisältävät: - 24/7 asiakastuki teknisiin ongelmiin, laskutus- ja tuote kysymyksiin. - Ammattimainen puhelinpalvelu korkeasti koulutettujen työntekijöiden ...
Portfolio (1)
Saksa, Nieder-Olm
Olemme luotettava myyntikumppanisi B2B-alueen myyntikonsultoinnissa ja myyntitoimintojen ulkoistamisessa. Pääasiallinen tavoitteemme on tukea yrityksesi kasvua ja olla pitkäaikainen kumppani. Startup-mentaliteetilla tuomme tuoreita ja innovatiivisia ideoita uusasiakashankintaan, jotka kestävällä tavalla parantavat myyntimenestystäsi. Ymmärrämme haasteet, joita nuoret yritykset ja vakiintuneet fir...
Portfolio (2)
Saksa, Bocholt
Taktillinen ja älykäs viestintä saa yhä enemmän merkitystä. Sitoutuneena palveluntarjoajana, jolla on vuosikymmenten ainutlaatuinen asiantuntemus eri aloilta, autamme asiakkaitamme kehittämään viestintäkulttuuria. Konsultoinnilla. Analyysillä. Työpajoilla. Valmennuksella. Projektinhallinnalla. Kaikissa asiakaspalveluun, myyntiin ja puhelinviestintään liittyvissä asioissa. Puhelinetiketti kuuluu ...
Portfolio (3)
Malta, Ta´xbiex
...Hyvä asiakas Call Center -yhtiössämme kehitämme räätälöityjä kampanjoita asiakkaillemme. Puhelinpalvelut mukautuvat sinulle ja yrityksesi tarpeille. Puhelinpalvelumme mahdollistavat erottumisen yhteistyökumppaneidemme tarjoamassa huolenpidossa ja jatkuvassa neuvonnassa, jonka saat hyödyntääksesi puhelinpalvelukampanjoitasi parhaalla mahdollisella tavalla. Haluamme, että keskityt toimintaan, joka...
✍ Tietojen keruu ✇ Skannauspalvelu ➥ Asiakirjahallinta ✉ Kirjehuolto @ e-Kirjehuolto ✆ Puhelinpalvelu Tarjoamme 50 vuoden ajan (1969) ammattimaista asiakirjahallintoa (DMS) ja CRM-ulkoistamispalveluja sekä ohjelmistoja asiakkaittemme viestintään. Tietojen keruu ja ylläpito: automaattinen ja manuaalinen tietojen keruu (A:sta vastauskorttiin, R:stä laskuun ja Z:sta sanomalehtijuttuun) Skannauspalv...
Portfolio (5)
RATKAISUORIENTOINEN ASIAKASPALVELU 2C-HASTEISIINNE BFS Baur Fulfillment Solutions GmbH on 100 %:sti BAUR-ryhmän tytäryhtiö ja siten osa Otto Groupia. Yli 20 vuoden ajan palvelumme asiakaspalvelun alalla ovat innostaneet lukuisten eri alojen asiakkaita. Optimoitu asiakaskeskustelu kaikilla kanavilla on avainasemassa asiakaskeskeisyydessämme – asiakasmatkan jokaisessa vaiheessa. Neuvonnasta ostami...
Vastaavat tuotteet
Erinomainen asiakaspalvelu sydämellä
Asiakaspalvelu
Portfolio (1)
Yhdistynyt kuningaskunta, Poole
Omfax on auttanut satoja asuntopalveluja tarjoavia organisaatioita tarjoamaan erinomaisia asuntokorjaus- ja tiedustelupalveluja. Asuntoyhdistykset valitsevat Keyfaxin, koska: * Vain Keyfax tarjoaa älykästä skriptausta erinomaisen asiakaspalvelun tueksi. * Helposti lisättävät vuokralaisen itsepalvelukorjaukset tai tiedustelut henkilöstön diagnostiikkaskriptejä hyödyntäen. * Yksinkertainen graafinen...
