... merenkulkujärjestö), EPA:n (Yhdysvaltain ympäristönsuojeluvirasto), EURO:n jne. mukaan. Olemme kehittäneet useita jäähdyttimien malleja eri vaatimusten mukaan 2- ja 4-tahtimoottoreissa.
Patentoitu suunnittelu 4-tahtimoottoreiden korkeapaineiselle EGR-järjestelmälle mahdollistaa pakokaasujen jäähdyttämisen, joiden lämpötila on yli 700 °C, jopa 50 °C:seen.
... DTM:ssä.
Hyödyt:
- Erittäin tärinänkestävä
- Erittäin kestävä
- Korkea lämpötilankestävyys (jopa 1 200 °C)
- Yksilöllinen liitinrakennus mahdollinen
- Voidaan mukauttaa yksilöllisesti
Anturin halkaisija: 5,0–3,0 mm
Päällystemateriaali: Nimonic75, kaksiseinäinen
Asennuspituus: 38,5 mm
Uroskierre: M8x1
Johtopituus: 1 000 mm - 3 000 mm
Johtotyyppi: FEP-Teflon kuparisuojalla, AWG24F
Johdon lämpötila-alue: jopa 205 °C jatkuvassa käytössä, 230 °C huippu
Liitäntä: vapaat päät, mini-liitin, mini-liitin itselukittuva, analoginen 0–5 V (THK)
Käyttölämpötila: jopa 1 200 °C...
...Moottorin tehotestereitä (jarrudynamiikka) lisävarusteilla lämpötilan tasapainoa varten.
Moottorin tehotestereitä (jarrudynamiikka) lisävarusteilla lämpötilan tasapainoa varten, esim.:
Moottorin tehotesteri SE 150 MP-tietokoneella: Varustus ilman ja polttoaineen kulutuksen, jäähdytysveden lämpövirran ja pakokaasun lämpötilan mittaamiseen.
Demonstrointivälineet MPW 5 Modular: Täydellinen varustus lämpötilan tasapainoa varten moottorimoduulilla.
... tekevät siitä kestävän, taivutuskestävän, mutta samalla erittäin joustavan.
Wellputket pakokaasutekniikkaan:
FRÄNKISCHE INDUSTRIAL PIPESin joustavat muoviset pakoputket voidaan käyttää kondenssilaiteissa, joissa pakokaasunlämpötila on jopa 120 °C. Ne voidaan leikata yksilöllisesti ja niiden joustavuuden ansiosta ne voidaan asentaa yksinkertaisella liittämisellä ilman monimutkaisia liitoksia. Tämä on suuri etu erityisesti vanhojen rakennusten saneerauksissa, savupiippujen ulokkeissa tai ahtaissa kaarteissa.
... säästävät merkittävästi kustannuksia ja saavuttavat samalla ekologisia tavoitteita arvoketjussa.
Painepesulaitteemme on suunniteltu erityisesti kovaan käyttöön. Tässä saavutetaan pakokaasun lämpöhäviöarvot huomattavasti alle lakisääteisten vaatimusten. Erityinen tekniikka takaa jatkuvasti kestävän lämpötila- ja paineen tason, mikä näkyy vastaavasti puhdistustuloksessa ja aikakustannuksissa. Ensimmäiset valmistetut tuotteet ovat edelleen asiakkaiden käytössä.
...turvallisuus- ja lääketieteellinen tekniikka sekä logistiikka.
UST Umweltsensortechnik GmbH:n antureita käytetään esimerkiksi ilmanvaihtoventtiilien ohjausjärjestelmissä, moottorinhallinnassa ja pakokaasun hallinnassa autoteollisuudessa, sisäilman laadun mittauksessa, turvallisuusteknisissä sovelluksissa (esim. hiilikaasun palonalkamisilmaisin avolämpövoimaloissa, palon ja vaaran havaitseminen...