Portfolio (5)
Yhdistynyt kuningaskunta, Sileby
Perustettu vuonna 1969, Storacall Voice Systems erikoistuu puheluiden tallennusratkaisujen kehittämiseen, toimittamiseen ja asennukseen. Meillä on todistetusti vahva kokemus tällä alalla, ja uskomme todella, että olemme oikea valinta yrityksellesi. Vuonna 2019 Storacall Voice Systems osti yrittäjä Stephen Whyte. Stephenillä on yli 18 vuoden kokemus IT-ohjelmistoratkaisuista ja liiketoiminnan johta...
Portfolio (1)
UBINAWEB, Lda. on kontaktikeskus / puhelinkeskus ja digitaalisen markkinoinnin toimisto, joka sijaitsee Lissabonissa. Yli 20 vuoden kokemuksella asiakassuhteista, verkkomainonnasta ja puhelinkeskustoiminnasta, UBINAWEB tarjoaa asiakassuhteiden, hankinnan ja asiakasuskollisuuden palveluja. Puhelinkeskus, joka on erikoistunut auttamaan verkkokaupan PK-yrityksiä ja internet-startupeja. B2B- ja B2C-pu...
Portfolio (4)
Portugali, Lisboa
UBINAWEB on EUROPAGESin yksinoikeudellinen edustaja Portugalissa, Brasiliassa ja PALOP-maissa. UBINAWEBin tavoitteena on auttaa pk-yrityksiä vientitoiminnassa, tuomalla niille enemmän näkyvyyttä internetissä, sillä yritykset, jotka ovat lisänneet vientiään, ovat olleet niitä, jotka ovat vähiten kokeneet talouskasvun hidastumista ja parhaiten kestäneet kriisin. UBINAWEB on teidän etu, jotta löydät...
Portfolio (8)
Marokko, Casablanca
Jotta jokainen yritys voi kehittyä, sen on jatkuvasti luotava uusia liidejä, tavoitettava uusia asiakkaita ja hyödynnettävä olemassa olevia asiakassuhteita. TEAM2F Call Center tarjoaa liidien generointia ja B2B-myyntiä kansainvälisesti, mikä voi auttaa sinua rakentamaan ja ylläpitämään arvokkaita liiketoiminta- ja asiakassuhteita. TEAM2F CALL on puhelinpalvelukeskus, joka on erikoistunut...
... tehtävänä on tarjota pk-yrityksille strategioita, joilla jäsentää uusien asiakkaiden etsiminen järjestelmällisesti ja perusteellisesti. DIRECT CALL tarjoaa heille korkealaatuisen Call Center -alustan. Yhdistelemällä johdonmukaisia ja välittömästi mitattavia ohjelmia, DIRECT CALL yhdistää pk-yrityksen tuleviin asiakkaisiin. Näin ollen DIRECT CALL edistää asiakkaidensa kaupallisen menestyksen rakentamista.
Ranska, Décines
... - ja voi ylpeillä tähän mennessä useilla merkittävillä viittauksilla tällä alalla. Tällä hetkellä noin sata yritystä (mukaan lukien suuria konserneja) kymmenessä maassa on valinnut digiCONTACTSin. digiCONTACTSin ratkaisuja on näin ollen otettu käyttöön useilla tuhansilla Call Center -paikoilla ja työasemilla. Useiden vuosien ajan, suurten asiakkuuksien maantieteellisen jakautumisen ansiosta, jotka...
Belgia, Liege
...Ranskasta, Hollannista, Saksasta, Englannista… Hallitsemme jokaisen näistä operaatioista puhelinpalvelijoilla, jotka hallitsevat kansallista kieltä 100%:sti. Puhelinpalvelukeskuksemme lisäksi D-Call tarjoaa myös sähköpostimarkkinointikampanjoita, tekstiviestimarkkinointia tai tietojenkäsittelyä. D Call ja Multicom ovat sitoutuneet ja kiinnostuneita asiakkaidemme tarpeiden kunnioittamisesta. Laatujärjestelmämme on paitsi ISO 9001/2008 -standardin mukainen, myös parantaa luotettavuuttamme, vaatimustenmukaisuuttamme ja tuottavuutta.
KATSAN KUTU VE AMBALAJ SANAYİ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ perustettiin 22.04.2013 osakeyhtiönä ja se toimii Istanbulin kauppakamarin alaisuudessa. Yritys kuuluu Paperi- ja Toimistotarvikkeet Ammattiryhmän Pääkategoriaan, ja se valmistaa paketteja, laatikoita ja muita vastaavia tuotteita paperista tai pahvista, Nace-koodin sektorilla. Viime vuosina olemme ottaneet jakeluoikeudet joihinkin Euroopan tuot...
Ranska, Saint Quentin
GROUPA2M on puhelinpalvelualusta, joka on omistettu saapuvien tai lähtevien puheluiden ulkoistamiseen: puhelinvastauspalvelu, jotta et menetä yhtään yhteyttä, myyntitoimenpiteet, sihteeripalveluiden ulkoistaminen, kirjeet, … Nopeus, tarkkuus, luottamuksellisuus. Perustettu vuonna 2005, tunnustettu asiantuntemuksemme ja tehokkuutemme ansiosta. Voit olla varma, että asiakkaasi ja potentiaaliset asia...
Portfolio (1)
Belgia, Braine-l''alleud
Tavoite on auttaa yrityksiä (PK-yritykset, PMI), yhteisöjä ja yksityishenkilöitä hyödyntämään uusia tietoteknologioita mahdollisimman hyvin asiakaslähtöisellä lähestymistavalla.
Madagaskar, Antanarivo
NALIA PRO on palveluntarjoaja, joka tarjoaa ulkoistettuja palveluja ranskankielisten ammattilaisten kautta yrityksellesi. Yhtiö sijaitsee Madagaskarilla, mikä mahdollistaa työskentelyn samoissa aikarajoissa kuin Ranskassa ja tarjoaa täysin ranskankielisiä yhteyshenkilöitä. Tarjoamme monia palveluja: - Virtuaaliassistentti - Puhelinpalvelu - Tietojen syöttö - Verkkosivuston luominen ja päivittämi...
Portfolio (8)
Yrityksemme on Ankara, Turkissa toimiva vakiintunut yritys, joka valmistaa kaikenlaisia aaltopahvikoteloita ja -laatikoita. Meillä on sekä kotimaan markkinoilla että ulkomailla vientiä, ja tarjoamme palveluja monille yrityksille. Tuotantoomme kuuluu muun muassa pizzalaatikoita, ja valmistamme asiakkaillemme painettuja erikoiskokoisia laatikoita heidän toiveidensa mukaan. Teemme myös erikoismuotoil...
Portfolio (3)
Palvelu- täydellisyydessä Doppelpack Handels GmbH tarjoaa yhden suurimmista valikoimista ravintola-, hotelli-, catering-, ravintola- ja vähittäiskauppasektorilla. Ja näin on ollut vuodesta 1991. Tähän kuuluu aina ajankohtainen valikoima, yksilöllinen paikan päällä tapahtuva neuvonta päteviltä kenttätyöntekijöiltämme sekä asiantunteva neuvonta Call Center -agenttien kautta. Jotta voimme...
Portfolio (7)
...Olemme ystävällinen, tuloshakuinen ja omistajavetoisesti toimiva yritys Bremenin lentokentän lähellä. Tavoitteenamme on tarjota yrityksille parasta mahdollista tukea projekteissa, jotka vaativat "Call Center" -palveluiden käyttöä. Päätös siitä, käytetäänkö sisäistä palvelua (asiakkaan tiloissa) vai ulkoista palvelua (tiloissamme), tehdään teille alusta alkaen mahdollisimman helpoksi. Mitkä edut...
triveo | Telemarkkinointi on yli 50 työntekijällään yksi johtavista telemarkkinointitoimistoista kokonaisvaltaisessa kiinnostuneiden ja asiakashallinnassa B2B-liiketoimintaympäristössä. Vuodesta 2002 triveo on tukenut keskikokoisia yrityksiä puhelinmarkkinoinnissa monimutkaisten tuotteiden ja selitystä vaativien palveluiden osalta. Teidän Call-Center ja Premium-kumppani asiakashankinnassa...
Italia, Pietravairano
... asiantuntevia työkonsultoinnissa ja koulutuksessa, on auttanut luomaan yrityksen, joka pystyy tarjoamaan ratkaisuja yrityksille ja ammattilaisille. Tarjonta keskittyy huipputason palveluihin, joita voidaan käyttää myös verkossa, hyödyttääkseen yrityksiä, jotka haluavat kasvaa, laajentua ja pysyä ajan tasalla työelämää koskevista säädöksistä. Olemme erikoistuneet: call center -henkilöstöhallintaan...
Puola, Parysów
... paneeleja ja diffuusoreita käytetään esimerkiksi call center -tiloissa. Kun yhdellä alueella kuuluu samanaikaisesti monia ääniä, kuten keskusteluja, se voi vaikeuttaa työskentelyä ja jopa vaikuttaa negatiivisesti hyvinvointiin. Tieteellisesti on todistettu, että melu ja kaiku, jotka johtuvat huonosta akustiikasta, vaikuttavat haitallisesti ihmisen mielialaan, aiheuttaen ärtyneisyyttä ja...
Saksa, Tetlow
... uusasiakashankinta tai modernit telemarkkinointiratkaisut. Kaikki yhdestä paikasta viestintäasiantuntijaltasi Monipuolisena kumppanina call center- ja chat-viestinnässä tarjoamme laajan valikoiman palveluja. Laaja tarjontamme on suunnattu kaikenkokoisille ja -alaisille yrityksille, jotka haluavat kehittää liiketoimintaviestintäänsä ammattimaisesti ja tehokkaasti. Uusasiakashankinnasta henkilöstön...
Saksa, Ratingen
Altitude Software on yksityinen, itsenäinen yritys, joka on Altitude Unified Customer InteractionsTM (Altitude uCI) -tuoteperheensä avulla noussut globaaliksi markkinajohtajaksi kontaktikeskusten ohjelmistoratkaisuissa. Yhtiöllä on toimipisteitä 17 maassa ja asiakkaita 80 eri maasta, ja se tarjoaa yli 1200 yritykselle ja organisaatiolle ympäri maailmaa ohjelmistoratkaisuja. Altitude uCITM -tuotev...
Belgia, Mons
Acapela Group antaa äänen kaikille tuotteille ja palveluille. Täydellisesti hallittujen teknologioidensa avulla Acapela kehittää ääniratkaisuja, jotka antavat sisällölle äänen ja rikastuttavat käyttäjäliittymiä luonnollisella ja intuitiivisella tavalla. Navigointi, vuorovaikutteiset äänijärjestelmät, saavutettavuusratkaisut, e-oppiminen, puhuva verkkosivusto, äänikirjat ovat ensimmäisiä, jotka ova...
Yhdistynyt kuningaskunta, Bridgnorth
Unity4 tarjoaa edistyksellisiä asiakaspalvelukeskuksen ominaisuuksia, teknologiasta ihmisiin, kotona tai toimistossa, pilvipalveluiden avulla ja innovaatioiden ohjaamana. Unity4:llä on kaksi päätoimintoa. Unity4 Contact Centre Technology tarjoaa pilvipohjaisen asiakaspalvelukeskusalustansa, RapportCMS:n, maksua vastaan käytön mukaan. RapportCMS on suunniteltu ymmärtäen, että asiakaspalvelukeskukse...
Belgia, Bruxelles
Ebos on telemarkkinointiyritys, joka kuuluu Rossel-ryhmään, Belgian suurimpaan mediaryhmään. Organisaatiotamme johdetaan pääkonttorista Belgiassa, ja meillä on useita monikielisiä työntekijöitä, jotka johtavat markkinointitoimintoja ympäri Eurooppaa. Kiitos heidän motivaationsa, asiantuntemuksemme ja huipputeknologiamme, E-Bos pystyy käsittelemään suuren määrän sisään- ja ulossoittoja päivittäin y...

europages-sovellus on täällä!

Käytä parannettua palveluntarjoajahakua tai lähetä tarjouspyyntöjä uudella europages-sovelluksella.

Lataa App Storesta

App StoreGoogle Play